Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Trondheim


-Vilde-

Recommended Posts

Siri: Høres merkelig ut!??

Vi er nå veldig fornøyd med dagen. Hadde med oss to basselusker oppover. Dennis & unge Mille.

Dennis (Kingwanas Dinari) ble BIR med cert & CACIB, mens Mille (Kingwanas Entertaining Story) ble BIM med cert (for ung for Cacibet)

DVS. at Mille i en alder av 9 mnd og 10 dager innehar 2 stk STOR- cert! :rolleyes::P

Grattis! Skal bli spennende å følge med dere videre!

Fantastisk bra Yodel! Grattis :P

*Tipper Mille blir en dame med mange bokstaver foran navnet etterhvert*

*Flir*

Hihi, det samme tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar
Her har det nok gått litt for fort for ringsekretæren eller skriveren. Kan godt hende at det er skriveren som har blingset litt og at ringsekretæren oppdaget det ved gjennomgang av listene. Det var iallefall ikke i min ring..

De fleste utstillingene legges vel inn i DogWebArra av klubbene selv nå, så feil kan ikke tilskrives NKK lenger.... Det er utrolig viktig at den som punsjer listene har tunga rett i munne, for det er ikke bare bare å få rettet opp i ettertid...

Men bare en briard....???

Hehehehehe... nei, jeg ville nok trodd du hadde orden i papirene ja :P. Nå gjelder jo ikke dette verken min hund eller en hund fra meg, men jeg vil gjerne at resultater skal være riktige jeg da, så vi får vel få orden i det ja :P. Jepp - bare en briard... Det er jo ikke mange aktive lenger dessverre, og de mest aktive holder til her på Østlandet eller Vestlandet - og ingen av oss har vel større behov for å reise helt til Trondheim for å hente premieringer vi strengt tatt ikke har behov for :D.

Shit, så surt! Selv om de har gjort en feil og det blir registrert senere, så er det jo ikke akkurat det samme å få sløyfa i posten da..

Det var sånn jeg også tenkte - det er jo liksom inne i ringen det er stas å få championatet sitt :P.

Siri: Høres merkelig ut!??

Vi er nå veldig fornøyd med dagen. Hadde med oss to basselusker oppover. Dennis & unge Mille.

Dennis (Kingwanas Dinari) ble BIR med cert & CACIB, mens Mille (Kingwanas Entertaining Story) ble BIM med cert (for ung for Cacibet)

DVS. at Mille i en alder av 9 mnd og 10 dager innehar 2 stk STOR- cert! :rolleyes::P

Grattis med flotte resultater :P. Som de andre sier: Det er vel noen som kommer til å få lange og ekle tittelrekker foran navnet sitt etterhvert ja *flir*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner!

Noen bilder:

NKK_trondheim_dennis_table.jpg

NKK_trondheim004.jpg

NKK_trondheim_bob_bos.jpg

Ikke det beste bildet av Mille Lille, men hun har aldri hatt noen annen handler enn meg, og da er det ikke så lett :P (Og jeg kan jo ikke handle to...)

Hørte også noen rykter om hunder som var omkommet i varmen. Noen med mer info???

Gratulerer også til alle andre! Masse flotte resultater her! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, skulle jo tro at folk fattet poenget etter så mange advarsler..

Men de sa jo også i advarslene sine at de kom til å knuse vinduene.. Gjorde de ikke det... ? :P

Tragiskt...

Off. Bilder kommer snart.. Bøtta er ikke helt medvillig.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?! Så utrolig fælt... Hvor har du fått denne infoen fra - er det på nettet noe sted?

Tror ikke det, oppdretteren min fikk vite det av sjefen sin, som er veterinær og var øyelyser på utstillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer det bilder.. Tror det blir ganske mange, så tar det i rundt to poster..

Dere får unskylde litt "avkuttede" hoder og div siden det var hunden som jeg først og fremst prøvde å få i fokus.. :P Og som dere sikkert ser har jeg ikke noe bedre linse enda, så noen bilder er litt langt ifra..

Det var mine første bilder med speilrefleks på søndag. (utenom de jeg MÅTTE ta av Maja da.. :P )

Fikk 15 min pause fra skrivingen, så jeg halvsprang til og fra agilitybanen..

02be73cf.jpg

cecbf3c8.jpg

29470432.jpg

dd8b82a1.jpg

Fra Ring 7 - søndag.

Tibetansk Terrier

3076f28c.jpg

Chinese Crested

ec1e2db4.jpg

4fa65228.jpg

4dae941b.jpg

En eller annen rase jeg ikke husker navnet på akkuratt nå

d2e2446b.jpg

Chihuahua korthåret

0fb95c91.jpg

d015122d.jpg

Chihuahua lanhåret

4c19775a.jpg

65097642.jpg

Best i gruppe kåring

b13d2708.jpg

ac015741.jpg

b9d05677.jpg

46429e48.jpg

478607f9.jpg

1175be50.jpg

6fc8deb4.jpg

c0812ae2.jpg

c466b12a.jpg

ae69cb81.jpg

03edc500.jpg

53d12fb5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best i gruppen kåring:

d90df9e2.jpg

9eb047bd.jpg

be25a4f0.jpg

c2ebadcb.jpg

Gruppe 9.

249b3962.jpg

64e95e1f.jpg

626272e9.jpg

9d658ad1.jpg

e0adfbb1.jpg

En annen gruppe (kanskje litt blandet imellom gruppene)

3e2a8822.jpg

fbe36c4f.jpg

6abe97e6.jpg

ed206cc7.jpg

Veteran

7fa1a472.jpg

8f982f96.jpg

8094cf40.jpg

d2808754.jpg

Oppdrett:

02135eb4.jpg

2e415905.jpg

7e52f20b.jpg

c8ea569e.jpg

7440a038.jpg

Best In Show:

e5ef9364.jpg

bf7c50bd.jpg

e7ea6010.jpg

Sånn Puh.. Sorry for voldsomt bildespam. Men tenkte det var greit, pga at de fleste var ferdige med å gratulere og div.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder, særlig fordi Sara og jeg er med på de fleste av dem (vi sitter foran et rødt telt), jeg ser Cavalita på mange av dem også :P

Takk! Hehe :P

Fikk ganske fin plass å ta bilder fra da.. :P

Satt rett forran hundene når de var oppe til dommeren, og fikk sitte sammen med alle dommerne i den siste ringen..

Nesten VIP plasser det.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder! :P

Fikk ganske fin plass å ta bilder fra da.. :P

Satt rett forran hundene når de var oppe til dommeren, og fikk sitte sammen med alle dommerne i den siste ringen..

Nesten VIP plasser det.. :P

Haha, jeg så det... Gikk det greit å skrive, eller? Regn med å bli spurt neste år også, når du først har kommet inn i systemet deres er det ingen vei tilbake (bortsett fra at det går an å si nei, selvsagt :P).

(og jammen meg hadde jeg ikke sneket meg med på et par bilder jeg også, sånn langt baki der ved det røde teltet til Heidi og Sara.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...