Gjest Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2008 Trick or treat og River var noen fantastiske små bamser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 19. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2008 Jupp, og de er de eneste to som er lovet bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 Ah, typisk at jeg faller for de da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 Så utrolig flotte:) Aussie har vært min drøm i mangen år... og blir nok i mangen flere! Utrolig søte! Burde vær ulovlig å legge ut slike bilder, blir helt syk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 Haha, ja, du skal tro at hvis du får en stumphaled aussie så må du forklare ganske mange at nei, du har ikke kappet av den halen og nei, den har ikke klemt halen sin i døra Eller nei, det er ikke en border collie, og nei, det er ikke en blandingshund (hvis den er merle). Eller som vi med Coyote: nei, det er ikke en husky. Eller med Brimi: nei, det er ikke en collie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 20. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 Hehehe, ja, vi får nok testet forklaringsferdighetene etterhvert vil jeg tro. Nå ser det ut som den mørkebrune tispa (Hazel) også har fått seg et hjem, så da er det bare Judie, May og Hallie igjen. Åhhh som jeg lurer! MÅTTE bare spørre Annika om hun har funnet ut noe mer om hvem som skal hit i siste mailen... Klarte ikke sitte på fingrene lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 hehe, jeg hadde IKKE klart å vente sånn! Jeg hadde nok mast "høl i hue" på henne!. Spent her selv jeg! er så moro med flere aussie eiere som man "kjenner". btw HAZEL!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 20. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 Jeg tør jo ikke mase så mye heller, vil ikke virke for masete og sånn Men har på følelsen av at hun blir å fortelle det snart... Og jeg kan ikke beskrive med ord hvor spent jeg er! Hallie, Judie eller May... <3 *drømme seg vekk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 Sikker på at du sitter med mange tanker i hodet om hvordan livet vil bli med enten hallie/judie/may Venter spent på å få vite hvem som blir din jeg også. De var skjønne hele gjengen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 Hallie Hallie Hallie Hallie! Synes fargen hennes er nydelig hihi- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Håper du får vite det snart, er spent jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Jeg har fått et lite øye for red merlen jeg .... Nydelige alle sammen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karianne1601 Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 gud så nyyydelige små bamser! Hadde ikke klart å vente på å få vite hvem som skulle bli min! Du må si ifra med en gang du får vite hvem som blir din Kjempeglad på dine vegne og lykke til med valpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 21. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Imorgen skal avgjørelsen taes sammen med oppdretter!! Blir det Judie: Eller My: HUFF! Hvordan skal man kunne finne frem til DET da? Oppdretter beskriver lille My som like frempå, tøff og leken som hun alltid har vært mens Judie er inne i en litt roligere periode av valpetiden sin. Hun holder seg litt mer i bakgrunnen enn resten av søskene sine akkurat nå men det betyr jo ikke at hun er tilbaketrukken eller en rolig aussie. Rolige valper blir ofte krevende unghunder.. Men de er jo så skjønne å nusselige begge to, og mentalt er de ganske jevne også selv om May for tiden er tøffere i maska enn Judie. Samboeren min hjelper lite, han sier bare: "vi tar den blå med lang hale!" siden hans største ønske er å få en hund uten stump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 De er UTROLIG nydelige begge to. Jeg er svak for svarte og hvite hunder, så syns My er mega søt. Men det var jodie også. Tror faktisk jeg ikke hadde klart å bestemme meg for hvilken jeg hadde villet ha, om det bare var utseende som bestemte.. Blir spennende å se hvilken du ender opp med da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 21. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Utseende har jo ingenting å si for de er i mine øyne über-søte begge to. Men det som gjør det enda vanskeligere er jo at alle valpene i hele kullet er såppass like hverandre mentalt..! En annen ting som gir pluss i boka for My er jo at hun er så lita og nett. Hun kommer iallefall ikke til å bli noen stor aussie, det er helt sikkert! Men det blir ikke Judie heller.. My er veldig glad i å leke og kampe og kommer titt og ofte bort for å ha drakamp. Judie er glad i lek hun og, men ikke like glad i drakamp som My er. Judie er kanskje litt mer opptatt av jakting av ting som beveger seg? Gåsjjjjjj! Men tenk så godt det blir imorgen å vite hvem som er vår! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karianne1601 Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 wow.. Kjempenydelige! Må innrømme jeg ble litt svak for Judie. Syns øynene var veldig spesielle på en bra måte. Utrolig søtt med et blått/brunt øye (hennes venstre øye) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malinholmgren Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 ojoj, det blir ikke lett kjempe pene begge to lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Da den som er mest gal nå, så slipper du en totalt galning i ungdomstiden Brimi var roligheten selv (til å være aussievalp), men ble letter kokkelimunke når han var tenåring. Arn var ville og gal som valp og er nå i ungdomstiden relativt lett å ha med å gjøre Men blue merle jo er penest da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 21. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Annika nevnte faktisk Brimi som eksempel når det gjelder akkurat det der Jeg må innrømme jeg føler at May ligger nærmest hjertet sånn som Annika beskriver henne, men samboeren min er så skeptisk til halen hennes, teitingen. Men slik det ser ut nå så tror jeg det blir Lille My som blir med til Bodø. Jeg vet dessuten at en annen valpekjøper (som står etter meg på "lista" til Annika) har Judie som sin favoritt, og da blir det kanskje litt teit om jeg sier at Judie er min favoritt når det egentlig er May som høres mest ut som MIN valp. Også er det jo hyggelig for alle å få en av valpene de har falt for. Jeg har likt My hele tiden og når jeg så henne i virkeligheten likte jeg henne enda mer.. Men når jeg var på besøk så var My en av de som ikke tok så mye kontakt, men det var antagelig veldig tilfeldig. Annika beskriver henne som alt annet enn usosial Passer jo bra med en "lille My" og "lille Emma" også Måten Annika beskriver den lille sort/hvite pirayarotta minner meg merkverdig mye om Emma. Liten men ingen problemer med sin størrelse fordiom, tøff i maska og glad i å leke. Hun er "der det skjer" og vil være med på alt de voksne hundene til Annika driver med. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 21. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Hvordan er det mulig å se så søt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Ta den du synes passer best ja . Lille My er utrolig nydelig da. Jeg er ikke noe særlig fan av stump haler selv.. Men det er sikkert en tilvenningssak. Forresten kan dët å ha stumphale dempe hunden på noen måte? Mange dyr bruker jo halen som et "ror" . Altså de bruker halen til balanse. Har alltid lurt på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 21. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Tro meg, en stumphale demper ikke en aussie iallefall Hvis jeg ikke husker helt feil har vel aussien stump for en grunn, noe som kom inn under gjetingen.. Men jeg er absolutt ikke sikker der. Men iallefall, en aussie uten hale har like god balanse, hundespråk, fart og koordinasjon som en aussie MED hale! Det er helt sikkert iallefall. Lille My ser ut som en liten My syns jeg, og blir det henne blir hun nok hetende My.. Hvis jeg får viljen min! Hihi. Imorgen blir en spennende dag.. Jeg har spurt oppdretter hvem hun mener passer aller best her hvis hun skal gjette her og nå. Jeg syns enda det er vanskelig siden Judie er så søt og herlig hun også.. Og hun har jo klatret på meg og bitt meg i håret. Så jeg håper oppdretter bestemmer det hele eller at vi kommer frem til en logisk løsning imorgen på telefon Jeg gleder meg og er kjempeeee spent! Og PERFEKT blir det nok uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Lille MY ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Jeg liker egentlig ikke bifargede aussier, men My er nå bare skjønn da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar