Gå til innhold
Hundesonen.no

Stilig hundeseng


Recommended Posts

Dette her må jo være det mest funksjonelle hundemøbelet jeg har sett: http://petshopgirls.no/html-sider/Shopping...er/Bowhaus.html Utrolig stilig, hva?! Ser bare for meg hvor fornøyd hunden er når den kan ligge RETT under alle godisene når man har kaffegjester. Og ikke minst kan jeg se for meg hvordan det blir når hunden logrer eller klør seg med kaffekopper på toppen :blink::kiss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her må jo være det mest funksjonelle hundemøbelet jeg har sett: http://petshopgirls.no/html-sider/Shopping...er/Bowhaus.html Utrolig stilig, hva?! Ser bare for meg hvor fornøyd hunden er når den kan ligge RETT under alle godisene når man har kaffegjester. Og ikke minst kan jeg se for meg hvordan det blir når hunden logrer eller klør seg med kaffekopper på toppen ;);)

Ny variant av bur! Kan også låses, suveren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny variant av bur! Kan også låses, suveren!

Skrekk og gru, når man snakker om at bur blir vanlige møbler i stua, så kommer det noe sånt, der buret faktisk er et møbel. Jeg kan bare forestille meg hvor flittig det kunne blitt brukt av enkelte. Enda godt det er så dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrekk og gru, når man snakker om at bur blir vanlige møbler i stua, så kommer det noe sånt, der buret faktisk er et møbel. Jeg kan bare forestille meg hvor flittig det kunne blitt brukt av enkelte. Enda godt det er så dyrt.

Bur for de rike dette vettu. Kjøp en hund, når du er lei stapp den i bordet! Høres bedre ut med at hunden ligger under bordet, enn I buret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Hehe hunden inni syns sikkert det er veldig behagelig når det blir satt ned glass og kopper på metalltaket i buret dens gjennom hele kaffeslaberaset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden min hadde antagelig digget den greia :) Syns ikke den var så stygg jeg. Praktisk hundeseng ;)

hehe...syntes det var utrolig stilig! ;)

Jippi, endelig noen som syntes det samme som meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer i hvert fall at det er dyre møbler... Syntes det faktisk var litt stilig jeg og. Nirm hadde garantert digga det, men det hadde vel vært i halehøyde, så kaffekoppene må stå i vinduskarmen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...