Jump to content
Hundesonen.no

"Hundesonens Yndling!"

Djervekvinnen

Recommended Posts

Jeg satt å så på dyrenett istad, og der holder de på med noe miss dyrenett greier.(for menneskene der) Jeg tenkte at det hadde vært litt moro om vi kunne ha hatt noe av det samme, bare for hundene våre. En for tisper og en for hannhunder. "Hundesonens Yndling" :P

Noen som kunne ha tenkt seg å bli med? Sånn bare for morro skyld :P Så tar vi avstemning og greier. Noen andre synspunkter?

OK, da gjør vi det sånn, at dere sender det bildet (ett bilde av hver) dere vil, av deres hund og kjønnet på den, på privat melding til meg. Når jeg har fått endel så lager jeg en avstemming og legger ut bildene her av hundene.(tar en avstemning av tisper og en av hannhunder) Får jeg inn mange bilder kan det bli i to omganger.

Så kan vi ta de 3 med mest stemmer i hvert kjønn og ta en ny omgang og stemme opp den tispen og hannhunden vil vil skal vinne.(finalerunde) VI kjenner jo de fleste hundene her inne, men jeg skriver ikke navn eller eier på hunden, bare legger ut bilde. (og skriver nummer på dem)

Er dette okey? :P

OK, da gjør vi det sånn, at dere sender det bildet (ett bilde av hver) dere vil, av deres hund og kjønnet på den, på privat melding til meg. Når jeg har fått endel så lager jeg en avstemming og legger ut bildene her av hundene.(tar en avstemning av tisper og en av hannhunder) Får jeg inn mange bilder kan det bli i to omganger.

Så kan vi ta de 3 med mest stemmer i hvert kjønn og ta en ny omgang og stemme opp den tispen og hannhunden vil vil skal vinne.(finalerunde) VI kjenner jo de fleste hundene her inne, men jeg skriver ikke navn eller eier på hunden, bare legger ut bilde. (og skriver nummer på dem)

Er dette okey? :P

Hvor skal jeg sende bildet? :oops:

Går det an å sende på den der PM innpå sonen? :oops:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Burde jeg da stille ut hunden etter at den er 9 måneder for å få den registrert som underbitt i dogweb? Eller er det bare dumt å gjøre?
    • Gratulerer! Håper vi får se mer etterhvert.
    • Det er jo veldig individuelt. For meg hadde det ikke gjort noe utseendemessig, siden utstilling ikke er interessant for meg. Jeg foretrekker annen hundesport. Men det kommer helt an på graden av problemet i rasen også, jeg ville nok ikke kjøpt en valp med feil bitt med tanke på at det kan føre til helsemessige problemer senere i livet. Du sier du savner utstilling allerede, og da er jo spørsmålet. Har du tid og kapasitet til å stille andres hunder? Eller få en hund til? Kommer du til å angre om tre år når du fortsatt ikke kan stille ut hunden du har og bli høyt premiert? Det er veldig mye bedre om du leverer tilbake valpen nå, den er fortsatt ung og kan formes av nye eiere om den får et nytt hjem. Det er mye vanskeligere om et år, eller to, eller tre. Det er såklart en kostnad for å levere tilbake hunden også, og det er kanskje dyrekjøpt lærdom. Alternativt, kan du fokusere på noen annen hundesport? Nosework kanskje? Rallylydighet? Agility? Det er mange måter å ha det morsomt sammen med hunden på heller enn i utstillingsringen.
    • Hadde dere beholdt en valp som har underbitt? Savner utstilling.
    • Hei nei det har jeg ikke. Ser jo nå at jeg burde oppdaget det tidligere da han har siste året ikke kunne gå på lange turer pga han blir sliten og sover mye.. begynt og snorke også. Dyrlegen jeg har brukt er ikke spesialist men tenkte og få bestilt time til spesialist etterhvert. Han har begynt og snorke så høyt at jeg våkner av det så tror jeg snart bestiller den timen. Ingen hosting uansett og grad 2 på bilyd. Men hvordan tar du pulsen? Viste ikke om appen skal laste den ned med engang! 
  • Nylig opprettede emner

• Create New...