Gå til innhold
Hundesonen.no

Video av din hund


Mirai

Recommended Posts

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Haha! Den med Hera og melonen lignet sånn på Tulla! Hun er også sånn som skal dytte på ting som "det rare"/leken ligger på, få den til å trille, tar den med seg til teppet/kurven og rister på teppet/kurven for å få det til å røre på seg, og kaste på det! Og jeg som trodde Tulla var spesiell... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er Tulla.

(Hvor mange videoer er tilgjengelig for dere?)

Så dere pleier å gå tur ved vannspeilet dere også...?

Vi går som oftest rundt der en gang for dagen, men har aldri sett dere der..

Så 4 snutter her...3 fra stranda og en fra stua..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere pleier å gå tur ved vannspeilet dere også...?

Vi går som oftest rundt der en gang for dagen, men har aldri sett dere der..

Så 4 snutter her...3 fra stranda og en fra stua..

Nei, vi er veldig veldig sjelden ved vannspeilet, så det er nok derfor dere ikke har sett oss! Så forresten datteren din i dag, hun gikk forbi hagen vår, men jeg kjente henne ikke igjen får jeg så hunden som gikk bak..! :)

Bare en fra stua altså.. merkelig.. Det skal være to i alle fall, og nå har jeg lagt til to snutter til fra stua (fra nå nettopp i dag). Må se om jeg har lagt noe beskyttelse på de.. *fikse fikse*

Edit: nå skal det være mulig å se 7 filmer; tre fra stranda, og to+to fra stua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En "film" (blanding av film og bilder) fra mitt første møte med Mira, til hennes 1 års dag. Den er litt lang, så dere får se hvor lenge dere gidder å se.. Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer noen filmer av Extra :

Extra fri ved fot 5 mnd:

http://www.vimeo.com/277876

Extra feltsøk 14.01.08

http://www.vimeo.com/615822

Fra IPO kurs:

http://www.vimeo.com/653911

Fvf og apportering fra februar:

http://www.vimeo.com/734774

Syns man får mer inntrykk av hundene når man ser dem "live" :) Så kanskje det er flere enn meg som har noen videoer å vise? :)

Hun er jo kjempe flink i lydighet :) Det er nok ikke ofte man ser denne rasen i lp- ringen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, digger den med Hera og appelsinen, sett den flere ganger :hmm:

Haha IW. Mona skulle leke med eplet, og så ble det litt sånn: Oj, det smakte jo noe av denne. Hmm hva kan det være.. Nam det var jo godt! slafs slafs. :P Søtt

Hera og appelsinen var skikkelig bra. Dobermannen til venninnen min lekte på samme måte.

De store fryktinngytende hundene liksom :P

Ja dobbiser er bare store barnslige hunder hele livet. Det er det som er så gøy med dem Syns ikke de er noooe skumle jeg. :P

Morsomt med filmer alle! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
    • Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. 
    • Takk for svar.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...