alisha Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Napori`s Dazzeling Design "Alisha" Født i mars 2007, kjempe skjønn jente:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Pen jente det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Åååå så flott hun var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Utrolig slank og fin hun var Nydelig ansikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Nina- Skrevet 23. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2008 Åi, guriland for en vakker hund!! :happy: Denna likte jeg godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decarabia Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 Lille søte vakre Alisha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 kjempenydelig er hun!! åh, gjett om jeg savner vår dalmatiner nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susanne&Tapper Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 Det var en nydelig Dalmantiner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 Utrolig slank og fin hun er et veldig feminint fjes også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netteliten Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 Hun er virkelig dame med stor D! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alisha Skrevet 25. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Koser seg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Haha, søt. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 26. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2008 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alisha Skrevet 11. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2008 Tusen takk for alle komentarer og hilsner:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Kjempefin! Kan du fortelle meg litt om rasen? Positivit og negativt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alisha Skrevet 13. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Kjempefin! Kan du fortelle meg litt om rasen? Positivit og negativt? Positivt, kjempe snille hunder, mange dalmatinere smiler mye hehe:D Hva vil du hvite om den da? Åssen rase har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Jeg har en dobermann, og samboeren har lyst på en dalmatiner. Jeg syns de er pene å se på, men vet lite om dem. Jeg lurer på hvordan stressnivået er, om de har lett for å bjeffe eller er masete, er de samarbeidsvillige og lett å trene, eller er de sta? Og er de glad i folk eller er de reserverte? Noen spesielle rasetrekk har sikkert dalamtineren som går igjen på de fleste, kanskje du vet om noen trekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flash Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Jeg har en dobermann, og samboeren har lyst på en dalmatiner. Jeg syns de er pene å se på, men vet lite om dem. Jeg lurer på hvordan stressnivået er, om de har lett for å bjeffe eller er masete, er de samarbeidsvillige og lett å trene, eller er de sta? Og er de glad i folk eller er de reserverte? Noen spesielle rasetrekk har sikkert dalamtineren som går igjen på de fleste, kanskje du vet om noen trekk? Et par infomative tråder: http://dyresonen.no/forum/index.php?showto...p;hl=Dalmatiner http://dyresonen.no/forum/index.php?showto...p;hl=Dalmatiner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Tusen takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 For en vakker hund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar