Jump to content
Hundesonen.no

hvordan fant du hundesonen?

Kine Helen

Recommended Posts

Hmm..tja si det! Det er såpass lenge siden, men jeg var ofte på dyrenett før, så kanskje det var der jeg hørte om det. Ihvertfall var hundesonen drit kjedelig (sorry, heidi) så jeg var eekstremt lite her den første tiden. Det kom bare 1 innlegg på en uke! Men plutselig begynte det å skje noe her, merkelig nok.. hehe, og nå bor jeg her! :lol: Alle de gamle forumene jeg var på før, er ikke noe tess lengere.. :wink:

Søkte en gang for lenge siden, men de var ikke forumet noe bra.. var rett og slett kjedelig og veldig få innlegg. Men så tipset line meg på å melde meg inn.. og slik ble det.. så nå er jeg her ofte :lol:

Jeg tror jeg så linken på dyrenett. Jeg synes først at dette var det mest barnsligste forumet jeg noen gang hadde vært på, med så masse feilinformasjoen og tullball. Så jeg holdt meg unna en stund. Men så skjedde det et eller annet, og det var stor aktivitet her og ting dreide seg tross alt kun om hund, så da forsøkte jeg å finne min plass her allikvel. Nå er jeg her til stadighet, og tror fler og fler begynner å kjenne meg og de fleste kjenner meg sikkert fra dyrenett.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...