Torunn1 Skrevet 4. Mars 2008 Rapporter Skrevet 4. Mars 2008 Må bare få ut litt glede her! Jeg og min beste venninne skal på hyttetur i helgen, fra fredag til søndag. Jeg skal ha med gutta mine, og hun har 2 golden tisper. Ei på 6 år, og ei på 10 uker. Bare vi! La mann, barn og hus klare seg selv i helgen. (Skal bort de og og da, så da trenger jeg ikke ha så dårlig samvittigher for at jeg reiser fra de. Vi kvinnfolk må jo alltid ha dårlig samvittighet for noe ) Måtte bare si det til dere alle! Gleder oss!! Torunn
LeneG Skrevet 4. Mars 2008 Rapporter Skrevet 4. Mars 2008 Det hørtes velsignet deilig ut. Kos dere og la den dårlige samvittigheten ligge igjen hjemme God tur!
swimzy Skrevet 4. Mars 2008 Rapporter Skrevet 4. Mars 2008 åhh, det hørtes kjempekoselig ut...kos dere masse i helga!!
Torunn1 Skrevet 4. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mars 2008 Takk! Vi skal kose oss med masse godteri og fyr på peisen! Det blir deilig!
xeena Skrevet 4. Mars 2008 Rapporter Skrevet 4. Mars 2008 Så deilig det hørtes ut, kos dere masse, håper været holder
Tini Skrevet 4. Mars 2008 Rapporter Skrevet 4. Mars 2008 åå hørtes utrolig deilig ut... Heldige dere.. må dra på en hytte tur selv snart asså.. er så deilig å komme seg bort litt..
lise og bajas Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 høres rett og slett kjempekoselig ut kos dere masse og legg gjenn den dårlige samvittigheten hjemme hos mann og barn...hehe GOD TUR !
millis Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 Får jeg bli med, jeg vil også Ønsker dere en kjempe god tur, deilig å komme litt unna å gjøre noe man ikke gjør så ofte
Torunn1 Skrevet 5. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 Bare å bli med alle mann! Til sommeren burde vi ta et sonen-teltiskogen-grillepølser-blikjent treff! Jeg blir ihvertfall med!
lise og bajas Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 Bare å bli med alle mann! Til sommeren burde vi ta et sonen-teltiskogen-grillepølser-blikjent treff! Jeg blir ihvertfall med! den blir jaggu jeg med på også
Papillon Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 den blir jaggu jeg med på også Det hadde vært kult da Selvom jeg kanskje er en av de yngste her på sonen med mine 15 år..
lise og bajas Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 Det hadde vært kult da! lag egen tråd så får vi se hvor stor intressen er
Poter Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 Det hørtes herlig ut! Dra og kos deg masse og legg igjen den dårlige samvittigheten hjemme Dårlig samvittighet har ingen godt av Og ikke få dårlig samvittighet hvis du ikke greier la vær å ikke ha dårlig samvittighet
ingalinn2 Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 Det hørtes utrolig godt og avslappende ut, samtidig som veldig morsomt. Skulle ønske jeg også kunne vært med..
Torunn1 Skrevet 5. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mars 2008 Det hørtes utrolig godt og avslappende ut, samtidig som veldig morsomt. Skulle ønske jeg også kunne vært med.. Kan du vel?
Torunn1 Skrevet 9. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2008 Da har vi kommet hjem fra en herlig hyttetur!! Været viste seg ikke fra sin beste side, men med fyr på peisen og masse godteri gjorde det ingenting! Lizzy observerer. Hundene fikk kose seg i sofaen i helga. Alle venter på godbit. Mer bilder finner dere i bloggen min.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar