Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bergen, 29.-30/03


C.J

Recommended Posts

Noen bergensere som kan fortelle hvor mye tid jeg bør beregne fra hallen til togstasjonen lørdag formiddag/ettermiddag?

Skal stille avlsklasse, og storeringen er jo såklart utelukket når toget går kl 16, men kjekt å vite.... :)

EDIT; Fant ut det var 10,3 km. For dere som lurer så kom taxi på ca 300, og så lenge man oppga at man hadde hund så var hund ok i alle biler ;)

Skal du ta taxi da eller buss?

Vi bruker ca 15-20 min fra oss til bønes og vi bor på askøy så med bil vil jeg tro det tar ca 15min fra bønes til byn, ikke mye mere enn det i hvertfall. Bussen bruker jo selvfølgelig litt lengre tid da(alle holdeplassene på veien).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 144
  • Created
  • Siste svar
Skal du ta taxi da eller buss?

Vi bruker ca 15-20 min fra oss til bønes og vi bor på askøy så med bil vil jeg tro det tar ca 15min fra bønes til byn, ikke mye mere enn det i hvertfall. Bussen bruker jo selvfølgelig litt lengre tid da(alle holdeplassene på veien).

Det tager 15 minutter med bus fra Bønes til busstationen, som ligger ved siden af togstationen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har plass til Zira, en snill portistispe fra Osloområdet til Bergen? Det er bare skyss til, jeg tar toget tilbake så da tar jeg henne med tilbake til Oslo, men hadde vært okey å kunne ta fly trondheim-bergen og sluppet å dra innom oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ta taxi da eller buss?

Vi bruker ca 15-20 min fra oss til bønes og vi bor på askøy så med bil vil jeg tro det tar ca 15min fra bønes til byn, ikke mye mere enn det i hvertfall. Bussen bruker jo selvfølgelig litt lengre tid da(alle holdeplassene på veien).

Blir nok taxi :)

Om det er en person (evnt med liten hund) som skal ta toget tilbake til østlandet lørdagkveld så er det muligens en plass i taxien vår (om noen vil spare litt penger) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det ting og tang begynner i måren og søndag?

tenkte at meg og bikkjen skulle ta oss en tur og glo litt...

Det begynder kl 09.00 begge dage :)

Jeg kommer også, men uden hund(har mulighed for at have hundefri) og slipper for at have en med på bussen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner "alt" på en gang då?

Og når er det slutt?

På NKK.no under "2005 hunder påmeldt i Bergen" eller noe finner du PM hvor det står når de ulike rasene / lydighetsklassene begynner ;-)

EDIT; Finalene begynner kl 15, dermed er det slutt ca kl 16 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer, men skal bare kikke. Tar med meg schäferdyret hvis jeg finner vaksinasjonsattesten.

Noen bergensere som kan fortelle hvor mye tid jeg bør beregne fra hallen til togstasjonen lørdag formiddag/ettermiddag?

Skal stille avlsklasse, og storeringen er jo såklart utelukket når toget går kl 16, men kjekt å vite.... :)

EDIT; Fant ut det var 10,3 km. For dere som lurer så kom taxi på ca 300, og så lenge man oppga at man hadde hund så var hund ok i alle biler :)

Tar du buss er det 23,- takst innefor hele kommunen. Halv pris for hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kjekt om Charlie hadde vært med.

Ligger syk i dag med feber og greier i dag, satser på at eg er blitt litt bedre til i måren.

Men veit ikkje heilt når eg er der.

Du kan sende mig en sms, hvis du stadig har mit nummer, når du er på vej :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sende mig en sms, hvis du stadig har mit nummer, når du er på vej :)

Har nok ikkje det. har byttet tlf.

Visst eg blir værre til i måren, så skriver eg melding til deg i måren tidelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...