Gå til innhold
Hundesonen.no

Stilig hundeseng

Recommended Posts

Dette her må jo være det mest funksjonelle hundemøbelet jeg har sett: http://petshopgirls.no/html-sider/Shopping...er/Bowhaus.html Utrolig stilig, hva?! Ser bare for meg hvor fornøyd hunden er når den kan ligge RETT under alle godisene når man har kaffegjester. Og ikke minst kan jeg se for meg hvordan det blir når hunden logrer eller klør seg med kaffekopper på toppen :blink::kiss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her må jo være det mest funksjonelle hundemøbelet jeg har sett: http://petshopgirls.no/html-sider/Shopping...er/Bowhaus.html Utrolig stilig, hva?! Ser bare for meg hvor fornøyd hunden er når den kan ligge RETT under alle godisene når man har kaffegjester. Og ikke minst kan jeg se for meg hvordan det blir når hunden logrer eller klør seg med kaffekopper på toppen ;);)

Ny variant av bur! Kan også låses, suveren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny variant av bur! Kan også låses, suveren!

Skrekk og gru, når man snakker om at bur blir vanlige møbler i stua, så kommer det noe sånt, der buret faktisk er et møbel. Jeg kan bare forestille meg hvor flittig det kunne blitt brukt av enkelte. Enda godt det er så dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrekk og gru, når man snakker om at bur blir vanlige møbler i stua, så kommer det noe sånt, der buret faktisk er et møbel. Jeg kan bare forestille meg hvor flittig det kunne blitt brukt av enkelte. Enda godt det er så dyrt.

Bur for de rike dette vettu. Kjøp en hund, når du er lei stapp den i bordet! Høres bedre ut med at hunden ligger under bordet, enn I buret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Hehe hunden inni syns sikkert det er veldig behagelig når det blir satt ned glass og kopper på metalltaket i buret dens gjennom hele kaffeslaberaset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden min hadde antagelig digget den greia :) Syns ikke den var så stygg jeg. Praktisk hundeseng ;)

hehe...syntes det var utrolig stilig! ;)

Jippi, endelig noen som syntes det samme som meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer i hvert fall at det er dyre møbler... Syntes det faktisk var litt stilig jeg og. Nirm hadde garantert digga det, men det hadde vel vært i halehøyde, så kaffekoppene må stå i vinduskarmen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Så hvis han ikke adlyder mer hvis han er 200+ meter unna så mener du at ifølge hundeloven så er jeg kriminell hvis han ikke er innendørs 24/7 eller lenket i bånd, selv utenfor båndtvang? Det hadde nesten vært litt morro å prøvd dette i retten, for nå har du kriminalisert store deler av norges hundeeiere.
    • Da må du gjerde inn rundt huset ditt. På et jorde kan det fort ligge rådyrkalver eller andre ville dyr, både i og utenfor båndtvang. Hvis hunden skal være ute av huset så skal den være under kontroll, uansett tid på året - enten i bånd, eller under oppsikt med tilstrekkelig båndtvang. Hvis du ikke kan kalle ham inn fra 200 meter fra huset utenfor båndtvangen så er det like fullt brudd på hundeloven. Det holder ikke å ha kontroll på hvor hunden ER, du skal ha mulighet til å stoppe hunden fra å løpe bort til folk eller dyr, og som du selv sier, du har en ganske selvstendig rase med mye jaktinstinkt.
    • Du får det til å høres fryktelig dramatisk ut. Bikkja skal være innendørs om morran og det er ikke min feil at han ikke har vært det for jeg har sagt ifra om dette før, senere på dagen har jeg oversikt og stopper han før han løper langt avsted, da har vi kontroll, men ikke hvis han er 200+ meter unna, da er det for sent for da gidder han ikke å høre. Det er på morran han legger ut på langturer for da er det ingen her til å stoppe ham. Det er jorde rundt her.
    • Når hunden løper lang vekk fra deg, så har du ikke kontroll. Da må hunden være i bånd, og under kontroll. Å ha gps på han hjelper ikke, da hunden fortsatt løper og jager uten kontroll. Her bryter du faktisk loven uansett om det er båndtvang eller ikke. Og denne hunden kan ha skremt eller skadet mange dyr.
    • Takk for svar, denne rare småbitinga er bare i bånd, da er vel det forklaringen,    vi har normalt kontroll på ham litt senere på dagen, det er tidlig på dagen dette er et problem mht å løpe avsted er det gps som sier fra om han er på villspor, men er han et stykke unna gidder han ikke å høre så må trene mer på innkalling, rasen er også sta og egenrådig så dette er ikke så lett Ps takk for dvd tips, sitter i bilen skal se på det ikveld
  • Opprett ny...