Gå til innhold
Hundesonen.no

Tollerkvalpen - Nica!


Susanne&Tapper

Recommended Posts

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Nydelig :console:

Var dere på NKK på søndag? I så fall tror jeg jeg og Silje gikk forbi dere rett utenfor banen på vei til parkeringsplassen. Hendene fulle av stoler og en portis i hver hånd :lol: Kan det stemme? Valpen vedkommende hadde var helt lik Nica. Men vi hadde ikke tid til å la bikkjene hilse, så vi buste bare forbi :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig :console:

Var dere på NKK på søndag? I så fall tror jeg jeg og Silje gikk forbi dere rett utenfor banen på vei til parkeringsplassen. Hendene fulle av stoler og en portis i hver hånd :lol: Kan det stemme? Valpen vedkommende hadde var helt lik Nica. Men vi hadde ikke tid til å la bikkjene hilse, så vi buste bare forbi :S

Nei, desverre trur ikkje det var oss:) Men det kan vere en av søskna til Nica da! Ho har 8 søsken :) Vi helde til i Sogn og Fjordane, så det er nok litt laangt unna :) Vi var på lydighetsstevne og agilitystevne på Eid forrige søndag, der bildene fra 14 veker er tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, desverre trur ikkje det var oss:) Men det kan vere en av søskna til Nica da! Ho har 8 søsken :D Vi helde til i Sogn og Fjordane, så det er nok litt laangt unna :D Vi var på lydighetsstevne og agilitystevne på Eid forrige søndag, der bildene fra 14 veker er tatt :D

Oki.. :D Men det MÅ jo ha vært en søster av Nica. Klin lik! :devil:

Fin var den i alle fall, det samme synes jeg din ser ut til å være. Det er skikkelig pent med den mørke snuten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig frøken du har der Susanne :D

Tusen takk :D Kjempe fornøgd med ho!

Oki.. :D Men det MÅ jo ha vært en søster av Nica. Klin lik! :devil:

Fin var den i alle fall, det samme synes jeg din ser ut til å være. Det er skikkelig pent med den mørke snuten.

Så kult, trur dei fleste av søskna helde seg til rundt det området. Det var så mange i kullet at eg ikkje hugsar kor alle reiste. Det blei berre så vidt nemnt også. Men takk :D

Hun er helt nydelig,søtt det var med sort nesetipp...

Takk :D Men den svarte nasa kjem nok til å lysne etterkvart som ho blir eldre .. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :devil: Kjempe fornøgd med ho!

Så kult, trur dei fleste av søskna helde seg til rundt det området. Det var så mange i kullet at eg ikkje hugsar kor alle reiste. Det blei berre så vidt nemnt også. Men takk :D

Takk :D Men den svarte nasa kjem nok til å lysne etterkvart som ho blir eldre .. :D

Joda, men allikevel beholder hun nok de mørke pigmentene sine (+ mørke øyne). DET synes jeg er pent på Tollere. Mange tollere blir litt i overkant lyse i pigmentet synes jeg. Det blir litt spøkelsesaktig liksom. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Herlighet, hun er seriøst (og da er jeg helt seriøs) noe av det peneste jeg har sett. Uten tvil den peneste Tolleren jeg har sett! :D:D

Åå, tusen takk! *stolt mamma*

Her kjem fleire bilder frå søte jenta mi :D

17vAgility027redi.jpg

Gjennom tunellen som ho prøvde for fyrste gang i går!

17vAgility052redi.jpg

17 veker og sååå stor!

17vAgility063redi.jpg

PstrandaNicaTequlia209.jpg

Ho har blitt veldig glad i vatn, og har tatt sine fyrste svømmetak for ikkje så lenge sia.

PstrandaNicaTequlia259.jpg

Ho er også veldig glad i å tulle og erte! :P

PstrandaNicaTequlia267.jpg

Ho har utvikla eit stort spekter av fine uttrykk :D

16vMarkspringng074redi.jpg

Springe på marka er herlig!

16vMarkspringng089.jpg

Å rulle seg i nedoverbakka er ganske kjekt det også!

16vMarkspringng087.jpg

16vMarkspringng165.jpg

Søte jenta mi :P

16vMarkspringng182.jpg

Ei lita filosof kanskje?

16vMarkspringng186redi.jpg

16vMarkspringng257.jpg

Så må ein slappe litt av:

16vLandskap007.jpg

16vLandskap008.jpg

Bilde_321.jpg

..og bade litt :D

20080701154.jpg

...og kjøre litt i båt ! :D

2008070138.jpg

Bære rundt på anda si er storkos!

2008070168.jpg

..er jo ikkje andehund for ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg elsker tollere-og jeg kan med hånden på hjertet si at dette er den fineste tolleren jeg noen gang har sett :D:D

du er en skikkelig heldiggris som eier denne skjønne skapningen altså! *misunnelig* :rolleyes::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Så utrolig nydelig hun er! Også så fort som hun vokser! Demper ikke akkurat valpesjuken disse bildene... :rolleyes:

Det er pent med sort nese og mørke øyne også ja:)

Hilsen Elin og "spøkelsesaktige" Enya :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

No har eg oppdater heimesida mi, så det er berre å kikke innom. Blir veldig glad for hilsen i Gb :lol: Link finner dere ved å klikke på banneret mitt!

I morga starter vi på kurs, og neste helg skal vi stille ut for fyrste gang. det blir veldig spennande, og eg har ein del sommerfugler i magen når eg kjenner etter... 

 

Litt bilder frå galleriet;

.................................

edit: Hmm.. Ser det eg også no. Så rart, det gjekk

 i går kveld men ikkje no?.. Skal prøve å fikse det ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • De fant vel SM hos det meste av småraser i Finland (og i Nederland, der mener jeg de droppa hele prosjektet fordi de ikke fant noen raser som var "gode nok" for en utkrysning). Men såvidt jeg har skjønt er SM multigenetisk, sånn at det uansett vil være positivt å få inn nytt avlsmateriale. En ny hund ligger uansett litt frem i tid for min del (forhåpentligvis, det blir ikke så lenge hun jeg har nå fortsatt er her), så dra krysser jeg fingrene for at de er kommer litt videre mtp. helse  
    • «Rette tidspunkt» eksisterer nesten aldri. Det er alltid gode grunner til å gjøre noe og til å la være. Å skaffe en hund kommer til å være kjempeslitsom, utrolig artig, lærerik, givende og en utfordring for deg som person og dere som par. Dere har gjort de refleksjonene og ønsker å legge til rette livsstilen deres. Det kommer uansett til å dukke opp et eller annet, stort eller lite man aldri kan forberede seg på. Det er sånn livet er. Jeg kommer selv fra en ikke-hundeglad familie og fikk høre det samme selv helt frem til jeg var 30. ikke la ypotetiske fremtidige sydenturer, studier i utlandet eller «hva om dere slår opp» stanse dere fra å gjøre noe som helst.    hilsen nylig hundeeier som er superstolt over sitt valg 👏
    • Den blandingen kunne jeg nok også ha sett for meg om jeg skulle hatt litt mindre hund, om det ble gjort riktig fra et sånt prosjekt, men leste at SM ligger til engelsk cocker også fant man ut siden denne innkryssingen er testet i Finland? Ellers kan jeg ikke svare på det du spør om.
    • Har fått høre at vi er unge og "binder" oss fast ved å gå til anskaffelse av hund. Så klart blir en mer stengt. Men vi har ikke behov for å reise masse, og dit vi reiser kan vi jo ta med hunden. Både jeg og samboeren min er veldig hjemmekjære, og reiser for det meste innenlands, med unntak en Danmarkstur i året. Vi har jo allerede katt, så da blir vi vel "stengt" på grunn av den også da...🤷‍♀️
    • Nei, du kan nok ikke få championat (med mindre de registreres som renraset slik det er snakk om over), men du kan få mellomtitler vet jeg ihvertfall.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...