Gå til innhold
Hundesonen.no

Drammen | Bilder fra treffet 8.mars!


TineSimbaNana

Recommended Posts

Skrevet

Kunne tenkt meg å være med hvis det ikke bøtter ned, da.

Hvor er det enklest å parkere. Er det i nærheten av der det har pleid å være valpshow m.m.? :)

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Kunne tenkt meg å være med hvis det ikke bøtter ned, da.

Hvor er det enklest å parkere. Er det i nærheten av der det har pleid å være valpshow m.m.? ;)

Du kan parkere ved sykehuset? Parken ligger rett nedefor.. :)

Skrevet

Greit, da gjør jeg det samme :)

Mollly C: Det er vel enklest å parkere ved sykehuset vil jeg tro. Da er det bare å gå under undergangen også er du i parken. Ja, det er nok der det har blitt holdt valpeshow ;)

Skrevet

Siden det blir i Drammen Park tviler jeg på at Orry blir med, men får se... Norma er med i hvert fall :)

Skrevet

Jeg kommer, tar nok bare med Nadde :)

Siden det blir i Drammen Park tviler jeg på at Orry blir med, men får se... Norma er med i hvert fall :)

Orry liker ikke Drammen park..?! :)

*Dobbelpost, mod Miriam*

Skrevet
Orry liker ikke Drammen park..?! :)

:) Tenkte ikke på parken egentlig, men derimot at han ikke liker treff hvor man er på samme sted hele tiden. Han liker best å gå ordentlig tur han, og begynner å sutre når man bare er på samme sted. Rare hunden... <_<

Skrevet

Filler'n at jeg ikke fikk med meg DETTE treffet, da... Er overbevist om at gutta mine hadde satt stooor pris på å løpe etter Norma igjen, og samtidig få tregge MollyC's beardiser... (Mistenker at selv Norma skulle bli "bedratt" da, dessverre)

Men - skal holde øyne og øre åpne for neste gang, da!

VI er klare, vi! Anytime - anywhere (så lenge "mor" greier å få det med seg...)

Susanne

Skrevet
Filler'n at jeg ikke fikk med meg DETTE treffet, da... Er overbevist om at gutta mine hadde satt stooor pris på å løpe etter Norma igjen, og samtidig få tregge MollyC's beardiser... (Mistenker at selv Norma skulle bli "bedratt" da, dessverre)

Men - skal holde øyne og øre åpne for neste gang, da!

VI er klare, vi! Anytime - anywhere (så lenge "mor" greier å få det med seg...)

Susanne

Hehe, du får følge med på tråden :hmm: Kom gjerne med forslag om dato og tid :P

Skrevet

KJEMPEfine bilder, Tine! :P Er det i orden om jeg låner de med Norma på...?

Susanne, Norma savnet dere i dag, dine beardiser var visst kulere enn de som var med i dag :P Eventuelt så var hun litt sjenert fordi Orry ikke var med, hvem vet...

Det lille dyret må forresten lære seg å plassere beina sine ordentlig, eller prøve å ta det LITT roligere. Hun halter veldig hvis hun har vært i ro noen minutter, men det går seg til når hun har rørt seg litt. Kamikazevalp?

Takk for hyggelig treff alle sammen! :P Norma snorker under dyna nå (slitsomt med treff og dusjen etterpå), ser bare nesetippen hennes :hmm:

Skrevet
Det er helt i orden :hmm:

Tusen takk!

Håper på nytt treff igjen snart! Kanskje med litt tur underveis, så "gamlefar" kan være med også? :P

Skrevet
Tusen takk!

Håper på nytt treff igjen snart! Kanskje med litt tur underveis, så "gamlefar" kan være med også? :P

Ja, tenkte at vi kanskje kunne få til en tur i skogen snart?! Det hadde jo vært kjempe fint.. :hmm:

Jeg er for skogtur :P

Skrevet

Å, som jeg misunner dere barmark (alle bortsett fra beardis-eierne, da...)! Er det galt å være lei snø når vi bare har hatt det i en måneds tid tilsammen i vinter?

Og, ja: Kjempefine bilder!

Skrevet
:rolleyes: Tusen takk for fint treff, gutta mine sovnet i bilen, med et "smil" i fjeste. Kjempefine bilder. Blir gjerne med på en skogstur.
Skrevet

Hei Pipping&Symra

Mine gutter er fra eget oppdrett Turbo NORDJV-06 N UCH Mollycoddles Firedance og Theon Mollycoddles The One.

Skrevet

Hehe ja folkes takk for hyggelig treff selv om jeg kom da noen hadde gått alerede. :P:hmm:

Så fine bilder Tine som altids :P

ja hadde vært kjempe fint med en skogstur neste gang :P

:P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...