Gå til innhold
Hundesonen.no

Imagecopy Flying Finish "Supra"


ElinT
 Share

Recommended Posts

  • Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hun er så søt! :D

Fineste, lille Supra det! :yes: Og frisbee'er er kjempekule, hilsen Cane. :)

Tusen takk :D Og nå har vi kjøpt nye frisbee'er som tåler at to belger pøbler har dra kamp ;)

Skikkelig fining altså..! Et utrolig herlig uttrykk..

Ja, jeg synes også hun har ett flott uttrykk. Hun ser alltid veldig våken ut (bortsett fra når hun sover selvfølgelig).

Vi gikk tur i byen her en dag og da var det ei dame som bare måtte bort og hilse på henne, hun sa det var så artig å se en hund som var så våken og kvikk, omtrent som en 4 åring på tivoli *flir* Det er kult i byen synes Supra :)

Hun er rett og slett utrolig vakker- herlig, herlig med hunder som både har hodet og utseendet i orden. Ingenting slår brains AND beauty, liksom! Gleder meg til å se flere bilder.

Takk, jeg er enig i at hun er vakker ;) Hodet er det heller ingenting i veien med, så ja - det beste er å få både i pose og i sekk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Skjønner jeg godt.... :lol: gjorde nesten jeg og, på deres vegne... Vakreste, fineste Supra... Eneste av sitt slag det :D

*ler* Ja, det er noe med det liksom - hun er litt unik er hun. Nå må man bare sende ende mer vibber til NKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER TIL IMAGECOPY FLYING FINISH AKA... SUPRA MED HD-A

Wuhuuu!! Tusen takk :lol: Herlige nyheter å komme hjem til etter å ha slitt så svetten spruter hos fysioterapeuten!

Tror jammen jeg må steke vaffler her til barn og hunder og feire litt :D

Dæven det resultatet kom fort

HD A - wow - nå gråter jeg en skvett jeg

Det var kjapt ja, og jeg er lykkelig :D Krysser fingrene videre for at albuene er like fiiiine :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag husket jeg å få meg med kameraet ut i solskinnet, husket å lade det på forhånd - og husket å bruke det! Wee! Slå den liksom *ler*

Noen få bilder her nå, resten kommer inn på bildeforumet i kveld eller noe...

17okt166.jpg

17okt136.jpg

17okt121.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - Smiler hun alltid hun, lille søte Supraen? Syns hun alltid har et skeivt glis jeg :ahappy:

Jepp, hun er alltid happy happy og gliset bare varierer i størrelse.Veldig ofte så viser hun alle tennene og halve munnen *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var litt for mye intelligente bilder her, jeg. :)

*klipp*

Vet ikke om jeg synes dette var så intelligent heller jeg:

*klipp*

17okt166.jpg

*klipp*

:)

Kul hund og fine bilder! I tillegg er jeg imponert over at du husket å bruke kamera, jeg glemmer enten å ta det med eller glemmer å bruke det om det først er med :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
I dag husket jeg å få meg med kameraet ut i solskinnet, husket å lade det på forhånd - og husket å bruke det! Wee! Slå den liksom *ler*

Noen få bilder her nå, resten kommer inn på bildeforumet i kveld eller noe...

17okt166.jpg

Når man er så vakker så behøver man ikke alltid se intelligent ut *ler*

Fiiiineste Supraen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...