Gå til innhold
Hundesonen.no

maria og sean


shira

Recommended Posts

hei hei..

jeg er da 20 år fra finnmark, der jeg bor i eget hus med samboeren min sean, en wehtenterrier på 15 månder snart. har problemer med å legge ut bilde her, men har noen bilder på sean sin hjemme side.

sean er underbit og derme ikke en utstilings hund. men men.. så vi prøver oss på spor og agility. skal byne med lydighet å no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei..

jeg er da 20 år fra finnmark, der jeg bor i eget hus med samboeren min sean, en wehtenterrier på 15 månder snart. har problemer med å legge ut bilde her, men har noen bilder på sean sin hjemme side.

sean er underbit og derme ikke en utstilings hund. men men.. så vi prøver oss på spor og agility. skal byne med lydighet å no :P

Heter samboeren din Sean? eller er det hunden? (tror jo det er hunden med tanke på at den er underbitt og ikke utstillingshund)

Velkommen skal du være uansett!! :) Håper du vil trives!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei..

jeg er da 20 år fra finnmark, der jeg bor i eget hus med samboeren min sean, en wehtenterrier på 15 månder snart. har problemer med å legge ut bilde her, men har noen bilder på sean sin hjemme side.

sean er underbit og derme ikke en utstilings hund. men men.. så vi prøver oss på spor og agility. skal byne med lydighet å no :D

Hva er hjemmesideadressen din?

:oops: Fant den nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei..

jeg er da 20 år fra finnmark, der jeg bor i eget hus med samboeren min sean, en wehtenterrier på 15 månder snart. har problemer med å legge ut bilde her, men har noen bilder på sean sin hjemme side.

sean er underbit og derme ikke en utstilings hund. men men.. så vi prøver oss på spor og agility. skal byne med lydighet å no :D

Hei velkommen

Spor og AG høres veldig spennende ut. Har selv trent litt AG, men har aldri prøvd spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...