Gå til innhold
Hundesonen.no

Tollerkvalpen - Nica!


Susanne&Tapper

Recommended Posts

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Nydelig :console:

Var dere på NKK på søndag? I så fall tror jeg jeg og Silje gikk forbi dere rett utenfor banen på vei til parkeringsplassen. Hendene fulle av stoler og en portis i hver hånd :lol: Kan det stemme? Valpen vedkommende hadde var helt lik Nica. Men vi hadde ikke tid til å la bikkjene hilse, så vi buste bare forbi :S

Skrevet
Nydelig :console:

Var dere på NKK på søndag? I så fall tror jeg jeg og Silje gikk forbi dere rett utenfor banen på vei til parkeringsplassen. Hendene fulle av stoler og en portis i hver hånd :lol: Kan det stemme? Valpen vedkommende hadde var helt lik Nica. Men vi hadde ikke tid til å la bikkjene hilse, så vi buste bare forbi :S

Nei, desverre trur ikkje det var oss:) Men det kan vere en av søskna til Nica da! Ho har 8 søsken :) Vi helde til i Sogn og Fjordane, så det er nok litt laangt unna :) Vi var på lydighetsstevne og agilitystevne på Eid forrige søndag, der bildene fra 14 veker er tatt :)

Skrevet
Nei, desverre trur ikkje det var oss:) Men det kan vere en av søskna til Nica da! Ho har 8 søsken :D Vi helde til i Sogn og Fjordane, så det er nok litt laangt unna :D Vi var på lydighetsstevne og agilitystevne på Eid forrige søndag, der bildene fra 14 veker er tatt :D

Oki.. :D Men det MÅ jo ha vært en søster av Nica. Klin lik! :devil:

Fin var den i alle fall, det samme synes jeg din ser ut til å være. Det er skikkelig pent med den mørke snuten.

Skrevet
Nydelig frøken du har der Susanne :D

Tusen takk :D Kjempe fornøgd med ho!

Oki.. :D Men det MÅ jo ha vært en søster av Nica. Klin lik! :devil:

Fin var den i alle fall, det samme synes jeg din ser ut til å være. Det er skikkelig pent med den mørke snuten.

Så kult, trur dei fleste av søskna helde seg til rundt det området. Det var så mange i kullet at eg ikkje hugsar kor alle reiste. Det blei berre så vidt nemnt også. Men takk :D

Hun er helt nydelig,søtt det var med sort nesetipp...

Takk :D Men den svarte nasa kjem nok til å lysne etterkvart som ho blir eldre .. :D

Skrevet
Tusen takk :devil: Kjempe fornøgd med ho!

Så kult, trur dei fleste av søskna helde seg til rundt det området. Det var så mange i kullet at eg ikkje hugsar kor alle reiste. Det blei berre så vidt nemnt også. Men takk :D

Takk :D Men den svarte nasa kjem nok til å lysne etterkvart som ho blir eldre .. :D

Joda, men allikevel beholder hun nok de mørke pigmentene sine (+ mørke øyne). DET synes jeg er pent på Tollere. Mange tollere blir litt i overkant lyse i pigmentet synes jeg. Det blir litt spøkelsesaktig liksom. :D

Skrevet

Herlighet, hun er seriøst (og da er jeg helt seriøs) noe av det peneste jeg har sett. Uten tvil den peneste Tolleren jeg har sett! :D:devil:

  • 2 weeks later...
Skrevet
Herlighet, hun er seriøst (og da er jeg helt seriøs) noe av det peneste jeg har sett. Uten tvil den peneste Tolleren jeg har sett! :D:D

Åå, tusen takk! *stolt mamma*

Her kjem fleire bilder frå søte jenta mi :D

17vAgility027redi.jpg

Gjennom tunellen som ho prøvde for fyrste gang i går!

17vAgility052redi.jpg

17 veker og sååå stor!

17vAgility063redi.jpg

PstrandaNicaTequlia209.jpg

Ho har blitt veldig glad i vatn, og har tatt sine fyrste svømmetak for ikkje så lenge sia.

PstrandaNicaTequlia259.jpg

Ho er også veldig glad i å tulle og erte! :P

PstrandaNicaTequlia267.jpg

Ho har utvikla eit stort spekter av fine uttrykk :D

16vMarkspringng074redi.jpg

Springe på marka er herlig!

16vMarkspringng089.jpg

Å rulle seg i nedoverbakka er ganske kjekt det også!

16vMarkspringng087.jpg

16vMarkspringng165.jpg

Søte jenta mi :P

16vMarkspringng182.jpg

Ei lita filosof kanskje?

16vMarkspringng186redi.jpg

16vMarkspringng257.jpg

Så må ein slappe litt av:

16vLandskap007.jpg

16vLandskap008.jpg

Bilde_321.jpg

..og bade litt :D

20080701154.jpg

...og kjøre litt i båt ! :D

2008070138.jpg

Bære rundt på anda si er storkos!

2008070168.jpg

..er jo ikkje andehund for ingenting :)

Skrevet

jeg elsker tollere-og jeg kan med hånden på hjertet si at dette er den fineste tolleren jeg noen gang har sett :D:D

du er en skikkelig heldiggris som eier denne skjønne skapningen altså! *misunnelig* :rolleyes::)

  • 2 weeks later...
Skrevet

Så utrolig nydelig hun er! Også så fort som hun vokser! Demper ikke akkurat valpesjuken disse bildene... :rolleyes:

Det er pent med sort nese og mørke øyne også ja:)

Hilsen Elin og "spøkelsesaktige" Enya :D

  • 4 weeks later...
Skrevet

No har eg oppdater heimesida mi, så det er berre å kikke innom. Blir veldig glad for hilsen i Gb :lol: Link finner dere ved å klikke på banneret mitt!

I morga starter vi på kurs, og neste helg skal vi stille ut for fyrste gang. det blir veldig spennande, og eg har ein del sommerfugler i magen når eg kjenner etter... 

 

Litt bilder frå galleriet;

.................................

edit: Hmm.. Ser det eg også no. Så rart, det gjekk

 i går kveld men ikkje no?.. Skal prøve å fikse det ..

Skrevet

Hun er aldeles nydelig, Susanne. (men jeg måtte gå inn på siden din for å finne nye bilder - de kommer ikke opp her?)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...