SoppenCamilla Skrevet 23. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2008 Da treffes vi sikkert! Hvilke ringer har du tenkt å vanke rundt da? Jeg blir nok å se utenfor ring 2, 5, 9 og 14. Må jo få med meg pinscherne, flat'ene, bordeaux'ene, boxerne og bullmastiffene! Ta gjerne bilder av bullene, og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 23. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2008 vi kommer ikke... Skal på agility på lørdag å jaktprøve på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 23. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2008 Du heier på oss ja? Muligens kan du få stille noe og Det gjør jeg gjerne Ta gjerne bilder av bullene, og Det skal jeg nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 23. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2008 Jeg får ikke opp PM'et hos NKK av en eller annen grunn, noen som kan sjekke hvor mange springere som er påmeldt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 23. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2008 Jeg får ikke opp PM'et hos NKK av en eller annen grunn, noen som kan sjekke hvor mange springere som er påmeldt? Skal du stille Norma? For så kommer jeg og kosmoser hende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 23. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2008 Skal du stille Norma? For så kommer jeg og kosmoser hende. Nei, hun er ikke gammel nok dessverre... Vi mangler et par måneder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 23. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2008 Jeg får ikke opp PM'et hos NKK av en eller annen grunn, noen som kan sjekke hvor mange springere som er påmeldt? 20 stk. i ring 10 kl. 11 på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 23. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2008 Da treffes vi sikkert! Hvilke ringer har du tenkt å vanke rundt da? Jeg blir nok å se utenfor ring 2, 5, 9 og 14. Må jo få med meg pinscherne, flat'ene, bordeaux'ene, boxerne og bullmastiffene! Hadde store planer om å sitte rundt "belger-ringen", men fant ut at de var på søndag - samme tid som papillon, så den gang ei Hvis jeg får øye på deg kommer jeg til å joine deg for å se flat'ene Hadde vært kjekt å fått med seg pinscherne også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluffy Skrevet 24. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2008 Eg skal der, og stille en Mittelspitz..Lørdagen Mulig De andre bikkjene blir med for turen og. Ikke sikkert Foxy får men Paul er det stor sjangs for blir med og sosialiseringa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 24. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2008 De vil vertfall ha bles/bless (?) på papillon. Noe ikke Aron har. Ellers er de ganske pirkete og harhendte Stor mulighet for at jeg bare var uheldig med Soile Bister fra Finland, det vil tiden vise Lykke til med din hund forresten! Ja, jeg har hørt at flere som har stilt for henne synes hun er hardhendt, har heldigvis ikke den erfaringen. Hun var rolig ovenfor Birk, mulig hun kjente rasen (?!) og tok seg god tid. Ha stilt for en annen finsk dommer og hun var helt fantastisk, behagelig vesen, snmilende og blid som også tok seg god tid. Så alle finske dommere er vel ikke like... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 24. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2008 Hvor skal dere bo da? Jeg har kjempe lyst å møte soniser:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 25. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2008 Hvor skal dere bo da? Jeg har kjempe lyst å møte soniser:) Tror folk enten bor på hotel, camping eller privat. Og så er der jo nole der bor i området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 25. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2008 Ja, jeg har hørt at flere som har stilt for henne synes hun er hardhendt, har heldigvis ikke den erfaringen. Hun var rolig ovenfor Birk, mulig hun kjente rasen (?!) og tok seg god tid. Ha stilt for en annen finsk dommer og hun var helt fantastisk, behagelig vesen, snmilende og blid som også tok seg god tid. Så alle finske dommere er vel ikke like... Kjempe flott å høre vertfall Vil ikke at dyret mitt skal få en dårlig opplevelse i ringen igjen. *En ting mindre å tenke på :closedeyes: * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 25. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2008 Skal ikke bo i det hele tatt, kommer på morgenen og drar på ettermiddagen, slipper nattog hjem til og med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 25. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2008 Jeg skal bo på hotell i byen=) Dommerendring for de som skal stille for Annaliisa Heikkinen: http://www.nkk.no/cmnkk/public/openIndex/v...D=1206431537016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 25. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2008 Jeg får ikke kommet, dessverre.. Benedicte skal ha med seg Zira, ja. Får håpe på CERT! Benedicte - du har å holde oss oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 25. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2008 Jeg skal bo på hotell i byen=) Dommerendring for de som skal stille for Annaliisa Heikkinen: http://www.nkk.no/cmnkk/public/openIndex/v...D=1206431537016 Aha. Dommerendringer ja. Vet ikke om det er negativt eller positivt jeg. Det vil vel tiden vise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 25. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2008 Jeg drar nedover på torsdag Begynner å bli litt smånærvøs da for han enda ikke fått Ziwa sin påmelding :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 25. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2008 Er det ingen andre her som tar nattog fredag kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 25. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2008 Jeg drar nedover på torsdag Begynner å bli litt smånærvøs da for han enda ikke fått Ziwa sin påmelding :/ PM'en ble sendt ut i god tid før påske. Ta kontakt med NKK i morgen for å sjekke er mitt råd. Vi drar fredag etter jobb- skal som sagt bo på scandic airport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 25. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2008 Ja jeg tenkte jeg skulle tusle ned dit etter skolen hvis jeg får fri fra jobben Hvis jeg ikke får det så får jeg ringe Har fått Turbo sin men ikke Ziwa sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 25. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2008 Noen bergensere som kan fortelle hvor mye tid jeg bør beregne fra hallen til togstasjonen lørdag formiddag/ettermiddag? Skal stille avlsklasse, og storeringen er jo såklart utelukket når toget går kl 16, men kjekt å vite.... EDIT; Fant ut det var 10,3 km. For dere som lurer så kom taxi på ca 300, og så lenge man oppga at man hadde hund så var hund ok i alle biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 26. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2008 Noen som vet noe om hvordan bilveien er over fra Oslo til Bergen? Håper det ikke er skikkelig snøkaos... Har hørt at det var en vei åpen over... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 26. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2008 Noen som vet noe om hvordan bilveien er over fra Oslo til Bergen? Håper det ikke er skikkelig snøkaos... Har hørt at det var en vei åpen over... Her kan du følge oppdaterte vegmeldinger: http://www.vegvesen.no/trafikk/vegmeldinge...sp?report_id=10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 26. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2008 uuuh, takk=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar