Gå til innhold
Hundesonen.no

Imagecopy Flying Finish "Supra"


ElinT
 Share

Recommended Posts

  • Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hun er en nydelig liten jente ja... Nå er jeg jo og stor fan av pappan hennes :)

Herlig hund på alle måter (og så er jo han halvbrorsan til lille Gigi-min)

Moro å følge med på sånne søte små baby-barracuda-terviser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte jenter! :lol:

Har alltid syntes Supra var et kjempetøft navn, men har liksom ikke kommet så langt at jeg har kjøpt meg tispe. Tenkte det ville være kjedelig for en høy, mørk herremann å hete Supra liksom.. :rolleyes:

Planen er jo å prøve å komme ordentlig langt i agility med henne, og da tenkte jeg Supra ville passe bra.

Det navnet bestemte jeg meg for da jeg satt på flyet på vei til Island i begynnelsen av mars (valpene var ett par dager gamle). Bare at da forsøkte jeg å overbevise meg selv om at jeg ikke skulle ha valp, så det var perfekt navn til valpen jeg IKKE skulle ha,hehe :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hvis jeg ikke har mistet helt tellingen så er lille pirajaen nå blitt 17 uker gammel. Hun har vokst veldig siste ukene og begynner å bli riktig så fin synes jeg :lol: (noe annet ville vel vært rart,hehe)

Hun er full av krutt og fantestreker, utrolig lærevillig- en liten superhund akkurat som jeg ønsket meg :)

Vi har begynt å trene litt feltsøk, poletten begynner å ramle ned og hun synes det er kjempegøy!

Ellers leker vi oss på agility banen, tunell og pølse er kult!

Noen nye bilder av lille krokodille,

(jada, jeg vet at den muren skriker etter å males grå... :lol: )

DSCF3083.jpg

DSCF3085.jpg

DSCF3079.jpg

DSCF3081.jpg

Noe spennende her tro?

DSCF3082.jpg

DSCF3088.jpg

DSCF3089.jpg

DSCF3087.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

*fnise panisk*

Stakkars - hun burde jo ikke vokse sånn i rykk og napp *latter*

Og hun har vokst fra all pelsen sin - unntatt på hodet, hun har jo skikkelig sveis jenta - *ler så jeg griner*

Men jeg tror hun kommer til å bli ei vakker tøtte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakker vakker vakker vakker!! Rett og slett herlig. Dette blir ei vakker dame :icon_cry:

Samboern maser om at vi skal ha Terv som nr to hvis det blir enda en belger senere, men jeg vil ha svart :roll: Når jeg ser slike bilder blir jeg litt i tvil om fargen kjenner jeg. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en søt og langbeint liten belgertott :whistle:

Jepp, hun er en liten søtnos :ahappy:

*fnise panisk*

Stakkars - hun burde jo ikke vokse sånn i rykk og napp *latter*

Og hun har vokst fra all pelsen sin - unntatt på hodet, hun har jo skikkelig sveis jenta - *ler så jeg griner*

Men jeg tror hun kommer til å bli ei vakker tøtte..

Ja, pelsen passer liksom ikke helt lenger, mamma hadde ikke sett henne på halvannen uke nå og utbrøt, "Den pelsballen har jo blitt til en hund jo!"

En jeg kjenner (gammal "hundemann") mener at i ett terv kull så vet man aldri om valpen ender opp som terv eller malle, det ser man ikke før de er større liksom, så han er overbevist om at Supra holder på å bli en malle *fnis*

Vakker vakker vakker vakker! Rett og slett herlig. Dette blir ei vakker dame :hug:

Samboern maser om at vi skal ha Terv som nr to hvis det blir enda en belger senere, men jeg vil ha svart :roll: Når jeg ser slike bilder blir jeg litt i tvil om fargen kjenner jeg. hehe.

Ja, jeg synes både svarte og røde er fine. Jeg hadde egentlig planer om at neste belger i huset skulle være sort, men så fristet det mer med dette terv kullet.

(Selv om jeg brukte valpens første 4 leveuker på å overbevise meg selv om at vi ikke trengte en valp til i huset før Easy ble større :rolleyes: Men det går overraskende smertefritt og jeg har ikke angret ett sekund :icon_cry: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Guest Belgerpia

Vel - siden hun som "eier" bikkja ikke er så aktiv med kamera så tillater jeg meg å oppdatere tråden til Supra med dagsferske bilder av den vakre jenta. Fikk gleden av å hilse på både Elin, Guttorm, Thomasbarnet, Molly og Supra i Fredrikstad i dag - veldig veldig hyggelig. Jeg har truet Elin med at jeg og Tone tar oss en tur til Arendal om ikke så lenge....... og det har vi tenkt til faktisk.

Men her er bilder av den vakre flisa

aIMG_9917.jpg

aIMG_9927.jpg

aIMG_0251.jpg

aIMG_0009.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...