Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem har et bilde som viser...

Symra&Pippin

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har et bilde av hund (og to katter) og fugl løs på gulvet, men hunden sitter ikke... Og bildet er forøvrig skikkelig dårlig! :rolleyes: Glemte stort sett å ta bilder av ting på den tiden.... <_<

Jako (grå jako) var en tøff fyr som gjerne likte å vandre rundt på gulvet med både katter og hunder. Han likte dem faktisk MYE bedre enn oss tobeinte! :P Cæsar (som sitter under buret) hadde fast soveplass oppe på fugleburet når Jako var der inne! ;) Shakira syntes stort sett fuglen var LITT skummel, han freste om han syntes de ble for nærgående... :P

DSC00029.jpg

Vet ikke om dette er godkjent siden hun ikke sitter?

• Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Jeg har et bilde av hund (og to katter) og fugl løs på gulvet, men hunden sitter ikke... Og bildet er forøvrig skikkelig dårlig! :rolleyes: Glemte stort sett å ta bilder av ting på den tiden.... <_<

Jako (grå jako) var en tøff fyr som gjerne likte å vandre rundt på gulvet med både katter og hunder. Han likte dem faktisk MYE bedre enn oss tobeinte! ;) Cæsar (som sitter under buret) hadde fast soveplass oppe på fugleburet når Jako var der inne! :P Shakira syntes stort sett fuglen var LITT skummel, han freste om han syntes de ble for nærgående... ;)

DSC00029.jpg

Vet ikke om dette er godkjent siden hun ikke sitter?

Joda, godkjent.

Fuglen så litt skremt ut der den satt. :P

Hovedgreia var hun og løs fugl på samme bilde.

Hva ønsker du å se da??

Skrevet

Hehe, han var nok mest skremt for meg isåfall.... :P De andre dyra og han gikk helt fint overens! Var aldri noe forsøk på noe tull der! Sissi (katt til høyre) prøvde seg på å legge en labb på ryggen på han første gang han var ute på gulvet, men da han snudde seg og sa Æææææk så ombestemte hun seg - og sånn forble det! :P Cæsar (pus under buret) var bare kattunge da han kom i hus og elsket fuglen fra første øyeblikk! :P

Igjen dårlig bilde, men sånn lå de/satt de.... ;)

05NonameogJako.jpg

Jeg har lyst til å se et bilde av en hund som spiller et spill.... ;)

Skrevet

20070908-142.jpg

ETTER ett gjørmebad....

Hvis godkjent vil jeg se en hund som spiser noe den ikke har fått lov til å spise (åpent for tolkning)

Skrevet

Amigo spiser kulepenn. Og nei - det har han IKKE lov til :rolleyes:

2qlsl5y.jpg

Hvis den godkjennes vil jeg gjerne se en hund med masse pels som er full av shampoo ;)

Skrevet

hvemharbilde3.jpg

Pelsen hans ER full av sjampo, det kan jeg forsikre om, selv om det kanskje ikke ser sånn ut...

Hvis det er godkjent vil jeg se en hund som sitter i en barnestol.

Skrevet

oioioi.... :) Her går det ikke fort nå! ;)

Om ingenting har skjedd før jeg kommer hjem fra jobb i dag (jaaaada, man kan vel være litt innom sonen selv om man jobber, eller??? :rolleyes: ) så skal jeg tvinge bikkja til å spille gitar, jeg! ;)

Skrevet
Hmmm, er vel ikke bare Centa der vel, eller ser jeg heeelt feil..? Den mannen har da virkelig et hårete dyr mellom bena..? :)

:rolleyes:

Jammen hadde ikke Billy sneket seg med også, ja ;)

Skrevet

Jahda... Jeg tenkte jeg skulle få Buffy til å spille gitar - som sagt.... :rolleyes: Men så ombestemte jeg meg og tenkte at seljefløyte nok var mer "henne"! :) Det tenkte ikke hun.... Dette blir litt bildespam, men her kommer min "prøve å ta et bilde til sonen så tråden kan gå videre" bidrag... *puste ut*

005Buffy.jpg

Okeeei, er det DER jeg skal blåse??

010Buffy.jpg

Neivel? Men da kan du bare DRITE i det!

024Buffy.jpg

Jeg kan vel synge litt isteden? Det er vel et instrument, eller....??

034Buffy.jpg

Jaaavel, gi meg den hersens blokkfløyta da, men du får holde for hullene selv!

LITE samarbeidsvillig Buffy i dag.... ;) Dessuten sang hun falskt..... <_<

Fikk Mini til å spille litt også da, han hadde tom et kunstnerfjes her synes jeg... ;)

053Mini.jpg

Godkjent?? Isåfall vil jeg se en hund i badetøy.... ;)

Skrevet
Astrohund!

*snip bilde*

Jahda... Jeg tenkte jeg skulle få Buffy til å spille gitar - som sagt.... :rolleyes: Men så ombestemte jeg meg og tenkte at seljefløyte nok var mer "henne"! :) Det tenkte ikke hun.... Dette blir litt bildespam, men her kommer min "prøve å ta et bilde til sonen så tråden kan gå videre" bidrag... *puste ut*

*snip bilder

*Jeg ler meg ihjel!*

Skrevet

Haha, fantastisk!! ;) Hvor i alle dager har du fått tak i de nydelige solbrillene? Har prøvd å finne de perfekte solbriller i over et år nå..... ;)

Skrevet
Haha, fantastisk! ;) Hvor i alle dager har du fått tak i de nydelige solbrillene? Har prøvd å finne de perfekte solbriller i over et år nå..... ;)

Sønnen min fikk dem i Donald Duck boklubb-pakken sin idag. Helt perfekte for Jeppe ;)

Skrevet

Ingen hund med lekebil.....??? :)

hmmm... får ønske noe annet: Ønsker meg hund som "går på trynet" (åpent for tolkning)

*Dobbelpost, bruk redigeringsfunksjonen. Mod Miriam*

Skrevet

ikke en bil kasnje, er vel mer en traktor.. men det går vel for det samme vel :)

050620081030nJ8RSVDCVuWXpfL2gv.JPG

hvis godkjent, vil jeg se en hund er høyt oppe.. altså over enn på et eller annet vis.

Skrevet
ikke en bil kasnje, er vel mer en traktor.. men det går vel for det samme vel :)

050620081030nJ8RSVDCVuWXpfL2gv.JPG

hvis godkjent, vil jeg se en hund er høyt oppe.. altså over enn på et eller annet vis.

Fantastisk bra :)

Skrevet

Såvidt jeg vet har jeg ikke lagt ut dette noe sted før:

S4020330-1.jpg

Hvis det er godkjent vil jeg se et "snutebilde" (altså et bilde hvor snuta kommer nesten oppi linsa) :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette avhenger nok en del av individ, men jeg tenker nå at både puddel og bichon-rasene er gode alternativer. Jeg mistenker at puddel generelt er mindre sære enn bichon, men de har også sine særegenheter. Jeg vil anbefale dere å dra på utstilling eller rasetreff for de ulike rasene og møte ulike individer og oppdrettere og eiere av alternativene, så får dere litt mer følelse med hvordan de er. En del av de små terrierrasene kan også være allergivennlig. De er strihåret og må nappes. Men de kan også være en del striere, ha mye jaktlyst og krever mer aktivitet.
    • Det kan være verdt å prøve ut ulike fôrtyper, men også gi lakseolje som tilskudd. Hvis hunden allerede er sensitiv så kanskje prøve ut sensitiv-fôr fra noen merker? RC er stort og kommersielt, og er nok helt greit fôr. Selv brukte jeg svenske Robur kombinert med Vom de siste årene og var veldig fornøyd med det. Acana og Orijen er populære merker som er ganske bra. 
    • Hei! Jeg har en Engelsk Toy Terrier gutt på litt over 4år. Han mister nesten all pels på vinteren for så å bli litt bedre på sommeren. Har pels på hodet og labber og litt på ryggen. Men han er så å si nakenhund nå. Pratet med ei som hadde samme problemet med sin Dvergpincher. Men så var det ei venninne av hu som passet hunden i en måneds tid. Og hun hadde visst byttet ut fôret og hunden hadde plutselig fått fin pels over hele. Hun husket ikke hvilket fôr det var, men hun trodde det ble solgt på butikken. Jeg bruker Royal Canin Small Dogs. Og det hadde hun og brukt, men hun synes ikke det var et bra fôr... Har en gutt til som har helt fin pels. De spiser de samme tingene. Ingen av de tåler noe med and i, de blir skikkelig dårlige i magen av det. Lurer på om det er noen andre som har hatt samme problem med sin hund og funnet en løsning?  Det skal sies at han er veldig følsom til vaskemiddelet vi bruker når klærne hans vaskes så vi bruker Nautral for det er det mildeste jeg har funnet.
    • Hei! Vi har en hund som begynner å bli en gammel mann og jeg er derfor på leting etter det som skal bli familiens neste familiemedlem etter han blir borte. I den forbindelse trenger jeg deres kloke hoder. Vi er en familie på tre, med et barn på 8 år. På grunn av allergi har vi vurdert det slik at Bichon Havanais og dvergpuddel fremstår som de mest aktuelle rasene.   Vi har en Havanais nå og han er litt spennende eksemplar. Fra han var valp har han vært ganske sær. Han er blant annet veldig lite kosete, ekstremt lite tilpasningsdyktig og har alltid hatt vanskeligheter med å slå seg til ro, så jeg kjenner vel han egentlig ikke igjen når jeg leser typiske rasebeskrivelser (nå fikk jeg dårlig samvittighet, så må legge til at han selvfølgelig er verdens beste hund!). Sønnen min har noen utfordringer blant annet på skolen og han trenger derfor å komme hjem til en bestevenn. Det var i søken på dette jeg kom over puddel, som jeg ser ofte blir brukt som terapihunder. Men når jeg leser rasebeskrivelser virker det som om Havanaise i all hovedsak er fantastiske med barn, mens det for puddler fremstår mer som om de kan være gode med barn. Så jeg lurer på om dere har noen erfaringer med disse rasene, gjerne begge? Vi kommer til å dele ansvaret med min mor som bor i samme hus, så den kommer ikke til å være noe særlig alene. Pelsstell er heller ikke noe problem. Krysser fingrene for at noen kan hjelpe oss i valget:)
    • Da er operasjon utført og alt gikk fint, vi er snart igjennom første døgnet og ho har gjort sitt benødne også slapper mye av i senga si. Ho har ikke spist enda men det kommer med tiden tenker jeg etter narkose og sånt så er jo det veldig normalt så. Godbiter har ho spist men ikke veldig mat interessert enda. Men alt i alt virker det veldig bra med ho ettersom forholdene. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...