Gå til innhold
Hundesonen.no

Blondie & Tidi


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Takk for omtanke ❤️ Dessverre ble det ikke snakk om måneder en gang ?Tidi fikk sovne inn onsdag 13 mars ? Hun virket noe bedre på søndag og mandag etter at hun hadde fått supplerende medisin

Blondie har blitt 14 år! Hipp hipp hurra!

Tidi var tiltenkt å ha et kull hos oppdretter nå i vinter. Men før hun eventuelt skulle parres, så skulle hun ta ultralyd av hjertet da det er dukket opp en del unge kelpier med hjertefeil. På vei til

Posted Images

For en herlig skog! Drømmeskog!

Og fleecepels! :wub: Det savner jeg, kjenner jeg.

Ja, jeg elsker den skogen :D Jeg har drømt om en kelpievalp i den helt siden første gangen jeg gikk tur i den :wub: Jeg går alltid rundt der og drømmer meg bort. Veldig trolsk. Mye fuglesang. En fin elv :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker bildene dine :) De er så fulle av stemning, og Tidi oser av uskyldighet (noe sier meg at jeg tar litt feil..)

Å, tusen takk! Så gøy å høre! :D Hun er uskyldig mesteparten av tiden. Hun pleier å bli en gremlins på kvelden, da biter hun ganske hardt, og hun svarer om jeg sier at hun ikke får lov :P Så det beste da er bare å avlede henne med noe annet å bite på. I dag ble hun gremlins på morgenen også :P Men hun ser veldig søt ut!

Vakker skog, skjønne bilder, nydelig familie, herlig valp! :heart:

Takk :D Spesielt kos å få høre at vi er en nydelig familie :icon_redface:

Utrolig fine bilder i eventyrskogen :ahappy:

Gratulerer med nurket!

Og igjen er jeg sykt kelpievalpesyk :wub: Blir det hver gang det er kelpisvalper på gang jeg :icon_redface:

Takk :D Jeg gleder meg litt til hun blir stor altså, selv om hun er veldig enkel så langt. Når blir de stor sa du? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååh. Søtnos!

Og Gneis LEGGER seg i slike dammer (og de enda verre). Utrolig sjarmerende.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Jeg bør bare være takknemlig for at jeg har en hund som ikke liker det, altså :lol: Hun gikk kun uti den fordi jeg stod midt i den og tok bilder av henne. For hun kunne ikke gå rundt, sant :lol::rolleyes: Hvem av de var det som het blondie igjen? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :D Jeg gleder meg litt til hun blir stor altså, selv om hun er veldig enkel så langt. Når blir de stor sa du? :lol:

Tja, 1.5 år+ ? :P

Ihvertfall her hos meg, før det var det stort sett bare vors, fest, og nach hos oss :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, 1.5 år+ ? :P

Ihvertfall her hos meg, før det var det stort sett bare vors, fest, og nach hos oss :lol:

Min har egentlig blitt ganske voksen allerede :-) Og er bare 7 mnd... Ikke noe vors - fest - nach hvertfall *ler*

Det kommer vel kanskje litt an på linjene? Min er ett eller annet i slekt med Game of Thrones kullet. Kusine eller noe? Jeg husker ikke, Janson fant det ut for meg :lol: Men det er godt å høre at det kan være det bare er 5 mnd til også :D

Hun kan bli ganske hissig om hun får kjæft altså. Da svarer hun tilbake. Så jeg har funnet ut at timeout lønner seg best da :aww: Da kommer det ut en engel etterpå :ahappy:

Før timeout:

830px-Gremlin_1_1.jpg

Etter timeout:

tumblr_lxsfs6zVkX1r0x4mso1_500.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er komisk å se at du sammenligner henne med en gremlings :P Jeg har gjort det mye med min egen kelpieskrue, han hadde litt protester og illsint ilderfakter som liten men det slutta han for med ;-) Men han kan ta frem gremlingstrynet i forhold til hunder av og til :P lille bøllefrøet!

Skal du på dogs4all eller letohallen i slutten av oktober? :-) Vil gjerne hilse på kelpiegerningen!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er komisk å se at du sammenligner henne med en gremlings :P Jeg har gjort det mye med min egen kelpieskrue, han hadde litt protester og illsint ilderfakter som liten men det slutta han for med ;-) Men han kan ta frem gremlingstrynet i forhold til hunder av og til :P lille bøllefrøet!

Skal du på dogs4all eller letohallen i slutten av oktober? :-) Vil gjerne hilse på kelpiegerningen!

Hehe, det er jo så mange som sammenlignet papilloner med gremlinser, så jeg tenker nok litt på det pga det også. Men hun ser virkelig ut som den ondskapsfulle gremlinsen når hun blir sinna :lol:

Nei, skal nok ikke det :( Men du skulle jo på BSBK, ikke sant? Tenkte å ta turen opp dit for å se på og trene litt, men det blir gjerne ikke før finalene når det er litt roligere og mindre folk der :) Er du der så lenge kanskje? Jeg har kjempe lyst til å treffe på dine også :D

Det blir oppstillingsbilde hver måned, ikke hver uke :aww: Så her kommer 2 stk. Håper jeg får til noen ute så det blir litt bedre lys og finere bakgrunn, men om jeg ikke får fikset det denne måneden, så kan dere få se disse ihvertfall. Jeg syns hun er ganske pen altså :ahappy: Men jeg er kanskje inhabil :whistle:

Tidi, 2 måneder gammel

9798038773_cb88382c3d_c.jpg

9798038553_9a0a2e0214_c.jpg

Edit: Vi var innom veterinærkontoret i dag også for å fikse resept på ormekur. I tillegg så veide jeg henne, og hun veier 3,8 kg. Da vi reiste fra oppdretter hadde hun veid henne til 2,8 kg. Det var på en badevekt da, så det er ikke sikkert den var riktig.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på bsbk :) Hvor lenge jeg blir der søndag er uvist, det er laaaaang kjøretur hjem. hehe!

Nydelig er hun :-D jeg vil ha ny kelpievalp nåååå! *sukk* Så fint ståbilde på så ung valp da!!

Hmm, men er du der på lørdagen også, eller er du på dalmatinerutstilling da? Vi får se om vi treffer på hverandre :ahappy:

Og takk! Hun var trøtt her :lol: Ellers hadde hun aldri stått slik :P

Så lita hu her! 3.8kg er jo minihund! Men hun jo har jo da vokst endel siden hun reiste fra oppdretter da.

Haha, hun er ganske liten, ja. Men hun har tydelig vokst siden jeg hentet henne :) Hun var minst i kullet da.

Varierer fra valp til valp det der. Blaze var aldri valp, Talli- ikke helt tam enda :lol:

Haha, aldri valp? Hvordan er det mulig? :o

Nå har vi begynt å komme litt til enighet om disse gremlinsfaktene hennes heldigvis :aww: Jeg vil ikke være med hun når hun er slik, og da skjønner hun at hun ikke kan være slik. Hun begynner å skjønne hva sitt betyr. Hun kan også danse (snurre rundt seg selv). Neste blir vel å lære henne stå :)

Hun går kjempe fint i bånd på tur! :ahappy: Hvis jeg har med Blondie så går hun fremme (uten å trekke) ved siden av Blondie. Hvis vi går alene går hun på min høyre eller venstre side og bytter side ved å gå bak meg :ahappy: Flinkis! Hun har gode valpepassere nå som jeg er tilbake i jobb. I går fikk hun være med Gunhild i stallen og hilse på hester. Hun var nysgjerrig på hestene, men også litt redd om de kom løpende rett mot henne :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så fin.. :wub:

Takk :D

Jeg er der på lørdag ja :-) Dalmatineren stiller på bsbk da så da finner du meg der hvertfall. Søndag skal jeg på spesislen først og så råkjøre til bsbk for å stille kelpie :P

Når skal Kelpie i ringen på søndag? Og er det flere kelpier der? :) Er du der lenge på lørdagen da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :D

Når skal Kelpie i ringen på søndag? Og er det flere kelpier der? :) Er du der lenge på lørdagen da? :P

Dalmisen har oppmøtetid 11 på lørdagen og det er 24 stk :-) Så er vell der en stund utover regner jeg med. Jeg reiser sammen med noen som sksl stille tisper også så blir vell der til BIR og BIM er avgjort regner jeg med hvertfall. Vi regner ikke med å bli Bir/bim men om dette skulle skje så blir vi der til gruppa også om gruppa går samme dag. ;-)

Kelpie valp har oppmøtetid 12 søndag men er sist i ringen av alle :) Bare to valper og det er vegas og lykke, hehe! om det er voksne har jeg ikke sjekka faktisk...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dalmisen har oppmøtetid 11 på lørdagen og det er 24 stk :-) Så er vell der en stund utover regner jeg med. Jeg reiser sammen med noen som sksl stille tisper også så blir vell der til BIR og BIM er avgjort regner jeg med hvertfall. Vi regner ikke med å bli Bir/bim men om dette skulle skje så blir vi der til gruppa også om gruppa går samme dag. ;-)

Kelpie valp har oppmøtetid 12 søndag men er sist i ringen av alle :) Bare to valper og det er vegas og lykke, hehe! om det er voksne har jeg ikke sjekka faktisk...

Kult :D Men da bare ser vi om vi treffes i såfall :) Vil ikke dra henne med opp dit når det er så sykt masse folk der, for Bønes er virkelig ille trangt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...