Gå til innhold
Hundesonen.no

Drammen | Bilder fra treffet 8.mars!


TineSimbaNana

Recommended Posts

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Greit, da gjør jeg det samme :)

Mollly C: Det er vel enklest å parkere ved sykehuset vil jeg tro. Da er det bare å gå under undergangen også er du i parken. Ja, det er nok der det har blitt holdt valpeshow ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orry liker ikke Drammen park..?! :)

:) Tenkte ikke på parken egentlig, men derimot at han ikke liker treff hvor man er på samme sted hele tiden. Han liker best å gå ordentlig tur han, og begynner å sutre når man bare er på samme sted. Rare hunden... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filler'n at jeg ikke fikk med meg DETTE treffet, da... Er overbevist om at gutta mine hadde satt stooor pris på å løpe etter Norma igjen, og samtidig få tregge MollyC's beardiser... (Mistenker at selv Norma skulle bli "bedratt" da, dessverre)

Men - skal holde øyne og øre åpne for neste gang, da!

VI er klare, vi! Anytime - anywhere (så lenge "mor" greier å få det med seg...)

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filler'n at jeg ikke fikk med meg DETTE treffet, da... Er overbevist om at gutta mine hadde satt stooor pris på å løpe etter Norma igjen, og samtidig få tregge MollyC's beardiser... (Mistenker at selv Norma skulle bli "bedratt" da, dessverre)

Men - skal holde øyne og øre åpne for neste gang, da!

VI er klare, vi! Anytime - anywhere (så lenge "mor" greier å få det med seg...)

Susanne

Hehe, du får følge med på tråden :hmm: Kom gjerne med forslag om dato og tid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJEMPEfine bilder, Tine! :P Er det i orden om jeg låner de med Norma på...?

Susanne, Norma savnet dere i dag, dine beardiser var visst kulere enn de som var med i dag :P Eventuelt så var hun litt sjenert fordi Orry ikke var med, hvem vet...

Det lille dyret må forresten lære seg å plassere beina sine ordentlig, eller prøve å ta det LITT roligere. Hun halter veldig hvis hun har vært i ro noen minutter, men det går seg til når hun har rørt seg litt. Kamikazevalp?

Takk for hyggelig treff alle sammen! :P Norma snorker under dyna nå (slitsomt med treff og dusjen etterpå), ser bare nesetippen hennes :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Håper på nytt treff igjen snart! Kanskje med litt tur underveis, så "gamlefar" kan være med også? :P

Ja, tenkte at vi kanskje kunne få til en tur i skogen snart?! Det hadde jo vært kjempe fint.. :hmm:

Jeg er for skogtur :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, som jeg misunner dere barmark (alle bortsett fra beardis-eierne, da...)! Er det galt å være lei snø når vi bare har hatt det i en måneds tid tilsammen i vinter?

Og, ja: Kjempefine bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...