TineSimbaNana Skrevet 30. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 Det siste bilde var knall, sjekk uttrykket Nydelig liten valp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susanne&Tapper Skrevet 1. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Det siste bilde var knall, sjekk uttrykket Nydelig liten valp Haha, veit! Det er så genialt. Nica i eit nøtteskal Takk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 1. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Nydelig Var dere på NKK på søndag? I så fall tror jeg jeg og Silje gikk forbi dere rett utenfor banen på vei til parkeringsplassen. Hendene fulle av stoler og en portis i hver hånd Kan det stemme? Valpen vedkommende hadde var helt lik Nica. Men vi hadde ikke tid til å la bikkjene hilse, så vi buste bare forbi :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 1. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Sååå søt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 1. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Nydelig. Helt utrolig søøøt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susanne&Tapper Skrevet 1. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Nydelig Var dere på NKK på søndag? I så fall tror jeg jeg og Silje gikk forbi dere rett utenfor banen på vei til parkeringsplassen. Hendene fulle av stoler og en portis i hver hånd Kan det stemme? Valpen vedkommende hadde var helt lik Nica. Men vi hadde ikke tid til å la bikkjene hilse, så vi buste bare forbi :S Nei, desverre trur ikkje det var oss:) Men det kan vere en av søskna til Nica da! Ho har 8 søsken Vi helde til i Sogn og Fjordane, så det er nok litt laangt unna Vi var på lydighetsstevne og agilitystevne på Eid forrige søndag, der bildene fra 14 veker er tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 1. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Nydelig frøken du har der Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 1. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Nei, desverre trur ikkje det var oss:) Men det kan vere en av søskna til Nica da! Ho har 8 søsken Vi helde til i Sogn og Fjordane, så det er nok litt laangt unna Vi var på lydighetsstevne og agilitystevne på Eid forrige søndag, der bildene fra 14 veker er tatt Oki.. Men det MÅ jo ha vært en søster av Nica. Klin lik! Fin var den i alle fall, det samme synes jeg din ser ut til å være. Det er skikkelig pent med den mørke snuten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 1. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Hun er helt nydelig,søtt det var med sort nesetipp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susanne&Tapper Skrevet 1. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Nydelig frøken du har der Susanne Tusen takk Kjempe fornøgd med ho! Oki.. Men det MÅ jo ha vært en søster av Nica. Klin lik! Fin var den i alle fall, det samme synes jeg din ser ut til å være. Det er skikkelig pent med den mørke snuten. Så kult, trur dei fleste av søskna helde seg til rundt det området. Det var så mange i kullet at eg ikkje hugsar kor alle reiste. Det blei berre så vidt nemnt også. Men takk Hun er helt nydelig,søtt det var med sort nesetipp... Takk Men den svarte nasa kjem nok til å lysne etterkvart som ho blir eldre .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 2. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2008 utrolig herlig <333 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 2. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2008 Hun er nydelig Hun vokser nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 2. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2008 Tusen takk Kjempe fornøgd med ho! Så kult, trur dei fleste av søskna helde seg til rundt det området. Det var så mange i kullet at eg ikkje hugsar kor alle reiste. Det blei berre så vidt nemnt også. Men takk Takk Men den svarte nasa kjem nok til å lysne etterkvart som ho blir eldre .. Joda, men allikevel beholder hun nok de mørke pigmentene sine (+ mørke øyne). DET synes jeg er pent på Tollere. Mange tollere blir litt i overkant lyse i pigmentet synes jeg. Det blir litt spøkelsesaktig liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 2. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2008 Herlighet, hun er seriøst (og da er jeg helt seriøs) noe av det peneste jeg har sett. Uten tvil den peneste Tolleren jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susanne&Tapper Skrevet 13. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2008 Herlighet, hun er seriøst (og da er jeg helt seriøs) noe av det peneste jeg har sett. Uten tvil den peneste Tolleren jeg har sett! Åå, tusen takk! *stolt mamma* Her kjem fleire bilder frå søte jenta mi Gjennom tunellen som ho prøvde for fyrste gang i går! 17 veker og sååå stor! Ho har blitt veldig glad i vatn, og har tatt sine fyrste svømmetak for ikkje så lenge sia. Ho er også veldig glad i å tulle og erte! Ho har utvikla eit stort spekter av fine uttrykk Springe på marka er herlig! Å rulle seg i nedoverbakka er ganske kjekt det også! Søte jenta mi Ei lita filosof kanskje? Så må ein slappe litt av: ..og bade litt ...og kjøre litt i båt ! Bære rundt på anda si er storkos! ..er jo ikkje andehund for ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gry83 Skrevet 13. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2008 jeg elsker tollere-og jeg kan med hånden på hjertet si at dette er den fineste tolleren jeg noen gang har sett du er en skikkelig heldiggris som eier denne skjønne skapningen altså! *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingalinn2 Skrevet 13. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2008 Utrolig søt toller! Det er også sååå fine med svart nese da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 16. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2008 Wow, hun er noe av det nydligste jeg noen gang har sett!! har såå lyst på toller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Identity Skrevet 29. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2008 Hun er kjempe pen vokser raskt gjør hun også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elinhe Skrevet 5. August 2008 Rapporter Share Skrevet 5. August 2008 Så utrolig nydelig hun er! Også så fort som hun vokser! Demper ikke akkurat valpesjuken disse bildene... Det er pent med sort nese og mørke øyne også ja:) Hilsen Elin og "spøkelsesaktige" Enya Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susanne&Tapper Skrevet 5. August 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2008 Takk takk alle sammen for fine kommentarar om jenta mi Så no får vi sjå korleis det går på kvalpeshow den 6 sept! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lenak Skrevet 6. August 2008 Rapporter Share Skrevet 6. August 2008 Tollervalper er så søte! Også med sort nese ble hun med ett ENDA søtere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susanne&Tapper Skrevet 31. August 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. August 2008 No har eg oppdater heimesida mi, så det er berre å kikke innom. Blir veldig glad for hilsen i Gb Link finner dere ved å klikke på banneret mitt! I morga starter vi på kurs, og neste helg skal vi stille ut for fyrste gang. det blir veldig spennande, og eg har ein del sommerfugler i magen når eg kjenner etter... Litt bilder frå galleriet; ................................. edit: Hmm.. Ser det eg også no. Så rart, det gjekk i går kveld men ikkje no?.. Skal prøve å fikse det .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 1. September 2008 Rapporter Share Skrevet 1. September 2008 Hun er aldeles nydelig, Susanne. (men jeg måtte gå inn på siden din for å finne nye bilder - de kommer ikke opp her?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susanne&Tapper Skrevet 1. September 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2008 Prøver på nytt: <_< det gjekk ikkje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar