Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Trondheim


-Vilde-

Recommended Posts

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar
Flotte bilder, særlig fordi Sara og jeg er med på de fleste av dem (vi sitter foran et rødt telt). Jeg ser Cavalita og wesminster på mange av dem også. Og Buhundjenta (tror jeg) :angry:

Oi ! ;) Jeg er med på 4 bilder, ser jeg... <_< Mona er med på 5... :icon_redface:

...og jeg som trodde det holdt med å gjemme seg for NKK-fotografen's kamera.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg har noen få bilder av deg og Tulla, Borghild. Skal få overført de til dataen snart.

Og kanskje ikke nytt for noen, men uansett. De fant boxeren som ble ropt opp over radioen et par ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med noen på NKK - og det var ingen hunder som døde der på parkeringen i hvertfall. De brøt opp 4 biler, men alle klarte seg.

Så det er nok en sammenblanding av NKK Trondheim og en SKK utst. samme helg hvor det faktisk omkom noen hunder.

Er ellers enig i at et automatisk registrerings/aktivitetsforbud burde nok kunne være på sin plass, ja..

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er tilfelle at det omkom 2 hunder i biler på NKK Trondheim, så tror jeg det er mest sannsynlig at de befant seg i biler som ikke ble sjekka av parkeringsvaktene, i utkanten av området.

Pga den lille parkeringsplassen, så måtte mange parkere i hver en ledig grøftekant rundt hele området, og på parkeringsplasser langt unna.

Ser for meg at en hundeeier setter igjen en av hundene (kanskje en som ikke skal stilles) i bilen, som må parkeres langt unna utstillingsplassen. Fordi det er såpass langt å gå, gidder h*n ikke å sjekke hunden ofte nok, og tragedien er et faktum..

Bare en teori..

Jeg blir opprørt, sinna og lei meg hver gang jeg hører om hunder som omkommer i varme biler. At folk ikke lærer!! :lol:

Jeg tror rett og slett de tror at det ikke kan skje deres hunder, bare alle andres.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er tilfelle at det omkom 2 hunder i biler på NKK Trondheim, så tror jeg det er mest sannsynlig at de befant seg i biler som ikke ble sjekka av parkeringsvaktene, i utkanten av området.

Pga den lille parkeringsplassen, så måtte mange parkere i hver en ledig grøftekant rundt hele området, og på parkeringsplasser langt unna.

Ser for meg at en hundeeier setter igjen en av hundene (kanskje en som ikke skal stilles) i bilen, som må parkeres langt unna utstillingsplassen. Fordi det er såpass langt å gå, gidder h*n ikke å sjekke hunden ofte nok, og tragedien er et faktum..

Bare en teori..

Jeg blir opprørt, sinna og lei meg hver gang jeg hører om hunder som omkommer i varme biler. At folk ikke lærer! :)

Jeg tror rett og slett de tror at det ikke kan skje deres hunder, bare alle andres.. :D

Tja. Eller de parkerte rett og slett et annet sted fordi det var langt å gå fra parkeringen NKK tilbød. Som fx vi; vi betalte avgift lørdag, skulle kjøre og sette av hundene og alt utstyret, og så fant vi ut at vi heller skulle parkere nærmere området i stedet. Søndag var parkeringen der vi hadde betalt for å stå lørdag, stengt av og ingen biler stod parkert der. Så kanskje NKK innså at det rett og slett var for dårlig tilbud og at folk valgte å parkere i grøftene av helt fri vilje. Selvsagt skjønner jeg at de ikke ville (?) gå rundt å sjekke biler de strengt tatt ikke fikk betalt for å sjekke (!), men da må man som eier altså klare å ta litt ansvar. Men det må vi uansett. Det blir rett og slett for dumt om man skal satse på at parkeringsvakter sier ifra før det er for sent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...