Wanderlust Skrevet 20. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2008 Ja, jeg skal se om jeg får til i løpet av de neste dagene hehehe... Han gjør det ikke for meg uten kamera, så tviler jeg får det til med Jeg kan jo prøve å smiske litt Du må bruke din kvinnelist :closedeyes: Vi vil se bilde nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 20. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2008 Ja, jeg skal se om jeg får til i løpet av de neste dagene hehehe... Han gjør det ikke for meg uten kamera, så tviler jeg får det til med Jeg kan jo prøve å smiske litt ooh, give us the dirty details! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skovly Skrevet 20. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2008 ooh, give us the dirty details! Er ikke alt som egner seg på trykk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walla Skrevet 20. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2008 Er ikke alt som egner seg på trykk... Det er ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 20. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2008 Joda, det er det det! Btw.. nå har jeg falt helt ut av hva jeg mangler og ikke her inne.. Noen som kjeder seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 20. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2008 Jeg vil se bilde av Bridie med tre ben oppi en matskål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 20. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2008 En hund som spiser melon venter jeg forsatt på .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 20. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2008 Btw.. nå har jeg falt helt ut av hva jeg mangler og ikke her inne.. Noen som kjeder seg? Ikke se på meg, orker ikke nå igjen. Men jeg har ennå ikke fått froskeperspektivbildet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 20. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2008 Jeg vil se bilde av Bridie med tre ben oppi en matskål! hallo! ta deg nå litt sammen da. Jeg trener inn triks to ganger i året liksom, nå har vi klart TO bein En hund som spiser melon venter jeg forsatt på .. Vente til jeg skal spise melon så Ikke se på meg, orker ikke nå igjen. Men jeg har ennå ikke fått froskeperspektivbildet mitt. den hadde jeg glemt faktisk. kommer plutselig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 20. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2008 jeg vil ha et nussebilde av lars. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 20. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2008 hallo! ta deg nå litt sammen da. Jeg trener inn triks to ganger i året liksom, nå har vi klart TO bein Jeg hadde egentlig tenkt å skrive 4 bein først, så jeg var ganske grei *flirer* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 20. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2008 jeg vil ha et nussebilde av lars. hehehe, har du ikke fått nok av dem da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 21. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2008 Hmmm, desverre tror jeg at dette ikke kommer til å skje. Jeg tror ikke jeg skal mase mer på Lars, og jeg VET at jeg ikke har sjans om å komme meg mellom slalompinnene uten å knekke dem! du har jo sett meg selv, Mikkel! Kan jeg forandre ønsket til at jeg vil se en person gå gjennom tunellen og slalom da. Så kan du huke tak i hvem som helst. (Og nei, jeg egner meg dårlig til slalomgåing selv. Kvinnelist eller ikke. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 21. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2008 Du kan få låne Ole Christian, Marit! Han er lettlurt vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 21. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2008 Kan jeg forandre ønsket til at jeg vil se en person gå gjennom tunellen og slalom da. Så kan du huke tak i hvem som helst. (Og nei, jeg egner meg dårlig til slalomgåing selv. Kvinnelist eller ikke. ) Du kan få låne Ole Christian, Marit! Han er lettlurt vettu! hehe okei Mikkel! Da satser vi på Ole funker. Må prøve å få til dette snart. Vi må trene en dag Bente! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 21. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2008 Skal vi klikkertrene han....?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 21. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2008 Skal vi klikkertrene han....?? Ja hvorfor ikke? nonstop som belønning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 21. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2008 En hund som spiser melon venter jeg forsatt på .. jeg venter forsatt her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 21. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2008 Ikke se på meg, orker ikke nå igjen. Men jeg har ennå ikke fått froskeperspektivbildet mitt. SÅNN Også blir den frekke frosken oppdaga! jeg venter forsatt her jeg hehe, jammen jeg har enda ikke spist melon jo! håper forresten det holder med honningmelon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 21. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2008 Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 22. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2008 Jeg vil se en sennenhund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 22. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2008 Nå har jeg prøvd å få en liten oversikt over bilder som mangler her...... -Flere mongo bilder -hund med ananas i munnen -skalla fyr med apportbukk i munnen i utgangsstilling -skalla fyr hopper bukk over fyr i rød genser med zero flaske ved siden av -Whippet -dame eller mann gjennom slalom og rør -Bridie med tre ben i matskål -nussebilde av Lars -sennenhund Skal legge ut noen av disse snart, så får jeg prøve å dra lista med meg fremover for å huske dette. Håpe å få tatt noen av bildene til helgen når Bente og gubben kommer (og Bente, husk at Ole må ha rød genser da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 22. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2008 Var vel melonhunden som manglet, og ikke annanashunden? Jeg vil forresten se trollet under brua også da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 22. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2008 -Flere mongo bilder Jeg husker jo ikke hvilke jeg la ut sist da, men bær over meg om det blir dobbelt her -hund som spiser melon (skrivefeil sist med den ananasen, den er jeg jo ferdig med) -Whippet Dette er det nærmeste jeg kommer desverre...... -Bridie med tre ben i matskål -nussebilde av Lars (til ære for Pus (just_me) -sennenhund Disse mangler: -skalla fyr med apportbukk i munnen i utgangsstilling -skalla fyr hopper bukk over fyr i rød genser med zero flaske ved siden av -dame eller mann gjennom slalom og rør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 22. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2008 Var vel melonhunden som manglet, og ikke annanashunden? Jeg vil forresten se trollet under brua også da..... Yapp, jeg fant ut. hehe, trollet under brua er der, om du bare ser godt nok Bildet er da trossalt tatt på Stenberg Gård, et sted det visstnok skal spøke veldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar