Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hei!

Lurer på hvorfor folk blir ute stengt uten en god grunn til det?

Ikke får de beskjed om hvorfor heller?

wretch har da ikke brøti noen regler... ?

Hun har sakt sin mening som alle andre her inne gjør å. Kan ikke bare stenge ut folk å ikke si hvorfor.

Skrevet

Det har vel ikke vi andre noe med. Det blir mellom Wrech og ledelsen. Hun har nok sikkert fått en grunn vil jeg tro.

Skrevet
Det har vel ikke vi andre noe med. Det blir mellom Wrech og ledelsen. Hun har nok sikkert fått en grunn vil jeg tro.

Det står jo t hun ikke hadde fått hvite hvorfor da :lol:

Skrevet

Jeg viste ikke hvordan jeg skulle kontakte ledelsen.. så jeg trodde jeg kunne gjøre det her..

bare lurte liksom..

Viste ikke at jeg gjorde noe feil her...

Skrevet

Dette er noe som taes privat mellom medlem og ledelse. Kan være mange grunner som vi andre på forumet ikke har noe med.

Skrevet

Jeg har ikke sakt at noen andre har noe med det heller.. Men viste ikke hvor jeg skulle henvende meg.

Men jeg ville gjerne vite det.

Dette var ikke ment som en diskusjon med medlemene.. derfor jeg la det i emne .. spørsmål fra medlem.

Så er vel egenlig ikke noe å komentere for andre.

Skrevet
Jeg har ikke sakt at noen andre har noe med det heller.. Men viste ikke hvor jeg skulle henvende meg.

Men jeg ville gjerne vite det.

Dette var ikke ment som en diskusjon med medlemene.. derfor jeg la det i emne .. spørsmål fra medlem.

Så er vel egenlig ikke noe å komentere for andre.

Om du ville vite det, så kunne du vel spurt henne, er det ikke sånn at dere er venninner? Og om ho lurer på dette så må ho jo kontakte dei sjøl.

Og når du legger det ut sånn, så må du bare regne med å få svar fra medlemmer og...

Skrevet

Det er jo mange andre som har vært MYE frekkere enn Wretch da (har faktisk ikke sett noe sted der hun har vært "frekk" jeg da). Men de blir jo ikke utestengt :rolleyes:

Skrevet
Det er jo mange andre som har vært MYE frekkere enn Wretch da (har faktisk ikke sett noe sted der hun har vært "frekk" jeg da). Men de blir jo ikke utestengt :rolleyes:

Jeg regner vel med at Wretch har brutt noen regler da, siden ho ble utestengt.

Skrevet
Om du ville vite det, så kunne du vel spurt henne, er det ikke sånn at dere er venninner? Og om ho lurer på dette så må ho jo kontakte dei sjøl.

Og når du legger det ut sånn, så må du bare regne med å få svar fra medlemmer og...

Det er jo ikke så lett får wretch å kontakte de selv når hun er utestengt da..

Guest Just me!!
Skrevet

Har ikke fått det med meg jeg.. Men kunne det ikke vært greit å si ifra hvorfor hun forsvant da, så vi ikke begår såmme "feil" (om det er noe galt hun har gjort).

Guest Just me!!
Skrevet

Ikke at jeg har tenkt til å lage bråk her da. :lol: Var bare et forslag. Uansett, det er vel en privatsak.

Skrevet
Det er jo mange andre som har vært MYE frekkere enn Wretch da (har faktisk ikke sett noe sted der hun har vært "frekk" jeg da). Men de blir jo ikke utestengt :rolleyes:

Enig. Enkelte (uten å nevne navn) her inne kan være veldig kvasse , og det er rett og slett motbydelig. Man burde heller bli utestengt for å lage dårlig stemning :lol: hehe

Ser heller ikke at wretch har gjort noe "grusomt", men hva vet vel vi osv. :rolleyes:

Skrevet

Åpenhet er igrunnen et veldig greit demokratisk prinsipp. Glasnost heter det på russisk. I Russland var det nemlig sånn at man kunne bli arrestert uten at en selv fikk vite hvorfor, og folk flest fikk ikke vite at slikt foregikk. På et punkt i den demokratiske utviklingen fant russerne ut at åpenhet var tingen. :lol:

(Ikke at alle trenger å blande seg i alt da, men dere forstår hva jeg mener).

Skrevet

Dette er en sak mellom modteamet og Wretch, minner om retningslinjene:

§3.1

Respekter moderatorene. Disse er her for å holde orden i forumet og for å hjelpe brukerne. Dersom en tråd redigeres, stenges eller slettes så har dette en god grunn. Om du skulle være uenig i en moderators avgjørelse kan du rette din klage per e-post eller i en PM til en Administrator. Du skal IKKE starte en åpen diskusjon om dette på forumet. Klager skal begrunnes og fremlegges saklig. Eventuelle spørsmål eller kommentarer til moderatorenes jobb skal rettes per PM til administrator.

De som har spørsmål kan kontakte meg, eller en av de andre moderatorene, ikke starte en åpen diskusjon om det i forumet.

Dessuten er det ikke lov til å poste på vegne av et utestengt medlem, og det er såre enkelt å finne kontaktinfo til admin, det står nederst på hver side i forumet. I tillegg ligger det en mailadresse i min signatur.

Saken til Wretch vil jeg ikke gå nærmere inn på, da det er en sak mellom modteamet og (det utestengte) medlemmet. Send meg gjerne en mail eller PM hvis dere lurer på noe, så skal jeg forklare så godt jeg kan.

Stenger denne.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...