Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bergen, 29.-30/03


C.J

Recommended Posts

  • Svar 144
  • Created
  • Siste svar
Da treffes vi sikkert! Hvilke ringer har du tenkt å vanke rundt da? :icon_confused: Jeg blir nok å se utenfor ring 2, 5, 9 og 14. Må jo få med meg pinscherne, flat'ene, bordeaux'ene, boxerne og bullmastiffene!

Hadde store planer om å sitte rundt "belger-ringen", men fant ut at de var på søndag - samme tid som papillon, så den gang ei :drool:

Hvis jeg får øye på deg kommer jeg til å joine deg for å se flat'ene :ahappy: Hadde vært kjekt å fått med seg pinscherne også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal der, og stille en Mittelspitz..Lørdagen

Mulig De andre bikkjene blir med for turen og. Ikke sikkert Foxy får men Paul er det stor sjangs for blir med og sosialiseringa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil vertfall ha bles/bless (?) på papillon. Noe ikke Aron har.

Ellers er de ganske pirkete og harhendte ;) Stor mulighet for at jeg bare var uheldig med Soile Bister fra Finland, det vil tiden vise :blink: Lykke til med din hund forresten!

Ja, jeg har hørt at flere som har stilt for henne synes hun er hardhendt, har heldigvis ikke den erfaringen. Hun var rolig ovenfor Birk, mulig hun kjente rasen (?!) og tok seg god tid.

Ha stilt for en annen finsk dommer og hun var helt fantastisk, behagelig vesen, snmilende og blid som også tok seg god tid.

Så alle finske dommere er vel ikke like... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har hørt at flere som har stilt for henne synes hun er hardhendt, har heldigvis ikke den erfaringen. Hun var rolig ovenfor Birk, mulig hun kjente rasen (?!) og tok seg god tid.

Ha stilt for en annen finsk dommer og hun var helt fantastisk, behagelig vesen, snmilende og blid som også tok seg god tid.

Så alle finske dommere er vel ikke like... :)

Kjempe flott å høre vertfall ;) Vil ikke at dyret mitt skal få en dårlig opplevelse i ringen igjen. *En ting mindre å tenke på :closedeyes: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar nedover på torsdag :) Begynner å bli litt smånærvøs da for han enda ikke fått Ziwa sin påmelding :/

PM'en ble sendt ut i god tid før påske. Ta kontakt med NKK i morgen for å sjekke er mitt råd. Vi drar fredag etter jobb- skal som sagt bo på scandic airport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bergensere som kan fortelle hvor mye tid jeg bør beregne fra hallen til togstasjonen lørdag formiddag/ettermiddag?

Skal stille avlsklasse, og storeringen er jo såklart utelukket når toget går kl 16, men kjekt å vite.... :)

EDIT; Fant ut det var 10,3 km. For dere som lurer så kom taxi på ca 300, og så lenge man oppga at man hadde hund så var hund ok i alle biler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Takk begge to ☺️ Jeg vet ikke hvor mye video det blir postet her av trening, men vi poster en del på Instagram for de som vil se litt der ☺️ Tempothekelpie heter vi på Instagram. 
    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...