Gå til innhold
Hundesonen.no

Er du avhengig av noe ?

ipadda

Recommended Posts

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Avhengig av:

- Lakris

- Hundene

- Ostepop

- Vannski/wakeboard

- Fotoapparatet

- Internett (facebook, mail, hundesonen) - gjerne uten mobil, men MÅ ha nett!

- Alenetid (med hunder da)

- Coldplay og annen fantastisk musikk

Skrevet

Å jadda, jeg er avhengig av noe :)

- Musikk og mp3-spilleren(noen, spesielt foreldrene mine, blir litt gale av det noen ganger, hehe)

- Lepomade

- Mobilen

- Internett

- Aloe Vera Body Lotion

- Vann

- Juice

- Bananer

- Chica, så klart! =)

Skrevet

Avhengig av:

- å være ute hver dag

- mat, uten mat og drikke duger helten ikke

- frukt

- mammaen min, kjæresten og voffen

- shopping

- joggebukse

- junk food dagen derpå

Skrevet

Er jeg avhengig, så er jeg avhengig. Og klarer meg ikke lenge uten.

- internett (holdt på å bli gal da vi ikke hadde internett i en hel uke. Da var det "jukseinternett" - åpne html-filer :) - som erstatning)

- photoshop

- kameraet

- Geiranger

- Alenetid

- Dyresonen! :console:

Mobilen derimot, har jeg null problem med å la den ligge i fred i noen dager. Den er for det meste kun med når jeg vet jeg vil få bruk for den :lol:

EDIT:

Jeg holdt på å glemme:

Tassen!

Skrevet

Kaisa, noe som jeg ikke skjønner er hvordan jeg kan reise vekk fra henne i 2 hele uker :console:

- Snop

- Brus

- Data

- Klær og sko :lol:

- Mobilen

- Ta bilder av Kaisa og natur.

Skrevet

Utenom det logiske; altså mat, luft og div.. :)

- Maja

- Lakris :console:

- Mobilen min. Har ikke så mye å si om jeg er uten nett og data tilgang ei stund

- Bøker

- Dessert :)

- Venner, familie osv

- å gjøre noe fornuftig... Hvis jeg ikke gjør det, føler jeg meg helt bånn, og må bare finne på noe.. :lol:

Skrevet

- Cola :closedeyes: (Veldig, prøver å kutte ned men det er utrolig vanskelig)

- Hundene

- Kamera

- Internett

- Mobilen

- Bestemor :console::lol:

- Håndkrem

- Vannmelon (Nå om sommeren må jeg spise litt hverdag :))

- Være ute i frisk luft

Er vel kanskje noe mere å men kommer ikke på det i farta..

Skrevet
- Schäfer light

*Knis*

Jeg er forresten også fysisk avhengig av leppepomade, hvis jeg ikke bruker det tørker leppene mine ut og sprekker opp. Teit.

Skrevet

- Rosebud salve (MÅ ha det, bare MÅ)

- Svarte bukser (yndlingsplagget som kan brukes til alt)

- Å ha dyr i huset (det blir ikke det samme uten)

- Kontakt med andre mennesker (blir gal av å være alene for lenge) / Alenetid (det er så deilig å være hjemme alene, synge og gaule, hoppe, bråke, sove og bare være seg selv 100%) - den gyldne middelvei <3

- Internett, mobil og tv (de dagene jeg føler jeg har fritidsproblemer)

- Familien (hva skulle jeg gjort uten?)

- Sukker og chips (prøver å slutte 90%)

- Tab Xtra (æsj.. hold meg unna!)

+++

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...