Marthe Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Brakeless Absolute Extra "Extra" Gorby ("Gobben") Tassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odin Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Odin Nøklebyåsens Sjanten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Flymossens Dratini; Odin til daglig, men også Blondi, cutie-boy, Stuten, gauder'n Skoddevikas Black Amy; Amy til daglig, men også Miza, Godzilla, GauderGuri, Toillsjura Dratini's Azumarill; Zuma til daglig, men også LitjMiza, tulla, toillsjura, spinnvill osv... hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Min heter Gizmo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Imre Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Bo Jalapeno av Nangijala "Zorro" Falco av Siwieto "Falco" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raia123 Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Hågakollen`s Raia, til daglig bare kalt Raia. Men har også av en eller annen grunn fått kallenavnet dumlefrø,mye fordi ho tar helt av når vi kaller ho det:-). I tillegg er ho dronninga. Morgan er stort sett bare Morgan mø eller Morgan Kane.(ikke spør meg hvorfor) Troja er lillejenta(ikke akkurat så liten men) og prinsessa til vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Rhypyker Trio - kallenavn "Lisa". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Chevy's Kahroma, Roma til daglig... Og så en million kallenavn.... Romatutt, tuttelutt, snuppelur, søtnos, lille monster...... m.m. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Skinnemoens Betty : Betty, lille grå, Betty boop Aussie Gårdens Karmins Chiquita: Tella, tellebell, bellen, tell Hei Heison: Heien, hei, Heison Pan: Pan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elins_70 Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Min bullmastiff hanne heter Kompis, men på papiret: Jbzee Chance, fra London. Til daglig går han også under Lille venn, Snusken min, Koseklompen, Matvraket, Tulling - og andre for anledningen passende kjælenavn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Min hund heter; På stamtavla: Golden Water's Bj Chesea of Eastsea Til vanlig: Chessea (uttales Chessi) Kallenavn: Massevis! Bl.a. Chess, Musi, Pusen, Jessi, Ulla (de passer utseendet hennes sinnsykt bra ) og Krølle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Izziebelle Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Min valp heter Schanderulvens Negolas Marco. Jeg fikk lov å sette det på kennelnavnet tihii Kjært barn har mange navn: Klump(en), Tuppen, Tuppi, Tjukken, Nego, Nussenuss etc.. jæda... Og ja han bitte litt kraftig.. Men vi skal sørge for at veksten hans går fint fra nå av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonjeogjeppe Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Aussie Gårdens Giovanni Woofer - Jeppe til daglig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FoxyFish Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 På stamtavla: SåHvit av Grunningen (på grunn av en liten hvit flekk på brystet og en far som heter Yawohl) Hos oss: Leif Oscar Han går også under Leif O og baby. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akita Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Akita heite bare Akita ho. kalle navn er "vennen" Har ikkje rein rasa hund eg. så har ikkje noe sånn tøft stamtavle navn til ho. kanskje noen her inne har lyst å gi ho et sånt tøft et, slik at vi også har noe å skryte over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Via-Sharmila's Melita-Fiona, bare Fiona til daglig. Svartingen,tuppa,tjukka(er egentlig for tynn,men ) om det blir brukt noen kallenavn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lockheed Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 På stamtavle: Presagaute's Lockheed Daglig: Lockheed Opphav: Verdens første "ekte" bombefly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 21. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 På stamtavla heter hunden min Verdalstibbene's Kaizer, til daglig heter han Kaizer pluss flere titalls kallenavn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bajas Skrevet 21. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Mine heter: På stamtavla: Flinthaug Snoopy in blue. (Snoopy til daglig). Min andre heter bare Bajas.. Han het egentlig Hollerudhagen's Bajas, men dette forlangte jeg fjernet, å fikk det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane&Kaiza Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Min hund heter Sandal`s Kaiza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Min hund heter Arwen, men blir også kalt arws og arwsen ofte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LB_Shira Skrevet 23. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2008 Mamili`s Look at me heter ho på stamtavlen. Til daglig heter ho Shira. Og kallenavn er Bråkebøtte, Snuppa, Kosetryne, Villbass, Bølletryne, Snuppa mi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 23. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2008 Chadinas Easter Fun "Luna" Også kalt: håppetåppe, heiturpottur, petter, lunalaguna, lunapatruna, edderkoppen, luuun osv.. bra mange kallenavn på dyret ja:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 23. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2008 Pei Fang Nikita Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Electra Skrevet 23. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2008 Min heter Electra Glide, til vanlig bare Electra. Tenkte på motorsykkelen Harley Davidson, Electra Glide.. Pappas: Hegglifjells Vesla, daglig bare Vesla. (Engesk setter) Mamma og Pappas: Lubbe, blanding av alt mulig rart.. Veldig mange andre fine navn her;) Får nesten lyst til å kjøpe en ny valp og rappe noen navn herfra:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar