Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil ha bannere?


HildeM

Recommended Posts

Ok, så planlegger jeg å drive "proffesjonelt" med banner-produksjon, nå når jeg har begynt å skjønne meg på Paint Shop Pro.

Problemet er, at når jeg skulle legge det nylagede banneret ut på freewebs-siden min, så virket det ikke! Heller ikke på den gamle piczo-siden...

Jeg vet nok hva problemet dèr er. (feil "bildetype" som ikke virker på det programmet)

Det merkelige er at jeg har fått til å legge ut bilder jeg har laget på Paint Shop Pro før. (tror jeg) men det er da litt merkelig at det noen ganger skal gå an, og andre ganger ikke?

Noen enkle programmer jeg kan bruke for å legge ut bilder i før jeg legger dem ut her?

Jeg har nemlig ikke funnet ut noen andre måter enn å legge ut på internett først, for så å legge inn her, og som vedlegg da, men det kan jo som kjent ikke forsette i det uendelige.

Finnes det andre måter?

Jeg håper noen kan hjelpe meg...

Så snart jeg har fått orden på dette kan jeg prøve meg på å lage banner til noen andre, men ikke forvent noe stort!

-------------

Jeg har nå fått orden på problemet! Jeg vil gjerne prøve meg på å lage flere bannere... Spør i vei!

EDIT: Har forandret emnetittelen. Tråden er satt på pause etter brukers ønske. Moderator Aya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 521
  • Created
  • Siste svar

søren òg! Nå virker det ikke her! Fikk det ut på hjemmesiden, men ikke her! Jeg får bare fortsette å prøve litt forskjellig, så får jeg det til...

---------

Ok, prøver igjen:

bannertassen3.jpg

----------

woohoo :cool:

----------

Har prøvd meg på et nytt:

bannertassen4.jpg

*Trippelpost. Bruk redigeringsfunksjonen, mod. Josie&Miriam*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... Gikk en stund før jeg fant ut dèt...

Jeg klipper ut alt, untatt det som skal ha farge (pass på at du ikke flytter på det du har klippet ut), og bruker svart/hvitt funksjonen.

Håper jeg klarte å forklare det ;)

Diesel:

i223920243_43372_7.jpg

...det var det eneste jeg fikk til. Bildet var litt uklart fra begynnelsen, og når jeg i tillegg skulle forminske det, ble det ikke så bra ):

Prøvde å lage det litt lysere jeg.

Vet ikke m dette blir dobbeltposting ..?

I alle fall. Nå har jeg lage bannere til Krissien og Happy...

versågod:

i224178618_90008_7.jpg

i224178619_42265_7.jpg

i224178620_76457_7.jpg

var ikke så veldig fornøyd med dem, men jeg får vel legge dem ut...

*Dobbelpost, mod. Crizpo*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

oki, så er vel dette strengt tatt ikke et banner, men jeg satt og fikla litt med psp, og så laget jeg dette bildet. Det var litt morsomt, så jeg får vel dele det med verden (:

i228635317_46681_7.jpg

Må minne på at jeg trenger flere "forsøkskaniner"! Det skader da ikke å la meg prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, har prøvd meg på noen. Er klar over at det ene ble litt uskarpt.

Må ikke tro at jeg forenter at folk skal bruke bannerene jeg lager! Er bare gøy å prøve å lage bannere til andre, ikke bare meg selv (:

Her er de altså, du kan gjerne påpeke ting som kunne vert bedre, om du ser noe.

i228647038_42502_7.jpg

i228647039_18146_7.jpg

i228647040_60092_7.jpg

og, ja, jeg er en fan av snirkleskrift (;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...