Gå til innhold
Hundesonen.no

Underlag


Poter

Recommended Posts

Hørtes veldig lurt ut med isopor! Det må jo varme veldig godt :) Husker jeg ikke feil bruker noen hundekjørere isopor til å isolere hundehusene med, så det må jo gi god varme, det. Men hvordan blir det når det blir vått? Tørker det lett?

Ja jeg var fornøyd med isopor som underlag. Var ikke noe problem med å tørke/fukt heller. Brukte noen pledd oppå dem. Gass vet jeg ikke noe om, men jeg antar at det finnes forskjellige typer isopor. kanskje gassen er i noen sorter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar
Ja jeg var fornøyd med isopor som underlag. Var ikke noe problem med å tørke/fukt heller. Brukte noen pledd oppå dem. Gass vet jeg ikke noe om, men jeg antar at det finnes forskjellige typer isopor. kanskje gassen er i noen sorter?

I følge pappa avgir alle typer isopor gass. Noe folypep...ett eller annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det visste jeg faktisk ikke om.

åh.. Uannsett liker jeg dem ikke som underlag i bilen. De sklir rundt og er bare irriterende. Så jeg er på jakt etter noe som ikke sklir. For øyeblikket ligger Faro på tre ulltepper og Z ligger på sauen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh.. Uannsett liker jeg dem ikke som underlag i bilen. De sklir rundt og er bare irriterende. Så jeg er på jakt etter noe som ikke sklir. For øyeblikket ligger Faro på tre ulltepper og Z ligger på sauen sin.

Okei. Enn så lenge ser det ut som om HH matte på bilmatte er ganske sklisikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nå har jeg fått meg fra Ikea også :blink: Det fra kid skal vi ha inne, det er mye mykere og dyrere så det er blitt mat mor sitt

Det fra ikea var mye mer ragette men større. Har klippet det nå sånn at jeg har litt inne i væsken hennes og resten i buret. Nam hun kommer til å få det så godt! (NB: Jeg selger en klump med sauepels som falt av når jeg klippet det for 100 kr :hug: LOL )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...