Gå til innhold
Hundesonen.no

En IPO Aussie i action


PsychoLynx

Recommended Posts

Yapp, det måtte jo testes... Men denne gangen var Lars forebredt, og som alternativ til sånn IPO drakt, så bruker man varmedress.. Og trugene er egentlig for spenningensskyld! :):):)

Bridie er igang

lrdag_017.jpg

og hu tar innpå "byttet" sitt

lrdag_018.jpg

lrdag_019.jpg

Det hele ser utrolig brutalt ut

lrdag_020.jpg

men brått tar det hele en uventet vending

lrdag_021.jpg

Bridie kommer plutselig på at hu er en gjeterhund, og løper FORBI Lars for å ringe han inn

lrdag_022.jpg

men vips, så oppdaget hu meg, og forsvant fra hele Lars :):)

lrdag_023.jpg

Men, da Lars snudde og beveget seg andre veien var det ei som plutselig kom på hva hu egentlig drev med

lrdag_024.jpg

Og angriper for FULL styrke!

lrdag_027.jpg

Og 20 kg aussie, overmanner gubben på 65 kg

lrdag_028.jpg

det går RETT i bakken så det synger

lrdag_030.jpg

Hu sørger for at byttet er skikkelig nede

lrdag_031.jpg

før hu forsvinner for å gi han en sjanse

lrdag_032.jpg

men han tok ikke sjansen fort nok desverre

lrdag_033.jpg

og udyret angriper igjen

lrdag_034.jpg

gang på gang

lrdag_035.jpg

vil ikke gi seg

lrdag_036.jpg

hu BER om kos... ;):D

lrdag_037.jpg

og hu vinner... 8) ;):lol:

lrdag_038.jpg

Får jeg godbit nå mamma????

lrdag_039.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilge bilder. Ser ut som hu gjerne skulle tatt seg en jafs på et av de bildene..

hehe, ja hu kan se litt brutal ut. Hu gjeter, med kjeften... Har jo delvis tatt en jafs av rævva til Lars før :) MEN, det er nok å si NOK, så er hu helt rolig og avbalansert igjen. Ellers kunne dette vært litt skummelt liksom...

Ååå! Kan vi ikke gjøre dette til noe ukentlig her på sonen?? :) En bildeserie fra deg og Bridie, en gang i uken! He-he!

hehehe, jeg kan prøve.

Men ps, les Hundesport til påsken da. (neste nummer :rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå! Kan vi ikke gjøre dette til noe ukentlig her på sonen?? :) En bildeserie fra deg og Bridie, en gang i uken! He-he!

Tenkte jeg også på, hade vært ukas midtpunkt :)

Geniale bilder! Ler så jeg rister her jeg sitter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har de herligste og mest kreative bildeseriene på hele sonen! MER, MER, MER! Kjempebra.. :)

Jeg tror vi har en liten IPO-vannhund i familien vår også gitt. Men målet er ikke kos. Det er nok heller skihansker med skinn på innsiden. For DET er snadder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var Lars Monsen det var snakk om, haha!

:) :)

Hehehehe, han hadde helt sikkert hatt en bedre løsning! Litt i sånn "bridie angriper ikke Lars Monsen, det er Lars Monsen som SER på Bridie" eller noe slik :)

Tenkte jeg også på, hade vært ukas midtpunkt ;)

Geniale bilder! Ler så jeg rister her jeg sitter ;)

hehe, jeg skal forsøke. Men er liksom vandt med at alle bildeseriene jeg legger ut havner inn i tråden til Bridie, og det er jo litt kjedelig.

Dere får fri til moderatorene om at det skal få ligge her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
    • Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. 
    • Takk for svar.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...