alisha Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Skrevet 22. Januar 2008 Napori`s Dazzeling Design "Alisha" Født i mars 2007, kjempe skjønn jente:)
Maritaa Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Skrevet 22. Januar 2008 Utrolig slank og fin hun var Nydelig ansikt
-Nina- Skrevet 23. Januar 2008 Rapporter Skrevet 23. Januar 2008 Åi, guriland for en vakker hund!! :happy: Denna likte jeg godt!
swimzy Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Skrevet 24. Januar 2008 kjempenydelig er hun!! åh, gjett om jeg savner vår dalmatiner nå...
Susanne&Tapper Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Skrevet 24. Januar 2008 Det var en nydelig Dalmantiner!
ingervildesaua Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Skrevet 24. Januar 2008 Utrolig slank og fin hun er et veldig feminint fjes også
netteliten Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Skrevet 24. Januar 2008 Hun er virkelig dame med stor D!
alisha Skrevet 11. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Februar 2008 Tusen takk for alle komentarer og hilsner:)
Djervekvinnen Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Skrevet 12. Februar 2008 Kjempefin! Kan du fortelle meg litt om rasen? Positivit og negativt?
alisha Skrevet 13. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Februar 2008 Kjempefin! Kan du fortelle meg litt om rasen? Positivit og negativt? Positivt, kjempe snille hunder, mange dalmatinere smiler mye hehe:D Hva vil du hvite om den da? Åssen rase har du?
Djervekvinnen Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Skrevet 13. Februar 2008 Jeg har en dobermann, og samboeren har lyst på en dalmatiner. Jeg syns de er pene å se på, men vet lite om dem. Jeg lurer på hvordan stressnivået er, om de har lett for å bjeffe eller er masete, er de samarbeidsvillige og lett å trene, eller er de sta? Og er de glad i folk eller er de reserverte? Noen spesielle rasetrekk har sikkert dalamtineren som går igjen på de fleste, kanskje du vet om noen trekk?
Flash Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Skrevet 13. Februar 2008 Jeg har en dobermann, og samboeren har lyst på en dalmatiner. Jeg syns de er pene å se på, men vet lite om dem. Jeg lurer på hvordan stressnivået er, om de har lett for å bjeffe eller er masete, er de samarbeidsvillige og lett å trene, eller er de sta? Og er de glad i folk eller er de reserverte? Noen spesielle rasetrekk har sikkert dalamtineren som går igjen på de fleste, kanskje du vet om noen trekk? Et par infomative tråder: http://dyresonen.no/forum/index.php?showto...p;hl=Dalmatiner http://dyresonen.no/forum/index.php?showto...p;hl=Dalmatiner
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar