Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bergen, 29.-30/03


C.J

Recommended Posts

Ikke akkurat i nærheten, men bodde på Scandic midt i byen i fjor, det var veldig greit, men i år har jeg heller valgt en bittelitt lenger kjøretur, og skal bo på Lone Camping... Bodde der i høst, kjempe bra!

Der bodde vi under NSSK Bergen i fjor, veldig koselig ja. Skal nok det i år også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 144
  • Created
  • Siste svar
Emma er påmeldt i lydighet :)

Nei, det er jeg ikke!

:)

Er det noen som vet en side vi hvor vi kan melde oss på til NKK Bergen ?? :)

Er det noen som også vet hvor utstillingen skal være??

Og når vi må betale? betalingsfrist?

Ble mange spørsmål dette, men men ;)

Bergen Racketsenter på Bønes.

Betalingsfrist er den samme som påmeldingsfrist, som er 25 februar og 10. mars (dyrere å melde på senere).

Du kan enten melde på manuelt, ved å sende et påmeldingsskjema og føre over penger, eller ved å bruke en giropåmelding. Begge disse skjemaene får du ved å henvende deg til NKK. Dette koster mer enn å melde på elektronisk.

Ellers går du til NKKs hjemmesider, velger logginntjenester, og melder på der. Har du aldri brukt logginntjenester før, må du ha ditt medlemsnummer og PIN-kode (står på siste regning, eller kan oppgis av din medlemsklubb) for å registrere deg første gangen. Da betaler du med VISA-kortet der og da.

Ble det forståelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jeg ikke!

:)

Bergen Racketsenter på Bønes.

Betalingsfrist er den samme som påmeldingsfrist, som er 25 februar og 10. mars (dyrere å melde på senere).

Du kan enten melde på manuelt, ved å sende et påmeldingsskjema og føre over penger, eller ved å bruke en giropåmelding. Begge disse skjemaene får du ved å henvende deg til NKK. Dette koster mer enn å melde på elektronisk.

Ellers går du til NKKs hjemmesider, velger logginntjenester, og melder på der. Har du aldri brukt logginntjenester før, må du ha ditt medlemsnummer og PIN-kode (står på siste regning, eller kan oppgis av din medlemsklubb) for å registrere deg første gangen. Da betaler du med VISA-kortet der og da.

Ble det forståelig?

Ja, tusen takk :)

Men jeg gikk inn på NKK og skulle melde meg på med manuelle skjemaer. Gikk på skjema - utstilling skjema, og så kom det sånn error feil og at filen ikke var fundet.. ? noen som vet hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal stille Papillon i Åpen Klasse. Vet ikke hvilken dag det er. Melder oss på i dag :)

Skal også stille Junior Handling begge dagene :)

Håper på Stor Certet! Da ville tuppa blitt Champion før hun ble 3 år gammel! *Krysse alt som er å krysse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når bli neste gang NKK skal arrg. i Bergen?

Hadde jo tenkt å melde oss på nå, men går ikkje det, vi er jo helt på tull tur,

og har ikkje tenkt å drite meg loddrett ut. vertfall ikkje denne gangen. kanskje neste :)

Anette & Akita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når bli neste gang NKK skal arrg. i Bergen?

Hadde jo tenkt å melde oss på nå, men går ikkje det, vi er jo helt på tull tur,

og har ikkje tenkt å drite meg loddrett ut. vertfall ikkje denne gangen. kanskje neste :)

Anette & Akita

NKK arrangerer utstilling i Bergen en gang i året, - i mars måned.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder det lydighet også?

NKK arrangerer bare en gang i året, men det er jo andre stevner der, følg med i hundesport, eller gå inn på NKK sine sider å se på terminlisten for lydighet, da kommer alle stevnene opp, så kan du se når det er i nærheten av deg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tusen takk :D

Men jeg gikk inn på NKK og skulle melde meg på med manuelle skjemaer. Gikk på skjema - utstilling skjema, og så kom det sånn error feil og at filen ikke var fundet.. ? noen som vet hvorfor?

Påmeldingsskjemaet ligger ute to steder, et som fungerer og et som ikke fungerer - sikkert ikke ryddet helt opp enda. Oppdaget jeg i går, da jeg trengte skjema for å melde på til et valpeshow. Prøv her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbo er meldt på i lp så får vi se om vi våger oss ut i ringen :)

Skal heie jeg ;)

Tror jeg ender med å stille 3 hunder totalt. En hann, en tispe og en avlshund. Så da kan jeg bruke litt tid på å glo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 Basenjier. Det var jaggu ikke mange når det er snakk om NKK. Pleier å være minst det dobbelte. Vet med sikkerhet hvem 4 av de er. De to siste er jeg ikke heeelt sikker på ennå. *Undersøke* (nysgjerrig, jeg?)

Takk for link til PM, forresten! Jeg tror vi sonen- folka er noen av de første som leser denne da vi alltid får så fin påminnelse om når den legges ut her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...