Gå til innhold
Hundesonen.no

TvSlaver

TineSimbaNana

Recommended Posts

Jeg ser på Grey's, Top Model, Jakten på kjærligheten og Idol. Ellers ser jeg ikke på noe sånn fast for tiden. :icon_redface: Jobber ofte på kveldene, så det blir ikke så mye tid til tv som tidligere.

EDIT:

Ser også på The OC om jeg er hjemme så tidlig :)

Ellers må jeg se på Frustrerte fruer når det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: -

Tirsdag: Når frustrerte fruer begynner igjen blir det litt tv-slaveri (ikke sikkert det blir på tirsdager denne sesongen da...)

Onsdag: -

Torsdag: -

Fredag: -

Lørdag: -

Søndag: Ser på hundeskolen hvis det passer

Ikke så veldig tv-slave da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: Ingenting

Tirsdag: Grey's anatomi

Onsdag: ingenting

Torsdag: ingenting

Fredag: senkveld med thomas og harald

Lørdag: ingenting

Søndag: Hundeskolen og åndenes makt

Jeg ser ikke så mye fast, men tv-serier på dvd DET er avhengihetsskapende det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg prøver hardt å alltid få med meg, er "nytt på nytt" på fredager. Ellers er jeg svak tv-slave hver gang det er fotball-vm/fotball-em (altså, ordentlig vm eller em, ikke sånt kvinne-em/kvinne-vm, det teller ikke) eller olympiske leker, da kan jeg være lenket til tv'en så fremt jeg er i nærheten av å ha tid til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: Home and away

Tirsdag: Home and away (så so you think you can dance da det gikk) + Greys om jeg er hjemme/husker det

Onsdag: Home and away

Torsdag Home and away + Forbrytelsen (beste krimserien på lenge)

Fredag: Home and away

Lørdag: Skal vi danse om jeg er hjemme

Søndag: Åndenes makt om jeg er hjemme/husker og hundeskolen

+ vintersport når det går, og RBK-kamper borte (hjemmekampene er jeg på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser egentlig ikke på noe fast. Hvis jeg har tid (veldig sjelden) ser jeg på:

Tirsdag: Ingenting

Onsdag: Ghost Whisperer og C.S.I (enten eller ikke alltid jeg ser begge)

Torsdag: Ingenting

Fredag: Ingenting

Lørdag: Ingenting

Søndag: Hundeskolen

Hvordan rekker dere å se så mye på TV? Jeg ser kanskje på TV MAX en og en halv time i uka + film i helgen av og til :D

Hvordan jeg rekker? Hvordan rekker du å sitte på sonen da? ;) (sonen og tv står nemlig på samtidig her).

Ingen som ser medium ;) .... Før så følgte jeg med på frustrerte fruer ;) ;)... Så ser jeg jo hundeskolen da ;) ;)

Jeg ser jo på medium da.(står skrevet opp i innlegget mitt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag: Ingenting

Onsdag: Ingenting

Torsdag: Ingentlig

Fredag: Ingenting (noen ganger idol og senkveld, men ikke noe fast)

Lørdag: Ingenting

Søndag: Hundeskolen

Jeg er omtrent aldri på tv, bare en sjelden gang om jeg er med venner som ser på. Eneste jeg ser fast er hundeskolen, det er litt artig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen faste serier på tven... men har jeg sjansen ser jeg:

Mandag

70's show

HC

Tirsdag

70's show

HC

Kongen av queens

CL

Onsdag

70's show

HC

Kjetil og Kjartan

CL

Torsdag

70's show

HC

Rikets Røst

Fredag

70's show

HC

Nytt på nytt

Lørdag

-

Søndag

Hundeskolen / Robinson

Jeg ser også endel av disse seriene, men ikke på TV:

Simpsons

FamilyGuy

SouthPark

Raymond

Frasier

Kongen av Queens

Seinfeld

LOST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: One tree hill, Home and Away, Hc

Tirsdag: One tree hill, home and away, hc, greys anatomy

Onsdag: One tree hill, home and away, hc

Torsdag: One tree hill, home and away, hc, prison break

Fredag: One tree hill, home and away, hc

Lørdag: Krokodillejegeren, og ellers det jeg finner på tv:P

Søndag: Krokodillejegeren, hundeskolen og av og til søndagsfilmen;)

Dette er den "faste" rutina.. Ser kongen av queens, medium osv. alt etter om jeg har tid, og om jeg slumprer over det på tven;)

Ellers er animal planet en hit;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ikke som jeg kan se. Du vil få beskjed hvis en tråd fjernes, med mindre du åpenbart er en spam-bot. Simira med Moderatorhatt
    • Kan hende det bare er jeg som er fullstendig glemsk her altså, men jeg var så sikker på jeg hadde laget en «min hund» tråd til Karma, men isåfall er den borte nå. 🙈  Kan dere se på «bakrommet» om tråder har eksistert og er blitt slettet av en eller annen grunn? Eller er den sporløst borte isåfall?  Vil jo gjerne unngå at det skjer igjen om det er en grunn til at den er borte og det ikke bare er jeg som innbiller meg at jeg laget den tråden. 😂
    • Om du får til å taime vekkerklokke og morgenrutine sånn at valpen sover når dere forlater bilen den første tiden, så får du mer tid til å trene den mer forsiktig og gradvis på å være alene.  Meninger om tyggesaker uten tilsyn er delte mellom teoretikere og praktikere. (Det meste KAN i verste fall drepe hunden ved kvelning eller blokkering av tarm, men barn kan brekke nakken av å falle skeivt ut av en høy seng også, og en bekjent snublet på en skogssti og døde momentant av å lande med hodet på en stein. Det er mye potensielt veldig farlig som veldig sjelden skjer.) Fra flere tiår med skadefri altmuligtyggere våger jeg banne i kirka og trosse de mest forsiktige ved å anbefale en fordøyelig tyggesak, f.eks. okse*****, eller en fryst Kong, så har valpen noe annet å fokusere på enn at den er forlatt alene. Beste er selvsagt om den sover i bilen i starten, så du får mer tid til å venne den til å være i buret alene.   
    • Ved henting tenker jeg at stoffburet er helt greit. Når dere kommer hjem ville jeg hatt transportburet inne, hjemme, med et mykt pledd og noen godbiter i. La valpen utforske buret og oppfordre den til å være der litt, uten å lukke. Så ville jeg prøvd å ta med buret i bilen allerede første dag, og kaste noen godbiter eller legge inn en god tyggeting de 10 minuttene du skal levere. Hvis valpen kommer fra en skikkelig oppdretter bør den har erfaring med bilkjøring fra før, selv om det ofte er med mor og/eller søsken. Hvis valpen IKKE er trygg alene de 10 minuttene så er den tryggere i et solid bilbur enn et stoffbur den kan tygge seg ut av... Hvis det viser seg å være et problem ville jeg fått noen til å sett etter den den korte tiden leveringen tar.
    • Jeg får valp imorgen. Vi er godt forberedt og skal ha fem uker fri.    Det jeg stresser med er at barnet mitt skal i barnehagen neste uke for å gi valpen litt mer ro den første uken. Det jeg bekymrer meg for er at jeg må ha den med i bilen når jeg leverer i barnehagen. Er det innafor å la den være i bilen de 10 minuttene det tar å levere barnet?    til vanlig skal jeg ha hunden i et transport bur bak i bilen, men tenker at den skal få være i et Stoffbur i passasjersetet ved siden av meg når jeg henter den imorgen og den første uken.  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...