Gå til innhold
Hundesonen.no

"Hundesonens Yndling!"


Djervekvinnen

Recommended Posts

Jeg satt å så på dyrenett istad, og der holder de på med noe miss dyrenett greier.(for menneskene der) Jeg tenkte at det hadde vært litt moro om vi kunne ha hatt noe av det samme, bare for hundene våre. En for tisper og en for hannhunder. "Hundesonens Yndling" :P

Noen som kunne ha tenkt seg å bli med? Sånn bare for morro skyld :P Så tar vi avstemning og greier. Noen andre synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, da gjør vi det sånn, at dere sender det bildet (ett bilde av hver) dere vil, av deres hund og kjønnet på den, på privat melding til meg. Når jeg har fått endel så lager jeg en avstemming og legger ut bildene her av hundene.(tar en avstemning av tisper og en av hannhunder) Får jeg inn mange bilder kan det bli i to omganger.

Så kan vi ta de 3 med mest stemmer i hvert kjønn og ta en ny omgang og stemme opp den tispen og hannhunden vil vil skal vinne.(finalerunde) VI kjenner jo de fleste hundene her inne, men jeg skriver ikke navn eller eier på hunden, bare legger ut bilde. (og skriver nummer på dem)

Er dette okey? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, da gjør vi det sånn, at dere sender det bildet (ett bilde av hver) dere vil, av deres hund og kjønnet på den, på privat melding til meg. Når jeg har fått endel så lager jeg en avstemming og legger ut bildene her av hundene.(tar en avstemning av tisper og en av hannhunder) Får jeg inn mange bilder kan det bli i to omganger.

Så kan vi ta de 3 med mest stemmer i hvert kjønn og ta en ny omgang og stemme opp den tispen og hannhunden vil vil skal vinne.(finalerunde) VI kjenner jo de fleste hundene her inne, men jeg skriver ikke navn eller eier på hunden, bare legger ut bilde. (og skriver nummer på dem)

Er dette okey? :P

Hvor skal jeg sende bildet? :oops:

Går det an å sende på den der PM innpå sonen? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...