Jeampi Skrevet 4. September 2005 Rapporter Skrevet 4. September 2005 Nå har jeg også sendt inn Morsomt! Det hadde vært morro hvis hundene som vant kunne fått en liten "premie" som f.eks å være på forsiden i et par dager eller noe
Zeagle Skrevet 4. September 2005 Rapporter Skrevet 4. September 2005 Nå har jeg også sendt... Konkurranser er gøy! Hadde ikke så mange bilder der hun lå i ro da... hehe.. Har mange av bare en hale eller en snute osv.
Rabalder Skrevet 4. September 2005 Rapporter Skrevet 4. September 2005 Da er bilde sendt gøy med Konkurranse
Anne Skrevet 4. September 2005 Rapporter Skrevet 4. September 2005 Skal sende deg et jeg og :mrgreen:
Monika! Skrevet 4. September 2005 Rapporter Skrevet 4. September 2005 Nå har jeg også sendt... Konkurranser er gøy! Hadde ikke så mange bilder der hun lå i ro da... hehe.. Har mange av bare en hale eller en snute osv. ¨ kjenner igjen det ja
Line_ Skrevet 4. September 2005 Rapporter Skrevet 4. September 2005 Nå har jeg også sendt inn Felix er jo best for meg uansett da!!
Djervekvinnen Skrevet 4. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2005 Takk for mange bidrag! Fristen går ut nå, så avstemningen skal være opp om litt.
LiLi Skrevet 4. September 2005 Rapporter Skrevet 4. September 2005 Ble visst litt sent ute jeg.. Jaja..
Mirai Skrevet 4. September 2005 Rapporter Skrevet 4. September 2005 Det skal du være glad for! Buhu, jeg taper
Djervekvinnen Skrevet 4. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2005 ja desverre. men kanskje det blir flere slike "konkurranser" senere! IW: hvorfor det?
Mirai Skrevet 4. September 2005 Rapporter Skrevet 4. September 2005 Fordi det egentlig ikke er så gøy å være med og se en annen hund bli stemt på tusen ganger mer enn sin egen
Taz Skrevet 4. September 2005 Rapporter Skrevet 4. September 2005 Fordi det egentlig ikke er så gøy å være med og se en annen hund bli stemt på tusen ganger mer enn sin egen Enig...
LiLi Skrevet 4. September 2005 Rapporter Skrevet 4. September 2005 Det blir jo mye om hvem de blir satt sammen med og da Som f.eks. Diego og Eso er jo veldig populære. Da har kanskje ikke de hundene som står sammen med dem så god sjans. PS: Jeg stemte på Mona
Mirai Skrevet 4. September 2005 Rapporter Skrevet 4. September 2005 Takk Hehe... Ja, jeg ville ikke kommet i gruppe med Eso eller Diego! Altså, om jeg hadde en hanne
Djervekvinnen Skrevet 4. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2005 jeg glemte å sette tid på den, men jeg skal vente noen dager jeg, slik at flest mulig stemmer. Har jo ikke vært så mange her i helgen, så skal vente litt. Men dere ser når finalen er igang.
Mirai Skrevet 5. September 2005 Rapporter Skrevet 5. September 2005 Det er for sent å sende inn nå.. Avstemningen er allerede i gang!
Ricco Skrevet 5. September 2005 Rapporter Skrevet 5. September 2005 Det skal du være glad for! Buhu, jeg taper det skal du ikke være så sikker på... Goshi har fått 2 stemmer.... (kanskje deler Mona og Goshi sisteplassen..) Men uansett så er de verdens beste!
Wheaten terrier Skrevet 5. September 2005 Rapporter Skrevet 5. September 2005 Fordi det egentlig ikke er så gøy å være med og se en annen hund bli stemt på tusen ganger mer enn sin egen Tjorven og Mona leder jo!!!
MarieR Skrevet 5. September 2005 Rapporter Skrevet 5. September 2005 ask ligger også dårlig an, men jeg bryr meg katta om hva som blir resultatet her, for meg er han fremdelës best! men det er jo litt kjipt også da eso leder i gruppe 3 hvertfall!
Tiffa Skrevet 5. September 2005 Rapporter Skrevet 5. September 2005 ask ligger også dårlig an, men jeg bryr meg katta om hva som blir resultatet her, for meg er han fremdelës best! men det er jo litt kjipt også da eso leder i gruppe 3 hvertfall! tanja ligger også rimelig dårlig ann hehe men samme her, er litt kjipt, men hun er jo den samme gode for meg Er jo bare for morro da
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar