Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater Letohallen 29 des 2007


Toya

Recommended Posts

Pøs på med resultater folkens :icon_redface:

For mitt vedkommede var det en KJEMPE dag :P

Stakk av med 1 AUK, CK,1BHK, CERT og topper kaka med BIM liksom :) på Cæsar tassen :P ( Takk til Mali for SUPER handling av mors klump - dere var så flinke atte :P )

Også tok jeg jammen i meg BIM valp også :P

Så jeg er HAPPY HAPPY HAPPY i dag :P

More results pleace :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Gikk ikke så bra idag som de har gjort de to andre gangene.. Frøken fikk 1JK 2JKK med HP. Tror hun dommeren likte små hunder best, egentlig. Men fikk fin kritikk da :icon_redface: Håper på CK imorgen!

Fem. tispe av mg. god type, utm. hode og utrykk, fine velpl. ører, fine frynser. God overlinje . Vel ans. hale, velvinklet, velkroppet. Bra pels for alder. Gode bevegelser, bra temp.

Så bra resultat for deg da Toya :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stilte chihuahua lh tispe i jr og hun fikk 1.1 uten noenting :icon_redface: Men super kritikk, nå skal det sies at dommeren ga bare ck til en hund av alle chihuahuaene så er fornøyd, første gangen jeg har opplevd at det ikke ble noen bir og bim lh og kun bir kh:) Dette var hennes første gang i hall og første gang i jr klasse :) også stite jeg papillon valp som ble uplassert men super kritikk der også og han var tross alt bare 4 mnd gammel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøs på med resultater folkens :icon_redface:

For mitt vedkommede var det en KJEMPE dag :P

Stakk av med 1 AUK, CK,1BHK, CERT og topper kaka med BIM liksom :P på Cæsar tassen :P ( Takk til Mali for SUPER handling av mors klump - dere var så flinke atte :P )

Også tok jeg jammen i meg BIM valp også :)

Så jeg er HAPPY HAPPY HAPPY i dag :P

More results pleace :P

Gratulerer, gratulerer så mye!! Snart er championen i boks... ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til calina, som gjorde det bra i dag med go gutten sin

KBHV 07 Tamlands Valentino Garavani (Diezel) som

ble NORSK DOBERMANN VINNER JUNIOR 2007 OG

NORSK DOBERMANN VINNER 2007, BIM & STOR CERT!!! :icon_fun: :icon_fun:

Søster hilser så mye til broremann, med en go gratulasjons snute! :icon_redface::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_redface::) Det var en kjempedag for meg også i dag. Lille Kicki ble BIR og BIG 3 valp, "gamle" Diesel ble BIR og BIR vet og BIS 4 veteran.

"9 årig tik (blir snart 9 år, da) som visas i toppkond. med rasriktiga detalj på rett stellet en utm. helhet. En heder til ägaren som holder henne i en så bra kondisjon.

En fryd for øyet."

En herlig kritikk som jeg kommer til å leve lenge på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle :icon_redface: Ble huka inn som skriver for Steinar etter sheltiene var ferdig, og ble likegodt igjen til slutt.

Legger ved BIR og BIM sheltie voksen og valp jeg.

BIR og 1BIG: GB Ch (Int Uch) S N DK Uch NW-06 KBHW06 Amsterdam Winner'06 Edglonian The Real McCoy

BIM: S Uch Schibbolets Nadja

BIR og BIG2 valp: Orreknuppen's Unbreakable Spirit

BIM: Orreknuppen's Urda

Kommer med et par bilder senere tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Therese ^_^

Jeg startet dagen med å stille Cæsar, til Therese, og han ble jo BIM som hun har skrevet=)

Så stilte jeg Cola, Chinese crested, jeg rakk kun å stille hun i egen klasse, hun vant juniorklassen med ck og ble stilt av en annen etterpå og da ble hun 2bt.

I mellomtiden stilte jeg Oscar som ble 3bh.=)

Deretter stilte jeg Chinese crested valp, Vienna, første gang i ringen ble hun 2bt. ^_^

Helt til slutt fikk jeg gå med en CC puff i BIS Veteran som jeg synes er dritlekker, ble ingen plassering, men Hugo var flink for det=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, gratulerer så mye! Snart er championen i boks... ^_^

Grattis toya med knallbra resultat :icon_fun: :icon_fun: !

Gratulerer Therese ^_^

Jeg startet dagen med å stille Cæsar, til Therese, og han ble jo BIM som hun har skrevet=)

Så stilte jeg Cola, Chinese crested, jeg rakk kun å stille hun i egen klasse, hun vant juniorklassen med ck og ble stilt av en annen etterpå og da ble hun 2bt.

I mellomtiden stilte jeg Oscar som ble 3bh.=)

Deretter stilte jeg Chinese crested valp, Vienna, første gang i ringen ble hun 2bt. ^_^

Helt til slutt fikk jeg gå med en CC puff i BIS Veteran som jeg synes er dritlekker, ble ingen plassering, men Hugo var flink for det=)=)

takk takk alle sammen :icon_redface:

Ja Cert 1 i boks :) weeeeeee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig hyggelig å treffe deg i dag Caroline!

Og ja, den søte lille tobente er vel mer vant til utstillinger enn de fleste, så dette var vel egentlig bare en normal dag...?

Susanne

Takk det samme! Du kom deg fram til ringen? Ja min lille tobeinte er vel over normalt vant til bråkete haller og bjeffing :) Hun var på en hel del utstillinger også før hun så denne verden :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...