Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken veterinær/dyreklinikk bruker du?


TrudeM

Recommended Posts

Jeg bruker også hafrsfjord smådyrsklinikk, og er utrolig fornøyd! Håvard er bare helt fantastisk :no:

Brukte tidligere stavangers smådyrsklinikk, men det var noe heelt annet når jeg byttet til hafrsfjord. Veterinærene der kjenner både med og dyrene mine igjen med navn, noe de i stavanger ikke gjorde..

Fikk et helt annet forhold til veterinærene på hafrsfjord :P

Signerer denne jeg også! :D

Jeg kan til tider være ganske hønemor, men her får jeg klar beskjed om at det er bedre jeg ringer/kommer innom 100 ganger for mye over småting enn en gang for lite, og ingen spørsmål er dumme :P

Prøver å planlegge det slik at vi kan ta vaksiner o.l. hos dem når vi er i Stavanger, men ser ikke ut til at det er mulig denne gang, noen som vet om en trivelig dyreklinikk i Tønsbergsområdet? (kjekt om den er billig også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Har går vi til Skedsmo dyreklinikk.. :no: Veldig fornøyd, bortsett fra stive priser.

Vurderer å prøve Smådyrakkutten i Lillestrøm. Har hørt masse fint om dem (det er ikke like langt å reise).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker Groruddalen dyreklinikk.

Er superfornøyd med de etter at Pan klarte å spise en tunfisktube..

Operasjon ble igangsatt, og oppfølging etter operasjonen var prima.. Som overhysterisk eier var jeg innom der 4-5 ganger på 2 uker etter operasjonen, og ble tatt like godt imot hver gang!

Karoline der utførte operasjonen, mens Yvonne og ei til (som jeg ikke husker navnet på..) assisterte.

Jeg er rett og slett superfornøyd og vet hvor jeg vil neste gang, hvilken veterinær som er favoritten, og hvilken dyrepleier som er favoritten!

At hunden også trives utrolig godt der og liker folka (han liker jo alle mennesker..) er utrolig ålreit, han glemmer alt som heter å gå pent når han forstår hvor vi skal, vi må bare frem raskest mulig :icon_redface:

Unntaket er når vi skal gjøre ting som krever spesiell kompetanse selvsagt, er det ting andre er spesialister på bruker vi de, det viktigste for meg er at behandlingen er så god som den kan bli!

For vaksinering brukte jeg Oslo Dyreklinikk, men jeg merket ganske fort at jeg var allergisk mot hespetreet bak disken der, og det mennesket vil jeg helst slippe å prate med igjen.

Hun var rett og slett ekkel.

Veterinæren der var derimot veldig dyktig, men det hjelper faktisk ikke så mye når hespetreet bak disken er så ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker selv Sørum og Fet Veterinærkontor og er veldig fornøyd.

Vurderer å prøve Smådyrakkutten i Lillestrøm. Har hørt masse fint om dem (det er ikke like langt å reise).

Lurt litt på denne selv, men er fornøyd med de vi bruker selvom det er lengre reisevei. Men så er det greit å vite hvordan Smådyrakutten i Lillestrøm er også, med tanke på at det er kortere og enklere vei for meg om det en gang skjer noe akutt (så jeg må komme meg dit på egenhånd). Vet du om de har vakt(utenom åpningstider)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker selv Sørum og Fet Veterinærkontor og er veldig fornøyd.

Lurt litt på denne selv, men er fornøyd med de vi bruker selvom det er lengre reisevei. Men så er det greit å vite hvordan Smådyrakutten i Lillestrøm er også, med tanke på at det er kortere og enklere vei for meg om det en gang skjer noe akutt (så jeg må komme meg dit på egenhånd). Vet du om de har vakt(utenom åpningstider)?

Står sikkert mye her: http://www.smadyrakutten.no/ :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Jeløya for mer alvorlige ting, og Asker dyreklinikk for småplukk.

Hvorfor lurer du på det?

Snakk om service :)

Gård = store dyr, store dyr er vansklig å ta med til veterinærkontoret, så da benytter hun seg sikkert av han når han kommer for å se til de andre dyra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gård = store dyr, store dyr er vansklig å ta med til veterinærkontoret, så da benytter hun seg sikkert av han når han kommer for å se til de andre dyra.

Ja jeg forsto det. Mente bare det måtte være deilig å få dyrlegen hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...