Gå til innhold
Hundesonen.no

Imagecopy Flying Finish "Supra"


ElinT
 Share

Recommended Posts

  • Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Tid for nye Supra bilder! Lille frøkna er nå 13mnd :)

Lurer på om noen kan se at jeg har gredd av henne sånn ca en bærepose med pels *flir*

Den hunden har masse pels, så jeg håper hun fortsatt har litt igjen om en mnd for da er hun meldt på tre utstillinger...

050409054.jpg

050409055.jpg

050409066.jpg

050409076.jpg

050409090.jpg

050409079.jpg

050409099.jpg

050409101.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ikke ikke ut til å være noen stor fare for at hun blir nakenhund. :)

Ordentlig vakker med vinden i håret. ;) Skikkelig babe, hehe.

Bekymrer meg egentlig ikke sånn nevneverdig for at hun blir helt skrella nei *flir*

Hun er vakker ja og jeg tror hun vet det selv også, makan til linselus, den frøkna elsker å være modell :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekymrer meg egentlig ikke sånn nevneverdig for at hun blir helt skrella nei *flir*

Hun er vakker ja og jeg tror hun vet det selv også, makan til linselus, den frøkna elsker å være modell :rolleyes:

Vakre jenter har masse pels og er linselus, sier Dinamor ;)

Hun er jo utrolig skjønn da, Supra'en din. Vakker, rett og slett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakre jenter har masse pels og er linselus, sier Dinamor :P

Hun er jo utrolig skjønn da, Supra'en din. Vakker, rett og slett ;)

Jepp, Dina har helt rett i det :P

Mye pels på frøkna ja! Fin er hun :wub:

Takker ;)

Utrolig flott :P Hvor høy har hun blitt nå? :P

Ja, hun er en fining!

Hun er fortsatt 54cm og 15,5kg, lille tusta :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I helgen var vi på runderingskurs og jeg er veldig fornøyd med fremgangen i løpet av helga! Lille tusta kan rundere hun nemlig :P

Hun synes virkelig det er kult å finne folk i skogen, er veldig målbevisst på meldingene. At hun får løpe ut og leke tulling med kong hos figurant på påvisning er en super bonus :P

Her er noen bilder fra helga som jeg har rappet av Debbie. Godt noen er flinke og tar bilder, jeg hadde kamera med men det lå pent i bilen hele helga :P

APRIL%20173.jpg

APRIL%20071.jpg

APRIL%20032.jpg

APRIL%20027.jpg

APRIL%20023.jpg

APRIL%20022.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

I går kveld debuterte jeg og Supra i LP kl.1 og fikk opprykk til kl.2, flinke frøkna mi :)

Jada, jeg er likevel ikke helt fornøyd med spesiellt to av øvelsene- fellesdekk og stå under marsj. Men det er ikke noe vi pleier å ha problemer med, så jeg er fornøyd likevel *ler*

Poeng summen ble bare 162p, så det var bare akkurat, men det kommer av nevnte fellesdekk og stå under marsj som vi ikke pleier å ha problemer med...

Poengene:

Tannvis : 10

Fellesdekk : 5 (Hun lå over halve tiden kjempefint, men så kom det en flue flyvende foran huet hennes. Supraen elsker fluer- fant ut hun var egentlig ganske sulten og snappet den til seg. Var ikke lett å få det til uten å sprette opp i sitt, så brått satt hun og smattet på flue- riktig så fornøyd :) . Det er heeelt greit det, hun er ung og uerfaren og hadde tross alt ikke fått middag, næringsvett har man da :) )

Lineføring: 8,5

Fri v/fot: 8

(begge disse kan hun bedre, men hun ble litt "masete" fordi jeg er nervøs. Ingenting i veien med kontakten og intensiteten ihvertfall ;) )

Dekk fra holdt : 10

Innkalling : 9,5

Stå under marsj : 6,5 (Dette er min "mareritt" øvelse av en eller annen grunn, så jeg blir veldig usikker og nølete. Den blir helt bra når jeg bare stoler på henne og ikke nøler, hun kan øvelsen)

Hopp over hinder : 9,5

Helhet: 9,5

(dommeren hadde fryktelig lyst til å gi 10 i helhet sa han, vi hadde ett flott samarbeid og 100% kontakt hele veien. Grunnen til at han trakk oss 0,5p var at hun var litt "flying high". Det igjen blir bra når jeg bare slapper mer av i ringen)

Alt i alt er jeg veldig fornøyd med frøkna, hun kan hun, hun er bare forbannet med en fører med konkurranse nerver, men det blir bedre for hver gang vi er i ringen. Bare 14 dager til neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATTIS så morro.. dere er kjempeflinke..

Gratulerer Elin - dette er jo bare kanonbra!

Igjen, Gratulerer. Flinke var dere :) Og du, stresset som kommer når du er "rar" er bare en bonus :)

Gratulerer Elin og Supra ;)

Tusen takk! *stolt*

Og ja- jeg er veldig glad for at hun heller blir litt høyt i stress når jeg er nervøs i steden for å melde seg ut. Lettere for meg også å bli tryggere og slappe mer av i ringen også når jeg vet at hun er 100% med uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med opprykk! :)

Jeg forsøkte å ta noen bilder av seansen, men jeg satt desverre for langt unna og har ikke godt nok kamera/gode nok evner til å få skikkelige bilder. Men man må jo ha bildebevis, så dere får se noen likevel.

Vente på tannvisning

lp1.jpg

Hallå damen, se på meg da!

lp2.jpg

Tannvisning

lp3.jpg

Fellesdekk

lp5.jpg

Fri ved fot

lp6.jpg

Innkalling - hun kom som ei kule og satte seg riktig pent

lp7.jpg

Hinder

lp8.jpg

Belønning for strevet, kose på mamsen sin

lp11.jpg

Kanskje kose litt på dommeren også?

lp10.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...