Gå til innhold
Hundesonen.no

Tolleren Nica er heime!


Susanne&Tapper

Recommended Posts

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Det får mest på sjarmfaktoren her også :D Fyrste gang eg skal ha toller så har ikkje så mykje peil på korleis dei blir som store da ... Men håpar dei blir ganske like foreldra, eller mest bestefedrene då, for dei er fiine! :D

Lillesysta mi synst gul er penast, og har alltid synst det. Eg har litt vanskelig for å bestemme meg, alle er jo skikkelig søte på sin måte :D Gleder med berre til eg skal besøke dei og sjå korleis dei er i live :D Ååå! Kan ikkje vente! Mest sannsynlig reise eg den 2. mai ... Lenge å vente de også, men gud .. Det er ikkje så altfor lenge. Eg synst ventetida går fort eg! :o Men alle dagane min er ganske fulle fram til kvalpen kjeme også da, og masse ting som har skjedd. Veit ikkje kven som blir min enda, skal prate meir med oppdrettar i morga tenkte eg, og når eg besøker dei.

Men om ca. 1 mnd og 1 veke så har eg Nica'en min heime hos meg <3 :lol::D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh,helledussen så nydelige!! jeg og vil haaa! hehe... likte at nesene deres var svarte! :P

er det lov å spørre hvilken kennel di kommer fra....?

Hehe, det er nok lov å spørje ja :ahappy: Dei kjem frå Kennel Sunlit.

I helga skal eg reise ned å besøke kvalpane :P Eg er så heldig å få sitte på med ei venninne, fordi ho skal sjå på hestar til salgs og eg skal vere med ho. Foreldrene hennar er supre, og skal kjøre meg (og dei) til oppdrettaren slik at eg får besøkt dei :ahappy: Det var jo på veien ... ;) Så neste helg hentar vi forhåpentligvis lille Nica heim! Veit enda ikkje kven av kvalpane som blir min, så eg gleda meg til å sjå korleis dei er i helga. Kaaanskje eg får vite kven av kvalpane som blir min? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg besøkt kvalpane i helga, og helledusen, dei var heilt NYDELEGE! :icon_confused: Veit sånn ca. kven av kvalpane som blir min, men ingenting er 100% sikkert enda. MEN det har dukka opp eit nytt problem. Kortid skal eg hente kvalpen? Eg kan hente neste helg, men då må eg betale for buss ned, og tog og båt heim att. Komplisert, lang og veldig skiftandes for kvalpen. Eller så kan eg vente i 2 veker til, for da kan faren min kjøre og hente kvalpen den helga. Han kan ikkje hente denne førstkommande helga. Eg har jo ikkje lyst å vente i 2 veker til, men det blir komplisert og litt vanskelig å reise den tunge veien med tog, båt og buss/bil heim att. I tillegg slepp eg å betale om vi hentar om 2 veker, så da kan eg heller bruke dei pengane på andre ting (til kvalpen ;)). Ååå, hjeelp ... Vil ha no, men kan bli en tøff reise .. Hmm ...

Bilder kjem så snart photobucket er ferdig med å laste opp bildene ;) Den er berre komt til 5 av 50 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kjem bildene! :P

IMG_2358.jpg

IMG_2371.jpg

IMG_2372.jpg

Slitne etter besøket! :)

IMG_2385.jpg

IMG_2356.jpg

Det var ikkje lett å ta bilde av dei! :P Med en gang eg satt meg ned kom alle sammen stormandes mot meg og ville leike! :) Trenger eg å seie at det var ultra søte! :) Gleder meg til eg henter heim Nica'en min! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) En av dei der får eg neste helg! Trur de at eg klarar å konsentere meg om noke anna? :):rolleyes: Hehe;) Nesten kvart sekund går med til å tenkte på kvalpane! Guud, kor eg gleda meg! Har vore utan hund i over et halvt år! :)

Helder på å laste opp fleire bilder! :) Så det kjem fleire etter kvart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kjem fleire bilder! :icon_redface:

Eg var i kvalpehimmelen eg :ahappy:

Kvalpane013-1.jpg

Eg klarte ikkje å stoppe å smile resten av kjøreturen! Eg var SÅ glad :lol:

Nam, hender å bite på :)

Kvalpane019.jpg

Kvalpane023.jpg

Kvalpane026.jpg

Kvalpane028.jpg

Kos var dei meir en villige til å få! :o

Kvalpane029.jpg

Søte kvalpen, som er 2 veker yngre enn det kullet eg skal få kvalp i fra :P

Kvalpane031.jpg

Dei sov lett, og var ikkje så veldig aktive av seg. Små søte klumpane :)

Kvalpane032.jpg

Kvalpane034.jpg

Uhæ, skal prøve å begrense meg med bilder ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalpane035.jpg

Men det er ikkje så lett, med sånne søte små :icon_redface::ahappy:

Kvalpane038.jpg

Kvalpane039.jpg

Kvalpane040.jpg

Kvalpane111.jpg

Heile gjengen :lol: (I alle fall nesten ...)

Kvalpane114.jpg

IMG_2368.jpg

IMG_2370.jpg

Meg og kanskje Nica?

Kvalpane001.jpg

Kvalpane004.jpg

Ikkje akkurat så veldig flotte bilder. Men eg klarer ikkje å velge ut noken få, for alle er jo så søøøte :rolleyes::)

Til *Helene*: Det står mellom to av tispene, men det endelige valget tar oppdrettaren :o Men er ganske sikker på at det er ene tispa, men vil ikkje sei kven det er før det er 100% sikkert! :P

Så eg gleder meg til å finne ut kven av dei to det blir! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...