Gå til innhold
Hundesonen.no

Tolleren Nica er heime!


Susanne&Tapper

Recommended Posts

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Navn er bestemt! Det blir Nica :o Søtt, men ikkje for søtt. Tøft, men ikkje for vanskeleg :) Snakka med oppdrettar i går på telefon, då høyrte eg kor dei peeeip i bakgrunnen :) Dei hørtest sååå søte ut :P Bildene skulle komme på mail i løpet av nokre dagar lovte ho:) Så no blir mailboksen ivrig opna kvar gong! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom bildene! Det var virkeleg kjekt å skru på dataen etter en laang dag på jobb, og sjå alle dei søte kvalpebildene! Bildene er ikkje mine, så eg veit ikkje om eg får legge dei ut her .. Har i alle fall lagt dei ut på bloggen min! Sjekk dei ut der da! :P Søtare tollerkvalpa finst ikkje! :)

Bloggen min :(

En av desse søte frøknene er min Nica :) Tida kan ikkje gå fort nok, samtidig går den for fort! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nica var et kjempe bra valg synes jeg, valpen min heter Nika og av en eller annen grunn elsker jeg bare det navnet :) Har også hørt at det navnet er vanlig, men har til gode å møte på og høre om andre hunder som heter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleda meg så ekstremt mykje! Har vore tomt her sia oktober då Tapper reiste ... Gud som eg har savna å ha hund i huset! Heldigvis har eg gode vennar som lar meg låne hundane deira ;) Bla. a. SusieBlack sin Haifa og Texas her inne :P

P.S! i dag er Nica 17 dagar gammal :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hehe :P Har ikkje fått nye bilder enda, men prata med oppdrettar i går på telefon :no: Alt går bra med kullet, dei byrjar å spise fast føde og er ute fra kvalpekassa :lol: Ho lovde meg at nye bilder skulle bli tatt snart, så eg ventar spent på dei :no: Skal mest sannsynleg ned å besøke dei i byrjinga av Mai ... Leenge å vente, og lang busstur! Men enda lengre å vente på at ho skal komme heim :angry: Kan desverre ikkje hente ho før ho er 11 veker gammel pga. skule og evt. eksamen ...

Blir ikkje lagt ut bilder i denne tråden eller konkret informasjon fordi eg har blitt skremt av alle kommentarane som har komt med oppdretterar som blir sure pga. kvalpekjøperar som legg ut alt mulig på nettet ... Eg vil absolutt ikkje risikere noko! ;)

Og ja! ;) Kullet blir 4 veker i morra! Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nova passer jo kjempebra på en toller! :P

Haha! Kvar sin smak veit du ... Det blir for søtt og teit for min del :rolleyes: Blir som man kallar ein Golden retriever for Goldie :angry: Søtt for all del, men ikkje heilt min smak :no:

Føler meg mykje meir vel med navnet Nica! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Kvar sin smak veit du ... Det blir for søtt og teit for min del :rolleyes: Blir som man kallar ein Golden retriever for Goldie :P Søtt for all del, men ikkje heilt min smak :lol:

Føler meg mykje meir vel med navnet Nica! :no:

Søren og! :angry: Jaja, jeg valgte jo søtere enn søtt selv, hehe, så du har nok rett i at det er hver sin smak! :no: Viktig å føle seg vel med det. :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange tollere som heter Nova, da. Kult med et litt originalt navn, syns jeg... :P

Er det Nica du meiner er orginalt da? Hadde hørt de var såå normalt, medan eg sjølv har nesten aldri hørt det. Eg likar betre å ha litt unormalt navn enn normalt eg da :rolleyes: :closedeyes: Haha! Synst det er tøffare rett og slett! Men så er det vel slik at om eit hundenavn er vanlig så betyr det berre at det er mange folk som likar der navnet! :no: Eg er no fornøgd med navnevalget mitt:D Så langt i alle fall, kanskje eg ombestemmer meg når eg får kvalpen. Kanskje ho er ei Nobella i stadenfor? :lol: :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...