Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bergen, 29.-30/03

C.J

Recommended Posts

Skrevet
Da treffes vi sikkert! Hvilke ringer har du tenkt å vanke rundt da? :ahappy: Jeg blir nok å se utenfor ring 2, 5, 9 og 14. Må jo få med meg pinscherne, flat'ene, bordeaux'ene, boxerne og bullmastiffene!

Ta gjerne bilder av bullene, og :icon_confused:

• Svar 144
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Du heier på oss ja? :ahappy:

Muligens kan du få stille noe og ;)

Det gjør jeg gjerne :icon_confused:

Ta gjerne bilder av bullene, og :drool:
Det skal jeg nok! :P
Skrevet

Jeg får ikke opp PM'et hos NKK av en eller annen grunn, noen som kan sjekke hvor mange springere som er påmeldt? :icon_confused:

Skrevet
Skal du stille Norma?

For så kommer jeg og kosmoser hende.

Nei, hun er ikke gammel nok dessverre... Vi mangler et par måneder :icon_confused:

Skrevet
Jeg får ikke opp PM'et hos NKK av en eller annen grunn, noen som kan sjekke hvor mange springere som er påmeldt? :icon_confused:
20 stk. i ring 10 kl. 11 på lørdag :ahappy:
Skrevet
Da treffes vi sikkert! Hvilke ringer har du tenkt å vanke rundt da? :icon_confused: Jeg blir nok å se utenfor ring 2, 5, 9 og 14. Må jo få med meg pinscherne, flat'ene, bordeaux'ene, boxerne og bullmastiffene!

Hadde store planer om å sitte rundt "belger-ringen", men fant ut at de var på søndag - samme tid som papillon, så den gang ei :drool:

Hvis jeg får øye på deg kommer jeg til å joine deg for å se flat'ene :ahappy: Hadde vært kjekt å fått med seg pinscherne også!

Skrevet

Eg skal der, og stille en Mittelspitz..Lørdagen

Mulig De andre bikkjene blir med for turen og. Ikke sikkert Foxy får men Paul er det stor sjangs for blir med og sosialiseringa..

Skrevet
De vil vertfall ha bles/bless (?) på papillon. Noe ikke Aron har.

Ellers er de ganske pirkete og harhendte ;) Stor mulighet for at jeg bare var uheldig med Soile Bister fra Finland, det vil tiden vise :blink: Lykke til med din hund forresten!

Ja, jeg har hørt at flere som har stilt for henne synes hun er hardhendt, har heldigvis ikke den erfaringen. Hun var rolig ovenfor Birk, mulig hun kjente rasen (?!) og tok seg god tid.

Ha stilt for en annen finsk dommer og hun var helt fantastisk, behagelig vesen, snmilende og blid som også tok seg god tid.

Så alle finske dommere er vel ikke like... :blink:

Skrevet
Ja, jeg har hørt at flere som har stilt for henne synes hun er hardhendt, har heldigvis ikke den erfaringen. Hun var rolig ovenfor Birk, mulig hun kjente rasen (?!) og tok seg god tid.

Ha stilt for en annen finsk dommer og hun var helt fantastisk, behagelig vesen, snmilende og blid som også tok seg god tid.

Så alle finske dommere er vel ikke like... :)

Kjempe flott å høre vertfall ;) Vil ikke at dyret mitt skal få en dårlig opplevelse i ringen igjen. *En ting mindre å tenke på :closedeyes: *

Skrevet

Jeg får ikke kommet, dessverre.. :)

Benedicte skal ha med seg Zira, ja. Får håpe på CERT!

Benedicte - du har å holde oss oppdatert! :)

Skrevet
Jeg drar nedover på torsdag :) Begynner å bli litt smånærvøs da for han enda ikke fått Ziwa sin påmelding :/

PM'en ble sendt ut i god tid før påske. Ta kontakt med NKK i morgen for å sjekke er mitt råd. Vi drar fredag etter jobb- skal som sagt bo på scandic airport.

Skrevet

Ja jeg tenkte jeg skulle tusle ned dit etter skolen hvis jeg får fri fra jobben :) Hvis jeg ikke får det så får jeg ringe :) Har fått Turbo sin men ikke Ziwa sin..

Skrevet

Noen bergensere som kan fortelle hvor mye tid jeg bør beregne fra hallen til togstasjonen lørdag formiddag/ettermiddag?

Skal stille avlsklasse, og storeringen er jo såklart utelukket når toget går kl 16, men kjekt å vite.... :)

EDIT; Fant ut det var 10,3 km. For dere som lurer så kom taxi på ca 300, og så lenge man oppga at man hadde hund så var hund ok i alle biler :)

Skrevet

Noen som vet noe om hvordan bilveien er over fra Oslo til Bergen?

Håper det ikke er skikkelig snøkaos...

Har hørt at det var en vei åpen over...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...