Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater Letohallen 29 des 2007


Toya

Recommended Posts

Gratulerer så mye til calina, som gjorde det bra i dag med go gutten sin

KBHV 07 Tamlands Valentino Garavani (Diezel) som

ble NORSK DOBERMANN VINNER JUNIOR 2007 OG

NORSK DOBERMANN VINNER 2007, BIM & STOR CERT!! :icon_fun: :icon_fun:

Søster hilser så mye til broremann, med en go gratulasjons snute! :);)

Tusen takk for det ! :icon_fun: Vi er godt fornøyde med helgen ja ! To nye titler på lørdagen var kjempekjekt,og der var storcertet i havn !

Igår ble vi og beste junior hanne, men dommer Harry tast mente at ingen av hannene var verdig et HP eller CK.... :rolleyes: .

Nå skal vi slappe av helt til neste helg igjen,da det er Svensk Vinner...... :P

jeg så etpar soniser,men hadde det meste av tiden et stk hoppende dobermann ved min side,så vågde ikke gå bort til noen. basenjii`en så jeg i gruppen lørdagen - for et nydelig dyr,og beveget seg superfint!

Jeg så og wheatenmali blir BIR,grattis med det.

:icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Grattis til alle som har gjort det bra, spesielt til Therese med cert og BIM på Cæsar ;)

Med oss så gikk det sånn passe dårlig :P

Ble ei gulsløyfe på Albin, han hadde helt feile proposjoner! Tolket det som at han har alt for korte bein i forhold til bredda. Han ser jo ut som en liten moskus! Men dommeren sa han hadde mange bra kvaliteter.

Kritikken:

Altfor understilt/lavbent. Vackert hode, men noget overdriv djup i stoppet. Kort, men mycket vel ansatt hals. Bra rygglinje. Fin benstamme. Mycket fint konstruert i front. For kort i låret og steil i hase. Særdeles skjønne bevegelser fra siden. Alt for stora hvite markeringer i brøstet for at vara prima. Bra pelskvalitet. Fin hale. Proposjoner forstyrrer typen.

BIR sheltie lørdag, BIG gr. 1 Ch Edglonian The Real McCoy, også BIM søndag.

2007-12-29137copy.jpg

Han der stilte jeg en sheltie for på søndagen, som ble 2bhk med cert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til alle som har gjort det bra, spesielt til Therese med cert og BIM på Cæsar ;)

Med oss så gikk det sånn passe dårlig :P

Ble ei gulsløyfe på Albin, han hadde helt feile proposjoner! Tolket det som at han har alt for korte bein i forhold til bredda. Han ser jo ut som en liten moskus! Men dommeren sa han hadde mange bra kvaliteter.

Kritikken:

Altfor understilt/lavbent. Vackert hode, men noget overdriv djup i stoppet. Kort, men mycket vel ansatt hals. Bra rygglinje. Fin benstamme. Mycket fint konstruert i front. For kort i låret og steil i hase. Særdeles skjønne bevegelser fra siden. Alt for stora hvite markeringer i brøstet for at vara prima. Bra pelskvalitet. Fin hale. Proposjoner forstyrrer typen.

Han der stilte jeg en sheltie for på søndagen, som ble 2bhk med cert :)

Så det :P Han eier faren til min Saeta, så han vet jeg godt hvem er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det ;) Han eier faren til min Saeta, så han vet jeg godt hvem er.

Hvem vet vel ikke hvem han er? :rolleyes:

Takk for bilder, Caroline!

Ikke de mest fotogene av meg, men :)

Har noen bilder av Mille lille og Echo fra Leto på hjemmesiden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nova gikk ut med blått, pga. hun var litt hjulbent...Kritikken var helt grei, kunne selvfølgelig hjert bedre men.

Er den første blå sløyfa hun har fått, så tar det ikke så tungt :closedeyes:

Daisy ble nr. 2 i 6-9 mnd tispe.

Fikk utrolig god kritikk. Men selvfølgelig fikk hun kverke når vi skulle løpe rundt, så vi fikk ikke løpt sammen de andre cavalierene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til alle med flotte resultater.

Må "skryte" litt jeg også da.

Etter en sånn passe lørdag (Harry (bad)Tast her også) ble søndagen en skikkelig opptur.

Hans Lethinen kastet ut alle hannene uten CK, ergo ingen cert eller plassering hos dem. Og han startet friskt med tispene, det haglet med flate rød, blå og til og med gult. Var ikke mye høy i hatten da mitt "barnebarn" entret ringen og stor var både overraskelsen og gleden da hun, som den eneste før champion-klassen, kom ut igjen med rødt OG CK!! Da var både certet og Nuch i boks. Og jammen smatt hun forbi flere championer og endte som 2 beste tispe.

Fy flate for en avslutning på utstillingsåret. Oppdrettets første champion ^_^

Og bare for å gjøre dagen komplett: BIR saluki endte opp som BIS :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til alle med flotte resultater.

Må "skryte" litt jeg også da.

Etter en sånn passe lørdag (Harry (bad)Tast her også) ble søndagen en skikkelig opptur.

Hans Lethinen kastet ut alle hannene uten CK, ergo ingen cert eller plassering hos dem. Og han startet friskt med tispene, det haglet med flate rød, blå og til og med gult. Var ikke mye høy i hatten da mitt "barnebarn" entret ringen og stor var både overraskelsen og gleden da hun, som den eneste før champion-klassen, kom ut igjen med rødt OG CK! Da var både certet og Nuch i boks. Og jammen smatt hun forbi flere championer og endte som 2 beste tispe.

Fy flate for en avslutning på utstillingsåret. Oppdrettets første champion ^_^

Og bare for å gjøre dagen komplett: BIR saluki endte opp som BIS :lol:

Gratulerer så mye! Lov å spørre hva salukiene het? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til alle med flotte resultater.

Må "skryte" litt jeg også da.

Etter en sånn passe lørdag (Harry (bad)Tast her også) ble søndagen en skikkelig opptur.

Hans Lethinen kastet ut alle hannene uten CK, ergo ingen cert eller plassering hos dem. Og han startet friskt med tispene, det haglet med flate rød, blå og til og med gult. Var ikke mye høy i hatten da mitt "barnebarn" entret ringen og stor var både overraskelsen og gleden da hun, som den eneste før champion-klassen, kom ut igjen med rødt OG CK! Da var både certet og Nuch i boks. Og jammen smatt hun forbi flere championer og endte som 2 beste tispe.

Fy flate for en avslutning på utstillingsåret. Oppdrettets første champion ^_^

Og bare for å gjøre dagen komplett: BIR saluki endte opp som BIS :lol:

Gratulerer igjen!

Salukien som ble BIR og BIS var Qirmizi Famene, og 2 btk er Nuch Noor Inca Alfa Romeo Giulietta :P

BIR borzoi ble Satchmo begge dager, på lørdag fikk Betty BIM og cert, Hope 2btk, og Beauty(Mammaen til shakk) ble 3 btk. Søndag ble Beauty BIM, Hope 2 btk, og Betty 3 BTK med Cert.... Ingen andre hannborzoier fikk CK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klippet*

T.v. BIM valp lørdag Orreknuppens Urda og t.h. kullbroren som ble BIR og BIG2 Orreknuppens Unbreakable Spirit

PC300108copy.jpg

Så ble det omvendt på søndag, BIR Orreknuppens Urda og BIM Orreknuppens Unbreakable Spirit

PC300114copy2.jpg

Oi, for noen nydlige voffser :brr:

Kjempe mange gode resultater fra utstillingen. Alt for mange å gratulere, så jeg sier bare gratulerer til alle sammen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...