Aussieglis Skrevet 27. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2008 Jeg liker å kjøpe sånt de første dagene etter valpen har kommet i hus... Da kan jeg drasse henne med meg overalt å være sååå stolt av henne der hun smelter alle på sin vei + at vi får prøvd alt på. Jeg kjøper alltid for lite/for stort når det gjelder halsbånd osv... Slikt mååå prøves ellers går det ikke bra. Fikk mail hos oppdretter nå nettopp Alle sammen hadde helt friske og fine øyne uten anmerkninger! Her er noen bilder som var veldig mørke men som jeg klarte å gjøre litt lysere: My i farta! Å sprade rundt i snøen er kult! My vet at hun har nese allerede og hva en slik en kan brukes til. Stemningsbilde Jeg syns My ser ut til å ha vokst en god del! Kanskje My ikke blir ei mini-My alikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 27. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2008 Nyyyydelig er hun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 27. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2008 Hun har en så utrolig søt liten hale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 27. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2008 Ja det har hun! My har nest kortest hale av alle valpene i kullet. Se på alle disse laaaaaaaaaaaange halene her da: ^ Klikk på bildet for å se resten av bildene som ble tatt idag av My og resten av kullet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 27. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2008 Sjekk øyenvippen på det øverste bildet da, skikkelig feminin lita dolsi. Tipper det blir stas å ta henne med på shopperunde ja, hun får nok ikke noe oppmerksomhet da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 27. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2008 HEHEHE, det var også en detalj å legge merke til! Hadde aldri sett det hadde du ikke påpekt det her! Ser ut som hun har laaange øyenvipper ja! Lille pjuskelusk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 27. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2008 Årh, for en utolig herlig liten dott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Hun er nydelig! Det er i morgen du skal hente henne? Vi forventer rapport med en gang hun er i hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 28. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Jeg tar toget imorgen kveld ja, men jeg er ikke i Sverige før dagen etterpå også er det jo heeele turen hjem igjen. Suuukk... Men ja, nå er det like før og jeg kjenner nesten panikken tar meg! Snart har vi valp i huset igjen liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Jeg tar toget imorgen kveld ja, men jeg er ikke i Sverige før dagen etterpå også er det jo heeele turen hjem igjen. Suuukk... Men ja, nå er det like før og jeg kjenner nesten panikken tar meg! Snart har vi valp i huset igjen liksom Kjenner den følelsen, jeg var i panikk og angrefølelse dagen før jeg hentet Norma Det var jo så lenge siden jeg hadde hatt valp også, så jeg var i ferd med å tisse på meg av nervøsitet, hehe. Det går garantert helt fint, og dere kommer til å kose dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Åh, så spennende Hun er jo bare supersøt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 åhh så spennendes!! nå er det ikke lenge igjen!! du får ha en kjempeflott tur og så gleder jeg meg masse til å se bilder når du har kommet hjem med jenta!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Hoho nå nærmer det seg!! Men, ble det MY da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 28. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Er ikke heelt sikkert enda men jeg går nå rundt å kaller henne My/valpen så jeg tipper han kanskje vil henge seg på etterhvert Jeg orker ikke finne flere alternativer til han så hvis han ikke kommer på et genialt navn selv så får han bare bli enig i at hun heter MY! Basta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Oioi, 29.feb i morgen jo.. Får følge med på valpeoppdateringen din her da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Jaa, hvis jeg får sambo med på å kalle bikkja for My så tror jeg hu blir hetende det! Kort, søtt og enkelt! Også er passer det jo litt med stamtavlenavnet hennes, for ikke å glemme størrelsen da. Blir veldig spennende å se hvor lita hun blir som voksen! Aussiefolk: Kan en aussie være for liten for standaren? Når aussier har lov til å være større enn standaren når de stilles så må de vel få lov til å være mindre også? Men My blir nok aldri en utstillingsstjerne. Det får hun neppe kropp, tyngde og pels til Nå har ikke jeg aussie da, men mi var minst i kullet, men endte likevel opp med å være for stor (en halv cm i alle fall ). Planen er å skrive ned hva vi gjør fra dag til dag ja, er jo så greit å ha å se tilbake på og lese igjen en stund etterpå. Men jeg har lagt merke til at folk blir "litt" mindre aktive i bloggene sine når de får sånne gjetertroll i hus så jeg kan nok ikke love noe Godt sovehjerte har man også Deilig å ha en lodden storesøster å hvile seg på Hælledussen, se på den magen da hu er skjønn altså! Men jeg står fortsatt på dette med at du må ha et kamera altså! <_< Ja, jeg også! Løp og kjøp. Det er tross alt en investering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Å, så spennende.. Så søøte de var altså ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 28. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Løper å kjøper så fort jeg har pengene! Hvis jeg slipper å betale moms for valpen blir det nok kamera raskt.. Men 2500,- kr tar litt tid å spare opp igjen hvis jeg må gi de fra meg. Fikk en mail fra en venninne av oppdretter som hadde flere bilder av My: Løpe i snøen å se barsk ut er lurt! Å leke med søstrene sine er også lurt. Traver så pent med halen RETT ut! *in love* ... Man ser søt ut fra siden også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Hun ser så herlig ut Synes også det ser ut som om hun har vokst, hun så ikke sååå liten ut nå. Du må kose massemasse med de andre valpene fra meg og ikke minst med Seadra og Flizan!! Seadra er så lik både Brimi og Arn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 28. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Hehe, ja, hun er iallefall ikke bittebitte-liten i forhold til søskene sine nå lengre. Men man ser jo enda hun er en størrelse eller to mindre enn sine søstre. De er lengre i beina og kraftigere bygget, samt mer pels ser det ut som. Jeg syns My er mye lekrere i "fasongen" enn de største tispene i kullet sånn som de ser ut nå. Jeg er jo ikke heelt objektiv kanskje men, men Hundene fra Annika er jo for det meste ganske små i seg selv så hvis My blir mindre enn en "gjennomsnitts" MMO-hund så blir hun nok en del mindre enn mange aussier tipper jeg. Iallefall mye mindre enn 27kg som aussietisper i Norge faktisk har kommet opp i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Hundene fra Annika er jo for det meste ganske små i seg selv så hvis My blir mindre enn en "gjennomsnitts" MMO-hund så blir hun nok en del mindre enn mange aussier tipper jeg. Iallefall mye mindre enn 27kg som aussietisper i Norge faktisk har kommet opp i... Det er helt sykt mye til å være aussietispe! Godt My er mindre! Liten er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Å så heldig du er Jeg er så valpesyk jeg. Og My var bare helt nyyydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 27 kg? Og jeg som syns Bridie har en bra størrelse med sine 53 cm og 20 kg... God tur i morra da!! Men du, det kameraet... Da må du se til å få lånt deg noe altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Lykke til imorgen! Får sommerfugler i magen på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 29. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2008 Takk takk Hva tror dere jeg har da... Nå er det like før altså. Toget mitt går klokka 9 ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar