Einstein&Charlie Skrevet 19. November 2007 Rapporter Skrevet 19. November 2007 Nu er jeg egentlig ikke til alt for små hunde så mit valg bærer nok præg af det Liten: Engelsk cocker spaniel eller springer spaniel middel:schaefer eller weimaraner stor: irsk ulvehund, grand danois eller broholmer
Shanice86 Skrevet 20. November 2007 Rapporter Skrevet 20. November 2007 Liten: Fransk bulldog Middels: staffordshire bull terrier Stor: Thai ridgeback
Maria Skrevet 20. November 2007 Rapporter Skrevet 20. November 2007 Liten: Löwchen, Malteser, Dverg/toypuddel eller Yorkie. Mellomstor: Portis , Pyrre med korthåret hode, Am. Cocker, Mellompuddel. Stor: Afghansk mynde, Dobermann eller Hovawart. Og hvis jeg skulle hatt en kjempe, måtte det blitt ulvehunden
helle Skrevet 20. November 2007 Rapporter Skrevet 20. November 2007 Liten Sheltie, pinscher, pyrre Middels Border collie , Aussie, stor Dobermann, Schæfer, kelpie, boxer Ps: Glømte å skrive boxeren.. Den rasen er jo råtøff pinscher er vel ikke akkurat liten da Skulderhøyde på 45-50 og vekt på 14-20 kg.. Samme med pyrre om det er Face Race
Linn Christine Skrevet 20. November 2007 Rapporter Skrevet 20. November 2007 Liten: dvergpinscher, papillon, phalène, chihuahua, malteser, toy puddel Middels: Pinscher eller whippet Stor: Saluki (langhåret)
SCRM Skrevet 21. November 2007 Rapporter Skrevet 21. November 2007 Liten rase: Sheltie. (svak for disse) Mellom Rase: Aussie evt Toller. Stor rase: Golden og Flat og Rottweiler, det skal jeg en gang i livet ha..
SoppenCamilla Skrevet 21. November 2007 Rapporter Skrevet 21. November 2007 Liten: Fransk bulldog, Boston terrier Middels: Engelsk bulldog, Boxer Stor: Bullmastiff, Grand Danois, en av polarhundene, Dogo Argentino, Schäfer, Hvit gjeterhund, Amerikansk bulldog (Jeg er glad jeg ikke kan ha alle rasene jeg har lyst på. ) Edit: La til en.
Maren8) Skrevet 25. November 2007 Rapporter Skrevet 25. November 2007 Liten : Chihuahua ,Cavalier, Yorkshire Terrier , Tibetansk Spaniel og pomeranien Middels : Amerikansk cocker spaniel Stor : Golden Retriver, toller Gigant : ( stod gigant på sånn lapp med raser ) Vet ikke hva den heter men den ser ut som en bamse , Kjempe søt
aeromech Skrevet 25. November 2007 Rapporter Skrevet 25. November 2007 Liten hund: Jack Russell Terrier (har nå), Dverg schauzer sort/silver, chihuahua:P Middels: Norsk elghund, Husky:) Stor: Grand Danois:P
siljestokka Skrevet 25. November 2007 Rapporter Skrevet 25. November 2007 pinscher er vel ikke akkurat liten da Skulderhøyde på 45-50 og vekt på 14-20 kg.. Samme med pyrre om det er Face Race Jeg synes dem er små ... Jeg er ikke så glad i sånne "katter", som oppfører seg som skikkelige hunder
Jeampi Skrevet 25. November 2007 Rapporter Skrevet 25. November 2007 Bortsett fra sin egen rase? Liten: Toy puddel (sort),fransk bulldog(tigret),chinese crested (Uten pigmentflekker ) Middels: Keeshound,Pyrre (face race,blue merle),amerikansk cocker(champagne/sort-hvit) Stor: Greyhound(tigret),borzoi,Newfoundlandshund(sort),s orpuddel (sort)
icebluelagoon Skrevet 26. November 2007 Rapporter Skrevet 26. November 2007 Liten: Dvergpinscher, Chihuahua Mellom: Pyrre, Mellom Puddel Stor: Grand Danois, Dogo Argentino
pokoli Skrevet 27. November 2007 Rapporter Skrevet 27. November 2007 Liten hund: West highland white terrier, Dvergpinscher Mellomstor: Engelsk cocker (en til), Welsh springer spaniel, Bearded collie Stor: Doberman, Irsk ulvehund
Izziebelle Skrevet 28. November 2007 Rapporter Skrevet 28. November 2007 Liten: Uten tvil Pomeranian! Middels: Finsk Lapphund, Japansk Spisshund, Aussie, Keeshond. Stor: Groenendael.
Iago Skrevet 11. Desember 2007 Rapporter Skrevet 11. Desember 2007 Liten: Dach, Basset Mellom: Cocker Spaniel Stor: Irsk Ulvehund, Golden Retriver, Labrador Retriver, Storpuddel
MegaMarie Skrevet 11. Desember 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Desember 2007 Kanskje vi skal lage et nytt spørsmål..? Hvilken hunderase hadde du valgt om du skulle brukt den til: Agility Utstilling Lydighet Mine valg er da: Agility: Papillon, Boston Terrier, Schipperke, Border Terrier eller DP Utstilling: Papillon, Boston Terrier, Schipperke, Border Terrier, DP, Chihuahua eller Chinese Crested Lydighet: Papillon, Schipperke, Border Terrier, DP, Dansk/Svensk Gårdshund eller Chinese Crested
mokken Skrevet 11. Desember 2007 Rapporter Skrevet 11. Desember 2007 Agility: pyrre, shelti, border terrier eller prt Utstilling: uten tvil, briard! Lydighet: border collie
giggi Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Skrevet 12. Desember 2007 Agility Sheltie, bc, belger(drømme) Utstilling Sheltie Lydighet Sheltie, bc, belger(drømme) Nå blir jo min neste hund sannsynligvis Sheltie, og dette er jo akuratt det jeg skal holde på med
Susanne&Tapper Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Skrevet 12. Desember 2007 Agility: W eller A Kelpie, Sheltie, toller eller BC. Utstilling: A. Kelpie og toller Lydighet: Kelpie, Bc, Schäfer eller toller Hehe, hunderasane går litt igjen
Jane Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Skrevet 12. Desember 2007 Liten : Boston Terrier Mellom : Schæfer Stor : Grand Danois
M.J Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Skrevet 12. Desember 2007 Agility: Tervueren eller Groenendael Utstilling: Tervueren eller Groenendael Lydighet: Tervueren eller Groenendael
Guest Jonna Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Skrevet 12. Desember 2007 Legger til Bruks og jeg Agility: Australsk Kelpie, Malle/Terv, Parson Russel terrier, Welch Corgi Cardigen Utstilling: Welch Corgi Cardigen, Spansk Galgo Lydighet:Australsk Kelpie eller Malle/Terv Bruks: Australsk Kelpie, Malle/Terv, Schäferhund eller Jakt labbe (Noe har hendt oppi knotten min i det siste ) Og nei jeg har ikke ett ganske stort syn på at min egen rase passer til alt
helle Skrevet 12. Desember 2007 Rapporter Skrevet 12. Desember 2007 Jeg synes dem er små ... Jeg er ikke så glad i sånne "katter", som oppfører seg som skikkelige hunder men pinscher og pyrre(face rase) har fremdeles samme størrelse som BC (kanskje ikke de største BCene da)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar