Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Hei!

Lurer på hvorfor folk blir ute stengt uten en god grunn til det?

Ikke får de beskjed om hvorfor heller?

wretch har da ikke brøti noen regler... ?

Hun har sakt sin mening som alle andre her inne gjør å. Kan ikke bare stenge ut folk å ikke si hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sakt at noen andre har noe med det heller.. Men viste ikke hvor jeg skulle henvende meg.

Men jeg ville gjerne vite det.

Dette var ikke ment som en diskusjon med medlemene.. derfor jeg la det i emne .. spørsmål fra medlem.

Så er vel egenlig ikke noe å komentere for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sakt at noen andre har noe med det heller.. Men viste ikke hvor jeg skulle henvende meg.

Men jeg ville gjerne vite det.

Dette var ikke ment som en diskusjon med medlemene.. derfor jeg la det i emne .. spørsmål fra medlem.

Så er vel egenlig ikke noe å komentere for andre.

Om du ville vite det, så kunne du vel spurt henne, er det ikke sånn at dere er venninner? Og om ho lurer på dette så må ho jo kontakte dei sjøl.

Og når du legger det ut sånn, så må du bare regne med å få svar fra medlemmer og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ville vite det, så kunne du vel spurt henne, er det ikke sånn at dere er venninner? Og om ho lurer på dette så må ho jo kontakte dei sjøl.

Og når du legger det ut sånn, så må du bare regne med å få svar fra medlemmer og...

Det er jo ikke så lett får wretch å kontakte de selv når hun er utestengt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Har ikke fått det med meg jeg.. Men kunne det ikke vært greit å si ifra hvorfor hun forsvant da, så vi ikke begår såmme "feil" (om det er noe galt hun har gjort).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mange andre som har vært MYE frekkere enn Wretch da (har faktisk ikke sett noe sted der hun har vært "frekk" jeg da). Men de blir jo ikke utestengt :rolleyes:

Enig. Enkelte (uten å nevne navn) her inne kan være veldig kvasse , og det er rett og slett motbydelig. Man burde heller bli utestengt for å lage dårlig stemning :lol: hehe

Ser heller ikke at wretch har gjort noe "grusomt", men hva vet vel vi osv. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpenhet er igrunnen et veldig greit demokratisk prinsipp. Glasnost heter det på russisk. I Russland var det nemlig sånn at man kunne bli arrestert uten at en selv fikk vite hvorfor, og folk flest fikk ikke vite at slikt foregikk. På et punkt i den demokratiske utviklingen fant russerne ut at åpenhet var tingen. :lol:

(Ikke at alle trenger å blande seg i alt da, men dere forstår hva jeg mener).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en sak mellom modteamet og Wretch, minner om retningslinjene:

§3.1

Respekter moderatorene. Disse er her for å holde orden i forumet og for å hjelpe brukerne. Dersom en tråd redigeres, stenges eller slettes så har dette en god grunn. Om du skulle være uenig i en moderators avgjørelse kan du rette din klage per e-post eller i en PM til en Administrator. Du skal IKKE starte en åpen diskusjon om dette på forumet. Klager skal begrunnes og fremlegges saklig. Eventuelle spørsmål eller kommentarer til moderatorenes jobb skal rettes per PM til administrator.

De som har spørsmål kan kontakte meg, eller en av de andre moderatorene, ikke starte en åpen diskusjon om det i forumet.

Dessuten er det ikke lov til å poste på vegne av et utestengt medlem, og det er såre enkelt å finne kontaktinfo til admin, det står nederst på hver side i forumet. I tillegg ligger det en mailadresse i min signatur.

Saken til Wretch vil jeg ikke gå nærmere inn på, da det er en sak mellom modteamet og (det utestengte) medlemmet. Send meg gjerne en mail eller PM hvis dere lurer på noe, så skal jeg forklare så godt jeg kan.

Stenger denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...