PsychoLynx Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2008 Yapp, det måtte jo testes... Men denne gangen var Lars forebredt, og som alternativ til sånn IPO drakt, så bruker man varmedress.. Og trugene er egentlig for spenningensskyld! Bridie er igang og hu tar innpå "byttet" sitt Det hele ser utrolig brutalt ut men brått tar det hele en uventet vending Bridie kommer plutselig på at hu er en gjeterhund, og løper FORBI Lars for å ringe han inn men vips, så oppdaget hu meg, og forsvant fra hele Lars Men, da Lars snudde og beveget seg andre veien var det ei som plutselig kom på hva hu egentlig drev med Og angriper for FULL styrke! Og 20 kg aussie, overmanner gubben på 65 kg det går RETT i bakken så det synger Hu sørger for at byttet er skikkelig nede før hu forsvinner for å gi han en sjanse men han tok ikke sjansen fort nok desverre og udyret angriper igjen gang på gang vil ikke gi seg hu BER om kos... og hu vinner... 8) Får jeg godbit nå mamma???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2008 Stilge bilder. Ser ut som hu gjerne skulle tatt seg en jafs på et av de bildene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2008 Så tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2008 Jeg digger den bikkja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2008 Fine bilder, å nydelig hund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2008 Ååå! Kan vi ikke gjøre dette til noe ukentlig her på sonen?? En bildeserie fra deg og Bridie, en gang i uken! He-he! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2008 Tøffe hunden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2008 Haha, så bra! Bilde nr. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 19. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2008 Stilge bilder. Ser ut som hu gjerne skulle tatt seg en jafs på et av de bildene.. hehe, ja hu kan se litt brutal ut. Hu gjeter, med kjeften... Har jo delvis tatt en jafs av rævva til Lars før MEN, det er nok å si NOK, så er hu helt rolig og avbalansert igjen. Ellers kunne dette vært litt skummelt liksom... Ååå! Kan vi ikke gjøre dette til noe ukentlig her på sonen?? En bildeserie fra deg og Bridie, en gang i uken! He-he! hehehe, jeg kan prøve. Men ps, les Hundesport til påsken da. (neste nummer ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2008 Haha! Geniale bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2008 LOL, slik kan Blondie også, bare hun klarer ikke å rive meg ned i bakken da, hun klarer å kle av meg Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2008 utrolig kule bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 Stilig Bra hun har av og på knapp i hvert fall ellers kunne dette sett litt stress ut på tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 Jeg trodde det var Lars Monsen det var snakk om, haha! Men denne gangen var Lars forebredt, og som alternativ til sånn IPO drakt, så bruker man varmedress.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 Ååå! Kan vi ikke gjøre dette til noe ukentlig her på sonen?? En bildeserie fra deg og Bridie, en gang i uken! He-he! Tenkte jeg også på, hade vært ukas midtpunkt Geniale bilder! Ler så jeg rister her jeg sitter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 Stilig bildeserie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 Du har de herligste og mest kreative bildeseriene på hele sonen! MER, MER, MER! Kjempebra.. Jeg tror vi har en liten IPO-vannhund i familien vår også gitt. Men målet er ikke kos. Det er nok heller skihansker med skinn på innsiden. For DET er snadder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 20. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 Jeg trodde det var Lars Monsen det var snakk om, haha! :) Hehehehe, han hadde helt sikkert hatt en bedre løsning! Litt i sånn "bridie angriper ikke Lars Monsen, det er Lars Monsen som SER på Bridie" eller noe slik Tenkte jeg også på, hade vært ukas midtpunkt Geniale bilder! Ler så jeg rister her jeg sitter hehe, jeg skal forsøke. Men er liksom vandt med at alle bildeseriene jeg legger ut havner inn i tråden til Bridie, og det er jo litt kjedelig. Dere får fri til moderatorene om at det skal få ligge her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potetrykk Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 Utrolig morsom bildeserie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 Kjempekul er hun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elinhe Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 Så morsom serie Ikke vanskelig å se at hunden koser seg hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 herlig, herlig Mannen lo seg skakk! Den Bridie tøtta har noen likhetstrekk med Brimien, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 20. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 herlig, herlig Mannen lo seg skakk! Den Bridie tøtta har noen likhetstrekk med Brimien, altså. hehe, ja jeg har faktisk tenkt flere ganger at det er noe Brimi i Bridie jenta. Spesielt denne overglade saken. Og "bumpinga". hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 26. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2008 hehe......kjempekul bildeserie..bridie er så kul hun..hehe... gleder meg til å se hundesport nr3..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xeena Skrevet 26. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2008 For en herlige bildeserie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar