Gå til innhold
Hundesonen.no

Drammen | Bilder fra treffet 8.mars!

TineSimbaNana

Recommended Posts

Skrevet

Kunne tenkt meg å være med hvis det ikke bøtter ned, da.

Hvor er det enklest å parkere. Er det i nærheten av der det har pleid å være valpshow m.m.? :)

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Kunne tenkt meg å være med hvis det ikke bøtter ned, da.

Hvor er det enklest å parkere. Er det i nærheten av der det har pleid å være valpshow m.m.? ;)

Du kan parkere ved sykehuset? Parken ligger rett nedefor.. :)

Skrevet

Greit, da gjør jeg det samme :)

Mollly C: Det er vel enklest å parkere ved sykehuset vil jeg tro. Da er det bare å gå under undergangen også er du i parken. Ja, det er nok der det har blitt holdt valpeshow ;)

Skrevet

Siden det blir i Drammen Park tviler jeg på at Orry blir med, men får se... Norma er med i hvert fall :)

Skrevet

Jeg kommer, tar nok bare med Nadde :)

Siden det blir i Drammen Park tviler jeg på at Orry blir med, men får se... Norma er med i hvert fall :)

Orry liker ikke Drammen park..?! :)

*Dobbelpost, mod Miriam*

Skrevet
Orry liker ikke Drammen park..?! :)

:) Tenkte ikke på parken egentlig, men derimot at han ikke liker treff hvor man er på samme sted hele tiden. Han liker best å gå ordentlig tur han, og begynner å sutre når man bare er på samme sted. Rare hunden... <_<

Skrevet

Filler'n at jeg ikke fikk med meg DETTE treffet, da... Er overbevist om at gutta mine hadde satt stooor pris på å løpe etter Norma igjen, og samtidig få tregge MollyC's beardiser... (Mistenker at selv Norma skulle bli "bedratt" da, dessverre)

Men - skal holde øyne og øre åpne for neste gang, da!

VI er klare, vi! Anytime - anywhere (så lenge "mor" greier å få det med seg...)

Susanne

Skrevet
Filler'n at jeg ikke fikk med meg DETTE treffet, da... Er overbevist om at gutta mine hadde satt stooor pris på å løpe etter Norma igjen, og samtidig få tregge MollyC's beardiser... (Mistenker at selv Norma skulle bli "bedratt" da, dessverre)

Men - skal holde øyne og øre åpne for neste gang, da!

VI er klare, vi! Anytime - anywhere (så lenge "mor" greier å få det med seg...)

Susanne

Hehe, du får følge med på tråden :hmm: Kom gjerne med forslag om dato og tid :P

Skrevet

KJEMPEfine bilder, Tine! :P Er det i orden om jeg låner de med Norma på...?

Susanne, Norma savnet dere i dag, dine beardiser var visst kulere enn de som var med i dag :P Eventuelt så var hun litt sjenert fordi Orry ikke var med, hvem vet...

Det lille dyret må forresten lære seg å plassere beina sine ordentlig, eller prøve å ta det LITT roligere. Hun halter veldig hvis hun har vært i ro noen minutter, men det går seg til når hun har rørt seg litt. Kamikazevalp?

Takk for hyggelig treff alle sammen! :P Norma snorker under dyna nå (slitsomt med treff og dusjen etterpå), ser bare nesetippen hennes :hmm:

Skrevet
Det er helt i orden :hmm:

Tusen takk!

Håper på nytt treff igjen snart! Kanskje med litt tur underveis, så "gamlefar" kan være med også? :P

Skrevet
Tusen takk!

Håper på nytt treff igjen snart! Kanskje med litt tur underveis, så "gamlefar" kan være med også? :P

Ja, tenkte at vi kanskje kunne få til en tur i skogen snart?! Det hadde jo vært kjempe fint.. :hmm:

Jeg er for skogtur :P

Skrevet

Å, som jeg misunner dere barmark (alle bortsett fra beardis-eierne, da...)! Er det galt å være lei snø når vi bare har hatt det i en måneds tid tilsammen i vinter?

Og, ja: Kjempefine bilder!

Skrevet
:rolleyes: Tusen takk for fint treff, gutta mine sovnet i bilen, med et "smil" i fjeste. Kjempefine bilder. Blir gjerne med på en skogstur.
Skrevet

Hei Pipping&Symra

Mine gutter er fra eget oppdrett Turbo NORDJV-06 N UCH Mollycoddles Firedance og Theon Mollycoddles The One.

Skrevet

Hehe ja folkes takk for hyggelig treff selv om jeg kom da noen hadde gått alerede. :P:hmm:

Så fine bilder Tine som altids :P

ja hadde vært kjempe fint med en skogstur neste gang :P

:P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hva gjør man om det ikke går? Og hvor lenge prøver man å få det til å funke? 
    • Det er veldig individuelt. Jeg har aldri hatt noe problem med hundene og sjelden kattene, men tok til oss en voksen omplasseringskatt som gikk etter hundene og angrep dem, han ble levert tilbake. Har tatt til meg både kattunger og voksene katter, men aldri prøvd med "ikke kattevante" voksene hunder. Har hatt Sheltie (gjeterhund) og aldri hatt noe problem, men har du hund med høyere gjeterinstinkter kan det bli problemer.  Noen ganger går det sånn også. Passhund (Jämthund) og ny ungkatt.  
    • Generelt sett, ja. Gjeterinstinktet er et "subsett" av jaktinstinkt. Det betyr ikke at det ikke kan gå, mange gjeterhunder lever jo for eksempel på gårder sammen med katter. Men å leve inne i samme hus blir fort noe annet igjen. Du kan jo snakke med oppdretter om hvordan foreldre og søsken evt. går med katt, og du vet kanskje selv hvordan hundene dine reagerer på katter og andre smådyr på tur? Selv om det er noe litt annet så gir det en indikasjon på hvor sterkt jaktinstinktet er.
    • Har gjetere høyt jaktinstinkt? Jeg har gjeterhunder.
    • Det kommer an på hunden og katten, gemyttene deres, og hvem som kom først i hus. Hunder med høyt jaktinstinkt (gjetere, mynder, terriere mm.) går generelt dårligere med katter fordi de trigges lettere til å jage dem. Vi hadde to katter da vi fikk hund, og det gikk aldri bra. Vi endte med å omplassere kattene. De var dog voksne omplasseringskatter som ikke var spesielt trygge i utgangspunktet, og vi kunne ingenting om hundetrening og fikk en rase med mye jaktinstinkt.  En voksen og trygg katt og en valp med mindre jaktinstinkt har større sjanse for at det går bra, eller en kattunge sammen med en voksen hund som ikke har vist mye interesse for å jage katter. De fleste kan trenes og tilvennes med litt kunnskap, men ikke alle. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...