Ingvild Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2008 Tinka søker etter pinnen på andre siden av bekken: Jeg vil se en hund som ser på en eller annen utsikt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molly Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2008 Ringebufjellet. Jeg vil se en hund som..... eh.... (dårlig fantasi ja....) som.... går slalom mellom bena... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2008 Jeg hadde et bilde der Bosse satt på Tessa - dog med litt hjelp, men det er vekk. Og ja! Tessa kan beregnes som en ponni, eller hva Lill? Hun er like høy ihvertfall hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2008 Fant bare video, jeg.. Jeg vil se et bilde av det første møtet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 1. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2008 Mitt første møte med Pippinbaby. Jeg vil se en hund som har fødselsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2008 Albin 1 år Jeg vil se en hund med en premie/rosett som den har vunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Twist Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2008 Jeg vil se en hund som spiser bløtkake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2008 Laurelle og meg (for *kremt* 100 år siden) Jeg vil se en hund oppå et saueskinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2008 fant desverre ikke noe penere bilde i farten Da vil jeg se bilde av en hund som maler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2008 fant desverre ikke noe penere bilde i farten Da vil jeg se bilde av en hund som maler *ler meg fillete* For et uttrykk Usedvanlig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2008 En hund som maler: http://borghildbirkenes.googlepages.com/DS...CN3785-full.jpg Jeg LOVER at hun har en malekost i munnen, men det vises bare ikke på bildet... (Godtatt? I så fall vil jeg se en hund som graver.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2008 Diva graver i sanden. Jeg vil se en Sheltie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2008 Vakreste gullet til tante, Kikki Edit: Jepp, hun er sort/hvit Jeg vil se en sjelden rase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2008 Den utrolig sjelden rasen: Gresk straydog. (Iallfall er denne utgaven sjelden.) Regner ikke med at denne godtas, men måtte bare... EDIT: Hvis, mot formodning, bildet skulle gå gjennom sensuren ønsker jeg å se en hund i pøsregn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2008 (Oops. For stort bilde.) Krympe da.. Pøsregnhund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2008 Marianne: WOW!! For en FIN Sheltie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusieB Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2008 Marianne: WOW! For en FIN Sheltie! Signerer den! Peneste jeg har sett!=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2008 Signerer den! Peneste jeg har sett!=) Er såå enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2008 Litt OT ? Er bilde godkjent eller ? Noen som har hund i pøsregn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2008 Legger ut bilde av pappaen til Blondie, Nemo, som er en hvit dvergschnauzer. .med ca 200 i landet må det vel regnes som en ganske skjelden rase Jeg ønsker å se en hund som sover på rygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lise og bajas Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2008 bajas sover på rygg ønsker meg bilde av hund og hest som gode venner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2008 Jeg vil see.... hmm.. En bamsete nuffevalp! Åå, for sen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lise og bajas Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2008 Jeg vil see.... hmm.. En bamsete nuffevalp! Åå, for sen.. sååå søøøt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2008 Marianne: WOW! For en FIN Sheltie! Signerer den! Peneste jeg har sett!=) Er såå enig Ja jeg vet! Hun er utrolig vakker, både på innsiden og utsiden... Eller... Nå er hun blitt ganske så dement så nå er hun mest vakker på utsiden :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusieB Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2008 De er gooooooode venner=) Ønsker å se en hund som står/sitter på ryggen til et mennske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar