Fillerya Skrevet 17. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2007 Noen som er interessert i å ha romjulstreff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 17. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2007 Hvis jeg er hjemme så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 17. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2007 Jepp, så lenge det ikke blir 27. eller 30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 17. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2007 Jeg skal innover allikevel den 29. så hvis det blir i sånn høvelig tid og sted den dagen så vil jeg være med. For meg passer det best at vi er ferdig med treff/tur til kl 15.30 og at det ikke er så langt fra Ekeberg (Skullerud f.eks er fint) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 17. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2007 Jeg kan frem til den 27. Drar til London den 28. kl. 07.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 17. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2007 Ja, veldig, men jeg er fremdeles ikke heelt sikker på hvordan uka blir lagt opp.. Mamma stikker på hytta med knott også, men jeg er ikke helt sikker på når.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 17. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2007 Jeg skal prøve å få tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 17. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2007 Ja, veldig, men jeg er fremdeles ikke heelt sikker på hvordan uka blir lagt opp.. Mamma stikker på hytta med knott også, men jeg er ikke helt sikker på når.. Hva med ull-daten vår da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 17. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2007 Jeg vil, jeg vil.. når dere finner en dato skal jeg se om jeg kan ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 17. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2007 Jeg kan prøve å slenge meg med jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 17. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2007 skal jo hjem i ferien, så kanskje jeg skal teste ut en av disse sonetreffene jeg også? Så kan den hormonelle ungjyplingen av en hannhund jeg har minnes litt på verdens sammenheng:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 17. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2007 Jeg vil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 17. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2007 Hva med ull-daten vår da? Er prioritert over alle familiemiddager i verden:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 18. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2007 Når blir det ?? Kunne tenke meg å være med, men må vite hvilken dato først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 18. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2007 Hva med den 26.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chino Skrevet 18. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2007 Kanskje jeg også får vært med! Skal prøve i hvertfall, hvis det passer med tid og sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 19. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2007 Jeg tror kanskje Emmiem og jeg kan og, den 26 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 19. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2007 Jeg kan den 26., men da må det nesten bli litt tidlig på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 19. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2007 Vi blir med om tid og dato passer(litt usikker enda) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 20. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2007 Kl. 11-12. kanskje? Er ikke alle sonenfolk morgenfugler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 20. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2007 26. kan sikkert passe det.. tidpskunkt avhenger litt av sted:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 20. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2007 26. passer for meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molly Skrevet 20. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2007 Nå begynner dette å ligne "gamle dagers" tråder, der det var uendelig antall sider med det "passer for meg da, og for meg da" i det uendelige, og man kommer aldri nærmere noe svar... En eller annen må komme med ett forslag så får de som vil og de det passer for komme... (ja, jeg er stressa, sur og sliten i dag) Som feks: Sonentreff på Ekeberg (Skullerud?) 26/12 kl 1200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 20. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2007 Det ser ut som jeg skal klare å komme meg dit, iallefall dersom noen veileder meg fra Oslo S. EDIT: Skal bli veldig hyggelig å treffe deg igjen, Monica! EDIT2: Det kommer jo ann på om Knott er ferdig med løpetiden eller ikke.. Dere med hannhunder skal få slippe å ha løpsk insekt der:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 20. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2007 Nå begynner dette å ligne "gamle dagers" tråder, der det var uendelig antall sider med det "passer for meg da, og for meg da" i det uendelige, og man kommer aldri nærmere noe svar... En eller annen må komme med ett forslag så får de som vil og de det passer for komme... (ja, jeg er stressa, sur og sliten i dag) Som feks: Sonentreff på Ekeberg (Skullerud?) 26/12 kl 1200 åh du er så søt når du er slik *knis* Jeg vet ikke om jeg vil være med å leke med dere, siden gutta mine har bestemt seg for å hate alt av hannhunder. Men om jeg nå skulle finne på å dukke opp alene så passer den dagen fin fint for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar