Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bergen, 29.-30/03


C.J

Recommended Posts

  • Svar 144
  • Created
  • Siste svar

tja.... blått i dag, altså han påsto det va tannfeil og svak i bake (<_< ) Junior hanne på internasjonalt...

hmmz for og si det sånt så i dag frister det ikke og ser ikke vits. Planen var og stille junior med ivo + juniorhandling og avlsklasse, men hvis skal skal oppover så må det blir for at min far vil VELDIG gjerne opp og besøle familien hans som bor der men en tur bare for ivo... naj :P

så blir det vaksine, røntging, og få vetten til og sjekke tennen og f¨en erklæring på de... OG hvis ALT dette er posetivt da ser jeg litt lysere på det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja.... blått i dag, altså han påsto det va tannfeil og svak i bake (<_< ) Junior hanne på internasjonalt...

hmmz for og si det sånt så i dag frister det ikke og ser ikke vits. Planen var og stille junior med ivo + juniorhandling og avlsklasse, men hvis skal skal oppover så må det blir for at min far vil VELDIG gjerne opp og besøle familien hans som bor der men en tur bare for ivo... naj :P

så blir det vaksine, røntging, og få vetten til og sjekke tennen og f¨en erklæring på de... OG hvis ALT dette er posetivt da ser jeg litt lysere på det :D

Skal du liksom få en dyrlege erklæring på at han ikke har tangbitt? Skjønte ikke den der jeg..

EDIT; Si i fra om dere ikke skal da, for da må jeg finne noen nye å kjøre med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal, hvis papillon kan stilles.

Tvilsomt at Minella blir med hvis vi tar båt/buss og kanskje litt taxi. hehe

Papillon kan stilles vettu! Internasjonal utstilling for alle raser dette :P

Bare Baghera. Joy stilles ikke, for for det første liker ho ikke å bli stilt, eller bli tatt på av fremmede, og for det andre har jeg aldri vært i en schäferring før, så vet ikke åssen det gjøres. :D
Schæferringer er noe for seg selv, ja! :P Så litt på schæferfolket i dag - de er jo spinnville man! Løper rundt på utsiden av ringen med fløyter i munnen og veiver med armer som om livet sto på spill! Ha-ha, har aldri sett slik dobbelhandling før..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja.... blått i dag, altså han påsto det va tannfeil og svak i bake (<_< ) Junior hanne på internasjonalt...

hmmz for og si det sånt så i dag frister det ikke og ser ikke vits. Planen var og stille junior med ivo + juniorhandling og avlsklasse, men hvis skal skal oppover så må det blir for at min far vil VELDIG gjerne opp og besøle familien hans som bor der men en tur bare for ivo... naj :P

så blir det vaksine, røntging, og få vetten til og sjekke tennen og f¨en erklæring på de... OG hvis ALT dette er posetivt da ser jeg litt lysere på det :D

Dommere er jo forskjellige da... Så hvis han ikke har en veldig stor feil (tenner og bak?) er det jo en sjanse for å få rødt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dommere er jo forskjellige da... Så hvis han ikke har en veldig stor feil (tenner og bak?) er det jo stor sjanse for å få rødt?

Dessuten alle gode hunder har minst en blå (husker vi Tønsberg Thea? :D ) Og min har tatt 3 allerede, så han er en virkelig god hund! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du liksom få en dyrlege erklæring på at han ikke har tangbitt? Skjønte ikke den der jeg..

EDIT; Si i fra om dere ikke skal da, for da må jeg finne noen nye å kjøre med.

jo for desverre så er det sånt at alle dommere ikke han like mye erfaring. Og når da han har SAKSEBITT for han har ikke tangbitt i det hele og det har ingen sakt heller så er det greit og vite for det er mangen dommere som ikke har vært borti så mye av forskjellige bitt så vil nokk noen velge og gi blått på det.. Det er også litt greit for meg også og vite at det ikke er en feil=)

det er faktisk den eneste dommeren som noen gang har sakt det om han.. noen har nevnt lite bryst men det vet jeg, men heldigvis har det kommet seg.=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det virker litt rart at en dommer ikke ser forskjell på et tangbitt og saksebitt.

Men du har ikke tenkt tanken at en dommer vil ta det noe frekt om du kommer med en lapp og inndirekte sier at h*n ikke har peiling...? Må ærlig innrømme jeg ikke tror at det blir BIR hunden akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schæferringer er noe for seg selv, ja! :P Så litt på schæferfolket i dag - de er jo spinnville man! Løper rundt på utsiden av ringen med fløyter i munnen og veiver med armer som om livet sto på spill! Ha-ha, har aldri sett slik dobbelhandling før..

Tro det eller ei, men jeg har faktisk aldri sett det selv. Har aldri vært på schäferutstilling, eller i schäferringen på NKK, så har ikke sett det. Men har hørt mye rart om det, ja. Og jeg lever i den blinde tro at når jeg en vakker dag om mange år får en schäfer som kan stilles, så skal den kunne stilles uten alt det tullet rundt ringen. Hadde blitt helt ør i hodet selv, jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på å få med oss NKK Bergen ja. Om ikke minnet mitt svikter helt nå, så er det samme dommer som skal dømme oss på NORDV i november. Litt billigere å riske blåsløyfe på hjemmebane enn å måtte reise helt til danmark for den... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...