Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi har fått valper 13/4!

Guest Dratini

Recommended Posts

Gratulerer!

Er ikke denne stunden herlig? Jeg kan iallefall sitte i timesvis å se på nyfødte mirakeler som smatter, sukker, klynker litt, sover, gjesper og strekkker seg :P

Nei, nå ble jeg ikke rent lite missunnelig her :flowers:

Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 260
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer med herlige valper!

Jeg synes rasen er utrolig pen,og var passepike for en sånn da jeg var mindre,Det var læreren min sin hund..

Den var utrolig snill og gå tur med for meg.

En jeg kjenner har hatt 2 stykker i sitt liv og påstår han aldri hadde opplevd vrangere hunder å få oppdratt,hahaha!

Det var vel egentlig det hun jeg passet hunden for sa også,men jeg så ikke noe til det,så bare en litt selvstendig og rolig hund som bare vile gå tur jeg;-)

Lykke til med salg osv!Der er gøy med valpekull,jeg misunner deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Takker så mye for alle gratulasjoner fra dere her inne :flowers:

Gratulerer med herlige valper!

Jeg synes rasen er utrolig pen,og var passepike for en sånn da jeg var mindre,Det var læreren min sin hund..

Den var utrolig snill og gå tur med for meg.

En jeg kjenner har hatt 2 stykker i sitt liv og påstår han aldri hadde opplevd vrangere hunder å få oppdratt,hahaha!

Det var vel egentlig det hun jeg passet hunden for sa også,men jeg så ikke noe til det,så bare en litt selvstendig og rolig hund som bare vile gå tur jeg;-)

Lykke til med salg osv!Der er gøy med valpekull,jeg misunner deg!

En fra vårt A-kull bor på Jørpeland :P Eieren har hatt to kull på en tispe han hadde for flere år siden (han hadde ei tispe og en hanne).

Jeg holder nå på å overføre bilder som har blitt tatt i løpet av dagen. Skal innrømme at det ikke har blitt tatt så veldig mange, men noen har det blitt :P De kommer nok etterhvert, men jeg kan ikke love at de kommer i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini
Gratulerer med valper..

Kan ikke si at mine synske evne funker.. hmmm (Kanskje den tispa som var på forsiden jeg så vil få så det antallet med valper..)

hahaha :flowers:

Hun på forsiden av hjemmesiden? Hun er fra A-kullet vårt og ei kjempeflott tispe :P

Her er to bilder av de små:

Nr 1 og 2:

2_girls.jpg

Nr 3, 4 og 5

3_girls.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...