Basse Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 Hvis dere har linket til meg må dere gjerne bruke en av disse bannerne. De Flotte bannerne er det Djervekvinnen har laget: (TUSEN Takk til deg Elisa) Selv om jeg har fått disse Flotte bannerne sier jeg Ikke nei takk til flere som vil hjelpe meg å lage banner, da jeg skal lage en egen side på hjemmesiden min som heter "Linke hit" og da er det fint å ha noe å velge mellom! Så sett i gang! Vær kreativ, ta en utfordring og Hjelp meg! Mer informasjon om det kan du lese om her: http://www.hundesonen.com/viewtopic.php?t=2542 Linken til siden min er forresten www.katakozi.piczo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 Så flotte bannere Elisa!! Du er skikkelig flink altså!! *oppriktig imponert* Jeg vil også være kreativ og flink.. og sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 De var kjempefine! Gratulerer med banner, skal legge inn ett så fort jeg får..hm...gjort det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 de var virkelig fine! Serlig det nederste, likte godt den skriften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 5. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Liker dem kjempegodt begge to! Nå skal jeg snart på photoshop selv, Det blir Morro det! TUSEN takk igjen Elisa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 18. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 Weee, jeg har laga en egen banner, helt selv Hehe.. *stolt av meg selv* ( tenk hvis alle andre syns den var Dritstygg da :oops: ) Bare å komme med forslag! Trenger flere bannere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 Tenkte å sende deg en Award, men fant ikke mailadressen på siden din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 Scarlet: Jeg ser bare røde kryss på siden din, prøvde å komme inn tidligere også, men var det da og.. :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 18. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 hehe, vel den står inne på den linke hit siden, og så kan er det bare å trykke på e-mail knappen her... Men det er kanskje lurt å ha med på siden min også? Har liksom ikke tenkt på det jeg! Hmmmm. Får vel fikse noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 Scarlet: Jeg ser bare røde kryss på siden din, prøvde å komme inn tidligere også, men var det da og.. :roll: Jeg har noen Javascript på hjemmesiden, kanskje det er grunnen til at du ikke kommer inn. Bruker også Frames. Vet at man må sette opp maskinen, slik at den kan lese Javascript Du kan gjerne prøve denne linken http://home.online.no/~torstera/gunn/gunn.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 hehe, vel den står inne på den linke hit siden, og så kan er det bare å trykke på e-mail knappen her... Men det er kanskje lurt å ha med på siden min også? Har liksom ikke tenkt på det jeg! Hmmmm. Får vel fikse noe... Fant den Har da sendt deg en Award som passer til fargene på siden din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 18. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 ohhh! TUUUUSEN takk! Takker så mye! Fin award! Driver å leiter etter sånne gjestebok gifer og e-mail gif'er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 ohhh! TUUUUSEN takk! Takker så mye! Fin award! Driver å leiter etter sånne gjestebok gifer og e-mail gif'er nå Jeg kan sende deg noen på mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 18. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 må du gjerne gjøre! fint om du finner noen som passer til siden min Tusen takk altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 Jeg kan sende deg noen på mail Kan du sende meg og? Jeg driver nemlig å lager hjemmeside nå. [email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 Done Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 18. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 Tusen takk for gifer, men de ville kun lagre seg som bmp filer hos meg... men kan du sende den første gifen (med den fjærpennen som skriver sort blekk) (email2_md_wht.gif het den) og den gjesteboken (guestan.gif) som var lysebrun og ble skrivd på av en fjærpenn til meg på PM? Hadde vært Veldig snillt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 18. September 2005 Rapporter Share Skrevet 18. September 2005 kjempefine bannere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 19. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Tusen Takk! Elisa må ta æren for 2 av de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Takk, så hyggelig med skryt! *litt forlegen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 19. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 Hehe Du fortjener det da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 19. September 2005 Rapporter Share Skrevet 19. September 2005 fine de er a! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar