Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil ha bannere?


HildeM

Recommended Posts

Så noen hadde fått sånne hjemme side "sign"! De var kjempe stilige! Kunne tenkt meg en jeg også hvis det ikke er formye bry.. :rolleyes: (Mener sånn stor banner til hjemmeside ting)

Noen bilder jeg kunne tenke meg å ha med;

sg1l3402vi0.jpg

sg1l3400fz9.jpg

--

sg1l3274hz4.jpg

sg1l3319yj3.jpg

Tenkte også at det kunne stå Rikke & Wapa på den :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 521
  • Created
  • Siste svar

Jeg vil gjerne ha et banner til hjemmesiden :lol:

Hvis du kan lage ett hvor det står "Velkommen til agilityglede.moo.no" og et med "Et aktivt hundeliv med Aysha" ? Gjerne at de er like, så kan jeg bare bytte litt på mellom dem.

Jeg vil gjerne ha den skriften du brukte til "Dog-Paw" den var veldig fin :) Bare noe enkelt som bakgrunn skyer, gress eller bare ensfarget (lyse duse farger) ....

Nå var jeg veldig kravstor, men du er jo så flink så det blir jo fint uansett :P

EDIT BILDER:

IMG_0267.jpg

IMG_0278.jpg

DSC_0168.jpg

Si fra hvis du trenger flere bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt fersk her, men om du lager slike flotte bannere til ukjente ville jeg blitt veeeeldig glad! Jeg har lyst på signatur :icon_redface:

Det kan stå Ita eller Skvå Chiquita, eller Anita og Ita.

IMG_7258.jpg

IMG_6864.jpg

IMG_6846.jpg

IMG_7243.jpg

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er ny her, men Anita og ita har anb deg til å lage banner til meg! Utrolig mange flotte du har laget. Så jeg spør veldig pent om du kan lage ett til meg også?!? :)

Legger ved et bilde av eng setterene mine Luna og Essy, det skal gjerne stå Kennel Funnsjødalen

Luna-1.jpg

IMG_7345.jpg

Det hadde vært kjempeflott om du kunne fått meg begge hundene i banneret, jeg klarer ikke velge ut bare en :)

På forhånd takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den va skikkelig knallfin!!! Helt min smak;) Veldig imponert. Du brukte 9min fra jeg spurte og til du la ut:)

Eneste jeg spekulerer litt på er om jeg skulle funnet et litt bedre hode bilde av Essy( hun til venstre )

Tusen millioner takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare helt fantastisk snill, men nå føler jeg meg litt dum, det var hunden til høyre jeg mente skulle byttes ut(ser nå at jeg skrev venstre) Ta tilbake Luna som du hadde på venstre side og bytt ut Essy på høyre side så blir jeg glad:)

Sorry at jeg rotet. Nå er det bilde av samme hunden på begge sider..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det;) Jeg syns det var utrolig fint. Du er virkelig dyktig:) Super snilt av deg å hjelpe en nykommling sånn;)

Jeg driver et hundepensjonat jeg som har en kjempe kjedelig hjemmeside. Kanskje du vil hjelpe meg med noe lignende til den en annen dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...