Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg har fått bannere! 1 ny!


Basse

Recommended Posts

Hvis dere har linket til meg må dere gjerne bruke en av disse bannerne.

De Flotte bannerne er det Djervekvinnen har laget: (TUSEN Takk til deg Elisa)

minbanner12mp.jpg

minbanner25dp.jpg

Selv om jeg har fått disse Flotte bannerne sier jeg Ikke nei takk til flere som vil hjelpe meg å lage banner, da jeg skal lage en egen side på hjemmesiden min som heter "Linke hit" og da er det fint å ha noe å velge mellom! :):lol:

Så sett i gang! Vær kreativ, ta en utfordring og Hjelp meg!

Mer informasjon om det kan du lese om her:

http://www.hundesonen.com/viewtopic.php?t=2542

Linken til siden min er forresten www.katakozi.piczo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Scarlet: Jeg ser bare røde kryss på siden din, prøvde å komme inn tidligere også, men var det da og.. :roll:

Jeg har noen Javascript på hjemmesiden, kanskje det er grunnen til at du ikke kommer inn. Bruker også Frames.

Vet at man må sette opp maskinen, slik at den kan lese Javascript :D

Du kan gjerne prøve denne linken :D http://home.online.no/~torstera/gunn/gunn.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, vel den står inne på den linke hit siden, og så kan er det bare å trykke på e-mail knappen her...

Men det er kanskje lurt å ha med på siden min også? Har liksom ikke tenkt på det jeg! Hmmmm. Får vel fikse noe... :wink:

Fant den :D Har da sendt deg en Award som passer til fargene på siden din :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gifer, men de ville kun lagre seg som bmp filer hos meg... men kan du sende den første gifen (med den fjærpennen som skriver sort blekk) (email2_md_wht.gif het den) og den gjesteboken (guestan.gif) som var lysebrun og ble skrivd på av en fjærpenn til meg på PM?

Hadde vært Veldig snillt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...