Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bergen, 29.-30/03


C.J

Recommended Posts

  • Svar 144
  • Created
  • Siste svar
6 Basenjier. Det var jaggu ikke mange når det er snakk om NKK. Pleier å være minst det dobbelte. Vet med sikkerhet hvem 4 av de er. De to siste er jeg ikke heeelt sikker på ennå. *Undersøke* (nysgjerrig, jeg?)

Takk for link til PM, forresten! Jeg tror vi sonen- folka er noen av de første som leser denne da vi alltid får så fin påminnelse om når den legges ut her :ahappy:

Dennis, Willy, Eyla, Tasha og Zally = 5

Si fra hvis du finner ut den siste.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det nærmer seg, og jeg har ikke sett denne tråden før nå.. 17 påmeldte beardiser, og jeg har meldt på 3 stykker.

Vi har faktisk samme dommer som dømte på en av de små nasjonale utst. her tidligere i år, men jeg har da valgt å melde på de tre andre av mine enn han som ble BIR på den nasjonale utstillingen. Forandring fryder, liksom... Neida, men han jeg stilte sist for samme dommer har NKK-cert'et fra før, så da får yngstemann prøve seg i Bergen istedenfor.

Hvis noen fortsatt ser etter sted å bo så er det ledige hytter i alle fall på Bratland camping (ca 20 min ifra Bønes, langs rv 580 - www.bratlandcamping.no) og på Bruvoll Camping (www.bruvoll-camping.no - litt lengre ifra, nordover).

Jeg fikk mail fra Bruvoll i går - de hadde ledige hytter (500,- eller 800,- pr natt), og snakket med Bratland i dag - de har nettopp fått et par avbestillinger (790,- pr natt). Alle hyttene jeg spurte om har toa/dusj på hytten og det er tillatt med hund (selvsagt...).

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen fortsatt ser etter sted å bo så er det ledige hytter i alle fall på Bratland camping (ca 20 min ifra Bønes, langs rv 580 - www.bratlandcamping.no) og på Bruvoll Camping (www.bruvoll-camping.no - litt lengre ifra, nordover).

Jeg fikk mail fra Bruvoll i går - de hadde ledige hytter (500,- eller 800,- pr natt), og snakket med Bratland i dag - de har nettopp fått et par avbestillinger (790,- pr natt). Alle hyttene jeg spurte om har toa/dusj på hytten og det er tillatt med hund (selvsagt...).

Susanne

Nå fikk jeg lyst å reise til Bergen bare for å se på, 800 kr for en natt er jo ingenting er jo tross alt nkk utstilling :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 påmeldte portiser, jeg skal stille to. Zira til Silje som står for championatet og Prince som vil ha cacib! Skulle egentlig stille en toller som stod for championatet, han hadde hatt kjempesjanser siden det bare var 8 påmeldte tollere. Men det ble ikke noe av siden eieren måtte få nytt medlemsnummer og nkk var så treige med å sende inn giro osv (tok en mnd).

På søndag sliter jeg litt. Vorstehhundene har oppmøte klokken 9 og det samme har aussiene. 10 aussier og Tia stilles vel ca midt i (unghund tispe) og Memphis stilles som en av de første vorstehhundene (juniorhanne), men før det er det 1 langhår og 2 strihår, ellerno. Så ser ut til at jeg må skaffe handlerhjelp der ja.

!!!! Hvis det er noen som vil være skriver for juniorhandling på søndagen, så send meg en pm! Det starter 9 og varer litt utover dagen. Jeg var det i fjor, og det er en ganske avslappende og koselig jobb siden det ikke er så mye å skrive på 15 ekvipasjer:) Lære mye gjør man også dersom dommeren er god

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Labbis, vet du sånn ca hvor lenge Junior handling holder på?

Skal nemlig være i Junior handling ringen klokken 9 og papillon begynner klokken 9 også :thumbs: Skal stille Tispe da så først er jo det hannhunder, men lurer på om jeg rekker begge deler da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva pleier dem å like da??

De vil vertfall ha bles/bless (?) på papillon. Noe ikke Aron har.

Ellers er de ganske pirkete og harhendte :) Stor mulighet for at jeg bare var uheldig med Bister Soile fra Finland, det vil tiden vise :wub: Lykke til med din hund forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke om jeg har nevnt det tidligere i tråden, men jeg skal i allefall ikke stille likevel. Men jeg kommer selvfølgelig oppom, og håper på å treffe en del soniser :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du tar deg turen likevel! :icon_confused: Kommer du med eller uten hund?
Tar med hunden :ahappy: Men jeg skal kun på lørdagen da.. Har desverre ikke mulighet for å komme på begge dager.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også en tur på lørdagen, selv om jeg kun stiller søndag :icon_confused:
Da treffes vi sikkert! Hvilke ringer har du tenkt å vanke rundt da? :ahappy: Jeg blir nok å se utenfor ring 2, 5, 9 og 14. Må jo få med meg pinscherne, flat'ene, bordeaux'ene, boxerne og bullmastiffene!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da treffes vi sikkert! Hvilke ringer har du tenkt å vanke rundt da? :drool: Jeg blir nok å se utenfor ring 2, 5, 9 og 14. Må jo få med meg pinscherne, flat'ene, bordeaux'ene, boxerne og bullmastiffene!

Du heier på oss ja? :icon_confused:

Muligens kan du få stille noe og :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...