Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil ha bannere?

HildeM

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • Svar 521
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Kan noen lage en banner hvor det står Gulla med en fin skrift, og bruke noen av disse bildene ? :icon_confused:

a1ab8ec7.jpg

-D.jpg

Pusi.jpg

Si i fra hvis jeg skal legge ut i mindre format :ahappy:

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Lager du forstatt bannere o.l? :P

i så fall, ville du ha laget et stort banner til hjemmesiden min? :P

mål: ca. 540 px. bredt. høyde er ikke så viktig, men ikke høyere enn 180 :P

Det kan stå Chalila.net på det, og gjerne også et bilde av chantie på :P

Hvis du kunne fått til å ha noe 'høst feelig' over det hadde det også vært veldig fint! :)

ja, det ble både veldig rotete, og krevende det her :blush:

Men jeg setter i allefall stor pris på om du prøver! :)

bilder av chantie er her :P

Skrevet

Joda :D Hva skal det stå på? Klikkerhund?

Edit: Her er et forslag. Så kan du si hva som kan bli bedre osv.

bannerklikkerhund-1.jpg

Skrevet

Får vel slenge meg på ønsket om å få en banner av Cesar. Hvis du vil selvfølgelig. Skjønner ikke åssen du greier det. de er nydelige alle som en syntes nå jeg.

Har noen bilder liggende ute på hjemmesiden min hvis du vil prøve.

Mvh Linda

Skrevet
*klipp*

bannerklikkerhund-1.jpg

Vet du? nå har jeg gått å sikla på den fonten der i mange nok dager :whistle: hva heter den?

Og om det er mulig, kunne du lagt ut link til hvor du lasta den ned, om du gjorde det da :P?

:angel:

Skrevet

Tusen takk! :whistle:

ehm.. du kunne vel ikke komme med en kjapp inføring i hvordan man får dem inn på datan/ hvor man skal lagre det :P?

mener jeg har gjort det en gang før, men husker ikke hvordan jeg gjør det :P :blush:

:angel: :angel:

Skrevet

Du må vel laste ned (Download) og så pakke ut fila. Men jeg er litt usikker selv, faktisk :whistle: Lenge siden sist.

Skrevet
Du må vel laste ned (Download) og så pakke ut fila. Men jeg er litt usikker selv, faktisk :whistle: Lenge siden sist.

Åja, hehe :P

EDIT: jeg har liksom pakket den ut, men jeg tenkte jeg skulle legge den i en mappe jeg har sett før på datan et sted.. det het tekster eller no.. skrifttyper? nei.. jeg vet liksom ikke, å da blir det jo litt vanskelig å søke etter det på datan også :P

Skrevet

Vil du lage ett til meg?

hjemmesiden er www.retriever.moo.no (ikke oppdatert på en stund siden jeg ikke har fått in frontpage her)

emma10.jpg

emma02.jpg

Og om du orker så kunne jeg gjerne også tenkt meg en slik som du og labbis har :whistle:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...