Betty Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Liten hund: Sheltie Middels: Toller Stor hund: Flat coated retriever
xxx12345 Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Middels: Greyhound, Siberian husky, Irsk setter Siberian husky: stor Irsk setter: stor Greyhound: meget stor Bare sånn for å rette opp størrelsesforholdet
Tyfonia Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Siberian husky: stor Irsk setter: stor Greyhound: meget stor Bare sånn for å rette opp størrelsesforholdet Ok unskyld da Men jeg synes ikke irsk setter er så veldig stor, derfor er det en "middels" hund for meg. Er greyhounden veldig stor?? Vel... kan hende det er noen andre slektninger jeg har sett,da. Jeg er ganske høy, så det skal mye til for at en hund skal virke "meget stor" på meg. Men takk for rettledelsen
xxx12345 Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 En grey er sånn omtrent samme størrelse som en borzoi. Kanskje det er whippet du tenker på? Den er middels. Huskyen omtrent som en rottis på nedre del av størrelsesslalaen. Irsk setteren ca det samme som vanlig rottis. Grunnen til at de ser så mye mindre ut er jo at rottisen er mye kraftigere.
Fillerya Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Liten hund: bishon havanais, puli Middels: finsk lapphund Stor hund: berner sennen
helle Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Greyhound er jo rundt 70 i mankehøyden da.. Jeg vil i alle fall si det er en meget stor hund
Monab88 Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Liten: Basenji (setter den på liten siden jeg ikke har noen andre der) Mellom: Kerry Blue Terrier, Whippet Stor: Newfoundlandshund, Bearded Collie
Poter Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Liten: jack russel Middels: pyrre Stor: curly
HildeM Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Liten: Sheltie (om den regnes som liten) Middels: toller, aussie Stor: Flat .::valg tatt som om jeg ikke hadde allergi..! Noen av desse hundene passer nok ikke til meg, men syns bare de er så utrolig flotte. Kanskje en gang, en gang!?
29a Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Liten: Chinese crested naken eller dverg pischer Mellom: Whippet Stor: Borzoi eller Berner Sennen
Karoline KM Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Liten: Cavalier, Chihuahua, Yorkshire Terrier Middels: Amerikansk cocker spaniel, Dansk-svensk gårdshund (sto under middels på Canis.no) Stor: Newfoundlandshund
Helene Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Liten: Cavalier eller sheltie Middels: Toller, BC eller Eng. springer Stor: Jaktgolden
helenehelgesen Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Liten: Sheltie, pomeranian Middels: Pyrienisk gjeterhund face rase, aussie, toller Stor: Groenendael
Turnip Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Liten rase: Dvergschnauzer, Phalene, Sheltie, Yorkshire Terrier, Welsh corgi pembroke Mellom rase: Cocker, Amerikansk cocker, Springer, Welch Springer, Basenji, Whippet, Clumber Spaniel, Field Spaniel Stor Rase: Grand Danois, Rhodesian ridgeback, Irsk Setter, Tervueren, Newfoundlandshund, Dobermann, Engelsk Mastiff. Var det noen fler da mon tro Er så mange mange fine som jeg har øyst på, men har selvfølgelig den beste her hjemme!
HanneJ Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Liten hund: PARSON RUSSELL TERRIER (sjokk ) Middels: Pyrenisk gjeterhund (face race) Stor hund: Groenendael (er flere raser da, men velger å skrive bare en på hver )
PsychoLynx Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Liten hund: Muig tibetansk spaniel eller dverg schnauzer.. men blir ikke så liten hund her noen gang. Bikkja BØR få være større enn kattene syns jeg Mellomstor hund: Mulig ny Aussie stor hund: en frisk schæfer... evnt Malamute. (nå er dette tenkt mest på utseende da....)
Maritaa Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Liten hund; Dvergpincher el. papillon mellomstor/stor; Flat, dalmis, jaktgolden, collie langhår og doberman.
Tonje Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Liten hund: papillon kanskje.. Middels hund: Sheltie,whippet Stor hund: belger, greyhound
mokken Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Liten : tja... kan ikke helt se for meg noen, kanskje chinese crested pp? Mellom : langhårspyrre, sheltie Stor : bc, aussie, bearded collie, terv, jaktgolden, sieberian husky, ak XL : dobermann, berner sennen Ble mye forskjellig her gitt, hver til sitt bruk selføgelig
Guest Jonna Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Liten: Welch Corgi Cardigen Mellom: Australsk Kelpie Stor: Schafer, Spansk Galgo
Heidihj Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Liten: Pomme Middels: Aussie, siberian husky Stor: Schafer, rottis, alaskan malamute, jaktgolden, irsk ulvehund
-Vilde- Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Liten : Parson Russel Terrier eller Sheltie Mellom: Berger de pyreneès a face rase, Staffordshire bull terrier eller Whippet Stor: Schäfer, Labrador, Jaktgolden, Dobermann, Engelsk Springer Spaniel, Groendal, Malnois, Laeknois, Australsk Cattle dog eller Australien Shepherd Ja det ble en del på stor det
Djervekvinnen Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Liten: hmm.. kanskje en langhårdachs? Mellom stor: pincher Stor: Dobermann, hvit hyrdehund, grand danois, schæfer, husky
Guest Gråtass Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Liten: Jack Russel Terrier Middels: Border Collie (har) Stor: Schäfer (har) Gigant: Irsk Ulvehund (har hatt) Så egentlig må jeg si at jeg er ganske fornøyd med rasene mine..
Guest Snusmumrikk Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Liten: Parson russel terrier Middels: Australsk kelpie, husky Stor: Tervuren/Groenendael, husky
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar